Древногръцка драма

Ламотхулес отишъл в Елада за да търси приключения. Предизвикал боговете.

Нашарил дупето на Хера, жената на Зевс, с хилка за тенис на маса. Задникът й заприличал на два големи светещи диска. Така се зародили и олимпийските игри.
Не пропуснал да поплува и в морското царство на Посейдон, откраднал му тризъбеца и му отрязал гениталиите. От семенната течност се появила и морската пяна. Родила се Афродита. И тя била напляскана от Ламотхулес, станала червена като любовно сърчице.

Зевс се разгневил от пакостите, които правил Ламотхулес, който откраднал огъня от боговете и запалил поличката на Атина Палада, оставил Прометей без работа. Хелиос безуспешно го замервал с огнени лъчи, но Ламотхулес само почервенял като репичка и придобил бронзов тен. Най-накрая Зевс събрал и обединил всички богове, които с общи усилия заловили палавия пакостник Ламотхулес. По заповед на Зевс, Ламотхулес трябвало да извърши 12 подвига инак щял да бъде набързо пратен в подземното царство с ферибот, при лошия Хадес.

12 подвига? Е, това е нищо работа за Ламотхулес, той набързо се справил с:

Немейския лъв. Е, немейският лъв се оказва пич. Пили с Ламотхулес по една бира „Митос“ и изяли торта. Лъвът се превърнал в зодиакален знак на Ламотхулес.

Ларнейската хидра. Ламотхулес отрязал две пипала от хидрата, които наподобявали пипала на октопод. Елинските готвачи му ги сготвили, но му взели скъпо. 8 евро парчето. Нищо, вкусотия било.

Керинейската кошута. Ламотхулес й бил няколко шута и  тя се превърнала в топка за плажен футбол. След това бил дузпички на Артемида. Скъсал й мрежата.

Еримантския глиган. Набързо се превърнал във вечеря на Ламотхулес и неговите другари. Бил сготвен с ориз. Полят с узо.

Авгиеви обори. Странноприемницата, в която Ламотхулец бил отседнал, станала истински Авгиев обор. Нейният собственик ще има да чисти след Ламотхулес, поне три недели….

Стимфалийски птички – имало много от тях на плажа. Ламотхулес измислил игра, която кръстил „Напълни им банските с пясък“. Много п(т)ички пострадали :)

Кравите на великана Герион – Ламотхулес хванал ферибота и отпътувал до остров Еритея Тасос. Там победил великана Герион и пренесъл кравите му (в жертва)

Колана на царицата на амазонките Хиполита – Ламотхулес й го взима и що задници е нашляпал с него. Много войнствени амазонки е озаптил. И много шляп ял де.

Златните ябълки от градината на Хесперидите – Ламотхулес спасил силиконовите ябълки на нимфите и им позволил да му опитат черешките.

Критски бик -Критския бик срал много сладолед. Бил хванат от Ламотхулес и бил експлоатиран ежедневно. Ламотхулеския тумбак бил вечно пълен с елински сладолед.

Цар Диомед и кобилите му – Кобилите на тракийският цар Диомед били победени на плажен футбол от кобилите на Ламотхулес. Последвал бирен фест.

Цербер – съседите в странноприемница все врънкали, че Ламотхулес и неговата дружинка вдигали шум. Истински цербери. Малака с малака.

–-

lamgreece

С подпухнал задник Ламотхулес бяга от богове и амазонки, които сипели закани подир него

l

Ламотхулес на път към Тасос и нови подвизи (сега е дооооста по-черен де, като нигерийче е станал)

ПС научих две думи на гръцки – калимера и, разбира се, малака

Categories: Blogworld, Свят | 21 коментара

Навигация в публикациите

21 мнения по „Древногръцка драма

  1. Мале, Ламоте, бре, какъв е тоя стегнат задник? Като стана необвързана ш’ти звънна! :P

    • Bia

      bungle, палавницоооо :D

      И аз шъ звънна като съм отвързана lol

    • малиии, ‘кви сте пък вие, и аз веднага това си помислих, хахахаха
      ама още му търся звънеца (някой да предложи карта), освен ако не е при черешките (му),де ;)
      :))))

    • Засрамихте ме значи :D
      трябва да сте доста палави щом такива помисли ви минават
      me like :D

      ПС Доста съм грозен, но нищо не мож се направи

      • хаха, много плах опит да ни прогониш, всъщност това действа насърчително даже :) внимавай :)

      • като ходя по улиците, веч ще се оглеждам :)

