Van Canto – Master Of Puppets

Отдавна исках да напиша нещо за Van Canto, група която разчупва всякакви фабули и клишета и създава свой собствен стил. Едва днес реших да отдам заслуженото и да ги включа в Lammothland хрониките, след като мярнах статията на metalnews, а после видях, че е пусната по youtube и кавър версия на  „Master Of Puppets“ – вечната класика на Металика.

Van Canto са вокален състав, чийто гласове напомнят на „а капела“, т.е. хорово пеене. Не използват музикални инструменти освен перкусии, а бек-вокалите имитират  останалите инструменти. Бандата е основана едва преди 4-ри лета, но вече имат три албума. Съвсем наскоро излезе на пазара и най-новото им творение – „Tribe of Force“.   В албумите им неизменно участват и гост-музиканти, сред които и величието Ханзи Кюрш oт Blind Guardian.

Categories: Музика | 10 коментара

Навигация в публикациите

10 thoughts on “Van Canto – Master Of Puppets

  1. Аз ги знам от отдавна покрай приятеля ми, той им се кефи доста.🙂 Ама мен не ме трогват особено много. Признавам, че това, което правят е супер трудно, но просто не са моят стил музика.

  2. Признавам, че след 20-30 минути слушане писват. Малко са еднообразни, но са доста талантливи.

    Каква музика слушаш?🙂

    • Всичко, хаха. Наистина съм ужасна с това си качество, постоянно имам нуждата да слушам различни неща. Но най-вече alternative, industrial, trip-hop.. На мнение съм, че от всеки стил музика има какво да се чуе. А като групи: nine inch nails (с които едва ли не съм откърмена, благодарение на сестра ми, хаха), tool (a perfect circle, puscifer), mike patton и почти всички негови групи (fnm, peeping tom, fantomas, tomahawk, lovage …), massive attack, tori amos/bjork, както и група Ленинград, хаха. На изброените сериозно си цикля. (blush)😀

  3. Мдамммм!
    вери уел, indeed!
    И аз много ги харесвам🙂

  4. Бива си ги. Много даже.🙂 Обаче колкото и да са добри, кавърирането не е собствен стил, а вариации върху чуждо творчество. Не го уважавам особено.

    • права си, но повечето групи прибягват до кавъри за да пробият. За съжаление е така.

  5. А, сега се сетих за ето тези: http://www.youtube.com/watch?v=N6EYrqIn0yI , които преди година някъде (а може би беше повече) станаха супер известни. Може и да сте го гледали, де.🙂 Винаги ги слушам с отворена уста, това е ебаси синхронът, а преходите от една в друга песен са уникално измислени.

  6. Хе! Това беше доста интересно. Талантливи са – спор няма.
    Но аз си предпочитам оригиналите…🙂

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

