Ето как искам да звучи фолк музиката – Eluveitie

Eluveitie – швейцарски бардове, чиято музика сякаш е изтъкана от елфически мелодии и е обгърната от мрачен оркски саунд. Това е групата, която бих искал да ми прочете „Lord of the Rings“ нощем, когато злото надделява и светът потъва в мрак, само за да бъде разпокъсан от светлината на доброто… мигове по-късно. Предупреждавам, не е за девствени уши:

Behold
All our gods
Thousandfold
Bereave me
declined
thruths ensign
forever mine
Bereave me

Categories: Музика | Tags: , , , | 7 коментара

Навигация в публикациите

7 thoughts on “Ето как искам да звучи фолк музиката – Eluveitie

  1. Много са яки!🙂
    Не бях ги слушал…
    Благодаря!

  2. гравитон

    Какво направи човече, разкъса ми душевните струни! Хвърли ме от Шубертовата светлина на доброто в разстърсваща тъмнина на северния ад. Подейства ми, като ледено студено езеро след сауна. Мерси!http://www.youtube.com/watch?v=j4o0jrNb-Bo&feature=player_embeddedОпитай:

  3. хехе хубаво видео….и аз съм голям фен на Андре Рио. Ето и любимата ми композиция от него🙂

  4. dermatek

    Слушам предимно електронна музика.
    Групите, използващи китари, които ми допадат, са едноцифрено число.

    Преди 2 месеца случайно попаднах на Eluveitie, и съвсем сериозно мога да кажа, че не е минал ден, в който да не съм изслушал поне по веднъж всичките им албуми.

    Баси, никога не съм вярвал, че ще слушам death ежедневно…

  5. dermatek

    А, да, и ще си поръчам ирландски свирки (tin whistle) в поне 3 тоналности най-скоро време. Фолк мелодиите са маниакални!

    • Съгласен! И аз съм голям фен на келтския фолклор, даже си събирах пари за арфа, едно време, но си купих лаптоп и хладилник и те отидоха😦 Успех със уисълите, дано намериш и учебни материали за тях. Eluveitie са и големи симпатяги, има и една руска група Arkona, които свирят в същия стил и по-леките им песни са доста приятни:

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