  2. Ебаси
    В Тасос е култово
    Трябваше да постнеш още пикс
    И се появил още един бог
    Бойко на Цецо:
    – Иди виж какво животно прострелях?
    Цецо се връща след малко и му казва:
    – Не знам какво животно е, но по паспорт е Иванов.
    След като прегледали крака на Бойко Борисов, лекарят казал:
    – Ще трябва да сложим гипс.
    Бойко Борисов:
    – Къв гипс бе, сложете мрамор! :)

    • абе, ал, тъкмо се позачудих, ква е тази мадама, мнооо строга, бе
      (не че в Плевен си нямате опасни, зле изрусени ама много плашещи лелки да таксуват на паркингите ;)) мдааа…

  3. Браво, Ламоте, спазил си глаголното време (може би без да искаш, но най-вероятно, защото то се е уплашило от великите ти подвизи и само се е спазило :D ).

    Направо ме изумяваш на кво си способен, а, като те гледам и къв си пич, ще напрая, като Бънги – остъй си телефона и ще те уредя с лелята на Роман Полански. Фроги знае координатите, няма страшно. Страшното идва, като се срещнете! :D

    Ей, направо ти завиждам и то доста неблагородно, да са шибам! (Елфа ме зарази с тоя шибанячески речник, да го…) =))

  4. Ей, добре дошъл, липсваше :)

    Ламоте, Ламоте, където и да отидеш ще те открият по дирята от щедро нашляпани дамски (и не само) задници… нещо като breadcrumbs-а на Хензел и Гретел, само че с възпламеняващ бузите ефект.

    Трябваше да пуснеш повече снимки, обаче.

    П.П. Напомни ми никога да не приемам предложения за почерпка със сладолед от теб.

  5. Бънги и Ностромо се оказаха палавници :D
    Вчера казах на Бънги, че обичам думата „палав“ под един пост. Значи и аз съм палавник. За Вал е ясно…, с тази перука… :D welcome back, изпечен Ламоте!

  6. @бънги :oops: благодаря! всъщност съм качил 5-6 кг, но така е през почивките…ядох бая риба, миди и октоподи. Приятно пекане на море, да станеш червена като скарида :P

    @Вал
    лол, Бат’Бойко има познания по минералогия, къф интеуект е той, ахаха. Тасос е страхотно място :) Винаги съм знаел, че русото ти отива :D

    @Ностродамус
    за какво ми завиждаш, та ти живееш на морето и съзерцаваш задници през цялото време! Та как ти мина „шибаната“ ти почивката? :D

    @Скай
    много хубаво ушенце и къдрици :D И знам си аз, че вече ме познаваш. Не обичам да деля сладолед :D Мързи ме да поствам снимки, а и пък не съм по снимането. Е, как е морето при вас, с Ностро сте късметлии.

    @Иво
    мда, палавниците винаги са забавни :D Трябва да направим партия на палавниците.
    В Испания морето как е ? :)

    • Абе, Ламоте, ти така и не се научи, че със Скай не споделяме едно и също пристанище. То верно, че ми е близо, ама не върви през ден да й досаждам, и без това съм й превърнал блога в спамърски център и всеки момент чакам червен картон. :D

      Иначе може и аз да постна нещо за морските си шибани приключения, но със сигурност ще бледнеят пред твоите (г)астрономически изживявания. :D

      • пускай веднага мат’риалите, по българското крайбрежие има доста атрактивно газови уредби! А и пък да видим мафиотското ти излъчване :D

        Скай май яко те е наплашила хехе

  7. Държавата им е на 30 км от родната стряха, а събота и неделя градът ми се пълни с малаки. Как пък един не се напъна да научи малко български, сякаш съм длъжен да знам тяхната шльокавица…
    П.С. Морето им е много солено, нали?

    • Да, наистина водата им е доста солена, направи ми впечатление. Но е прозрачна и чиста, аз бях в Неа Парамос. Имаше доста българи. Проблемът е, че тез гърци бъкел английски не знаят. Малаки с малаки. :D

  8. Ооо, миди, октоподиии, нямам търпение да папам и аз!!! Да се надяваме, че пожеланието ти да стана червена като скарида няма се сбъдне, не искам после да спя на закачалката, хаха :))

  9. Вал, шибало си е майката направо ;)

  10. Аз ако бях на Зевс веднага щях да те напляскам – кви са тия подвизи? :)
    Първо удоволствието – предизвикателствата може и да почакат…
    Ама бъркотия си направил…тия обори знаеш ли как се чистят?
    :)))

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 41 other followers

