Нов хедър и благодарности :D

Йеееееееееееее. Трогнат съм от подаръка на Катя –  вижте колко стилен хедър!

Ламотхци са толкова горди от новия хедър, че взеха и откриха нова наука! Хедър-анализатори. Ето какво разшифроваха те:

header

Jump around Jump around!

1. Има кинолента, изразяваща любовта на ламотхци към киното

2. Има квартет музиканти, най-великите групи са все квартети, като почнем от Бийтълс и стигнем до Металика. Конниците на апокалипсиса също са 4-ма🙂

3. Тролче – ламотхци уважават всички приказни същества, почитат митологията, легендите и въображението.

4. Зелено – цветът на Земята и природата…. и парите🙂

5. Мадамата и мълчанието на агнетата. Чудесен етюд😀

Понеже няма с какво друго да се отблагодарят, бедните Ламотхци организираха пищни празненства в чест на Катя и отпразнуваха новия хедър! Бяха поканени най-известните изпълнители от целия ламотхонтинент:

Бяха свикани свещениците за да просветят хедъра с молитвите си и да отпратят благодарности към небето (Sky-a🙂 )

whacky

От горещия ламотхски ориент пристигна легендарната танцьорка Аладина и подскачащата й трупа от халифи:

От свежите Ламотхски гори пък дойде не кой да е, а прочутият арфист Орфейсон.  Заедно с  танцуващият бард Мръснопесников изнесоха запомнящ се концерт.

“ Пейте с мен …ани ламотхци, пейтее …аната песен с …ано питие в ръка“ призова Мръснопесников

От арктическия север долетя и Снежното трио, които сковаха ламотхци с симпатични мелодии

blobs

ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ ЗА ХЕДЪРА СКАЙ МЕНДЪР!!!

Categories: Изкуство | 11 коментара

Навигация в публикациите

11 thoughts on “Нов хедър и благодарности :D

  1. Наистина е много хубав и оригинален.🙂

  2. Хахах, благодарностите са уникални. Започвам сутринта с усмивка благодарение на твоето ламотско чувство за хумор, ахах😀 Харесвам хедъра. :))

  3. йеа, купона беше велик! аз съм онзи кръглия дето подсача в дясно!
    колкото до картинката на групата, ахем, това са вашите любими Алекс и компания от Портокал с часовников механизъм. те също свирят де – на инструмент наречен „бухалка“. даже са некви виртуози😀

  4. Лили направи важно уточнение, аз съвсем тенденциозно те „подпрях“ с два от най-любимите ми филми.

    А затова, че не ми спази privacy-то и се „раздрънка“ очакавай и други флимови изненади… например конска глава в леглото на разсъмване😉.

  5. Forum for Arab Culture

    Много е добър:))

  6. Радвам се, че всички сте участвали в тържественото откриване на хедъра😀
    Забравих да спомена, че Катя изрично ме помоли да не я споменавам в благодарностите, но аз съм си професионален клюкар🙂

  7. Да кажа и аз- многоо добър:)

  8. Хедъра е стилен.
    Но при клик върху него,блогът не зарежда:))

  9. един от недостатъците на лейъра, но той е единствения в wordpress, който наистина ми харесва🙂

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

