Огледало

mirrorrrОгледалце Огледалце

Къде изчезнаха всички приказни герои?

защо отнесе Пепеляшка в твоите покои

защо повлече Алиса в Огледалния ти свят

и остави въображението ми без цвят?

Океанът от мечти и вълшебства изсъхна

не помня къде Фродо пръстенът пъхна

бобовото стъбло с годините растеше

а с тях и магията бавно се гасеше

Огледалце Огледалце

извикай Гандалф да открехне вратата

и да ме прати в Страната на чудесата

там поне Шехерезада от 1001 нощ

с камшик ще накаже щото съм лош

пораснах и огледалцето се счупи

Пепеляшка е гола, а Алиса се дупи

мракът от реалност стаята покри

и ключът на мечтите скри

Но Снежанка пак ще открия

ще я нашляпам и ключа ще свия

😛

Никак не ме бива да пиша стихове, не е в мой стил. Това обаче го открих в една стара тетрадка по литература от 7-ми клас (която впоследствие се превърна в тефтер за телефони, ясно е колко съм внимавал🙂 ). Вероятно съм слушал Blind Guardian докато съм го писал. Всъщност оригинала е вляво (и ви трябва огледало да го прочетете), а току що редактираната версия е на дясната страна.  Е, огледалото на времето разчупва много неща…

PS. а бе сега забелязах, че само с Firefox-a се гледа, другите браузери разместват картинката и текста. Шибани браузъри, и те всичко изкривяват🙂

Categories: Изкуство, Култура, Литература | 16 коментара

Навигация в публикациите

16 thoughts on “Огледало

  1. Хаха, зачетох го и си помислих „Imaginations from the other side“🙂

  2. аха, точно тази песен имах предвид🙂
    слушах я дори когато спях, а това винаги има странични ефекти🙂

  3. Супер е!🙂 Трябва по-често да пишеш стихове, забавни са.

    • Мерси🙂 Мисля да издам стихосбирка озаглавена така: „Мислите в главата ми“. Представлява тетрадка с празни листа😛 Дали хората ще се вържат?😀

  4. Аз настървено си пазя огледалцето!
    Както и всички лични вещи!
    Ти вземи се разрови из телефоните в тетрадката…може да има координати на някоя Снежанка…🙂
    Но мисля, че би излязъл добър поет от теб, за разлика от мен. Колкото пъти си прочета „Галактически десант“, толкова ме обзема ужас от некадърността ми…
    Но пък ме бива да рисувам…

  5. Добро е😀 И блайнд Гардиън са добри😀

  6. не ги слушай
    наистина не те бива

  7. Някъде по времето, когато ти си си пожелавал садо-мазо Снежанка с ключ, аз съм започнала да чета поезия. И до днес ми е особена слабост🙂.

    Новият ти хедър събаря!

    • Аз честно си признавам, нищо не разбирам от поезия. Но винаги е интересно да видиш някого със завързани очи да рисува или някой да пее със запушена уста, нали?🙂

      Хедърите ще ги сменям често (зависи от мързелометъра)

      • Аз се въздържах да дам оценка, според мен е просто симатичен спомен от тетрадката с телефоните🙂.

        Планираш ли гост-дизайнери за хедъра?😉

      • разбира се😀 и ти си поканена! Ще е хубаво да имам нов хедър всеки месец🙂

  8. Ето го галактическия десант:
    http://nightwishel.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html
    Може да не ме бива в римите, но рисуването го владея до съвършенство…🙂

    • доста по-добро е от моето, поне няма критики🙂
      може да комбинираш стихове с рисунки😉

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

