Скандални снимки на Ламмотх и разкрития в пресата!

Публично заявявам, че всички слухове в ламотхската преса са измислени и нямат нищо общо с действителността. Возил съм се на камили, но нищо повече. Политическите ми противници искат да поразклатят реномето ми на галантен диктатор, както и да очернят името ми на еколог-защитник, и то в деня на Земята. Виновниците за тези слухове ще бъдат завързани голи на някое дърво и публично ще бъдат нашляпани!

lammoth

Познайте коя от двете фигури на снимката е ламмотх!

Който познае откъде са тези руини, печели награда🙂

Edit: И да пазите камилите, помислете за тях поне на деня на Земята! Пазете, защото ламмотх обича да се вози на камелс🙂

Categories: Свят | Tags: , , | 6 коментара

Навигация в публикациите

6 thoughts on “Скандални снимки на Ламмотх и разкрития в пресата!

  1. Ох, Ламоте, караш ме да се смея :)))).

    Ти на камила, аз – на бяла кобила, но и двамата ни вее вятъра, можеш да си сигурен.

  2. Mashalla! (казано с мръсен акцент и големи мустаци) ама ти отива!:)

    • аха, мога да карам камила и да пуша наргиле едновременно!🙂
      ПС Мерси за писмата и добрите отзиши, и продължавай със страхотната работа по блоговете🙂

  3. Експлоататор!
    Това място напомня или хиераполиските камънаци или луксорската шитня…
    Но най-много ми прилича на барчето зад уличката, отстрани на Гилдията на крадците.
    Тъй като най-вероятно не съм познала, уведоми ме по мейла какво печеля!🙂

    • ами близо си до истината. Защото само ти посмя да отгатнеш, печелиш книга на Пратчет по избор🙂 Иначе гилдията на крадците ме нападна, но за радост камилата страдаше от газове…исках да кажа имах камила с реактивен двигател и полетях🙂

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

