I’m „Kick-Ass“, you cocksucka!!!

АААААААААААААААААААААААААААААААААА
Днес, т.е. вчера изгледах „Kick-Ass“!!!
С моите приятели се бяхме събрали да гледаме финала за Europa League, но някъде до 20-та минута някои започнаха да се унасят в сън и пуснаха в действие дъскорезниците. Нещата отиваха към откровено къртене, когато още няколко ноздри се включиха в симфонията на хъркането. Тогава, аз рекох: „Ехоооо, хубаво, айде да гледаме шут в гъза! Чух че е весело.“ Само един наддаде вой и искаше да догледа мача, но мнозинството (повечето със здрави кубинки) наложи мнението си и както повелява демокрацията, пуснахме филма.

Та Kick Ass е от онези филми, които те карат да се чувстваш като човек с интелектуален потенциал на картоф, което е СУПЕР АМА СУПЕР ЯКОООО!!! Филмът си оправда името, направо си съдрахме задниците от хилене (е, някои бяха яли и зелева салата де), сякаш отново бяхме в четвърти клас!

Още като видите главния герой, първата дума която ще се сетите е „СМОТАНЯК“. Представям си как този преследвач на добродетели и слава би се справил с непослушна кака:

kickass

kickass

Hit-Girl къртеше отвсякъде, толкова смешни и кървави битки не бях виждал. Е, едва ли съм очаквал такъв цветист речник от 11 годишна дама, по-скоро е подходящ за чернокож гангста от Бруклин, ама много яко се бие., Кил Бил изглежда като невинна ученичка пред нея:

kickass2a

Shut da fuck up ya cunt!

С нетърпение очаквам втора част!

kickasssq

Проекто-постер за Кик-асс 2

Така, ако се чудите какво ми скърца днес, ами бях навънка по време на падналата градушка. И дори си нямах шапка😦

Categories: Кино | Tags: , , , | 16 коментара

Навигация в публикациите

16 thoughts on “I’m „Kick-Ass“, you cocksucka!!!

  1. Ако имаше начин да се забрани на идиоти да гласуват в IMDb, сега щях да съм един много по-добър човек…

  2. Аз дори нямам акаунт в имдб, но както виждаш и това не помага😀
    Такава простотия скоро не бях гледал, представяш ли си да бях дал 8 лева за това нещо…лонг лийв торентс!
    …ама иначе ми беше много забавно с бира в ръка😀 Много се кефя на такива простотии лол

  3. cinemascrotum

    Виждам, че не съм единственият, който смята филма за средняшка бозичка. Евала!🙂

  4. Щеше да ме изкефи на макс, ако бях 10 годишен, уви имам акъла на 12-годишен😦

  5. Ай, стига, бе. Току-що го изгледах. Ще кажа едно: ?!?!?!?!?!?!?@#!%$#@^@$#%&$&*$#$???? o.0

  6. Това на какъв език беше?😛 Прилича малко на древноламотхски де, но обърнат наопаки🙂

    Така и така си тръгнал да гледаш стойностни филми, а и понеже вампирите са на мода, ти предлагам да гледаш и „Lesbian Vampire Killers“ – почти се доближава до класата на „Кръстникът“😛
    Разказва се за вампирки, които нападат момичета и като ги гризнат, последните се превръщат в любителки на ваг…а бе в лесбийки :D… Голяма забава (от симпатичните простотии!)

    • Абе и това ли гледа? Каква е тази скука дето ви е налегнала?😀 аз си тегля Здрач, да го видя най-после.😀

      • Добре е, че сподели. Иначе патологът утре щеше да има да се чуди какво да пише в полето „Причини за смъртта“…😀
        Малко черен (че чак син) хумор да вкарам – не че Здрач не го заслужава, ама за жалост и ти намаза…🙂

      • Можем по този повод да спретнем една класация за най-мазни филми😀 ех, значи, ще се гледа Здрач, оная кифла е била обявена за най-секси „жена“ на Планетата, хахаха😀 как така ще пропусна!

      • Изхождайки от наблюдението на мосю Ла Мотх, този изтънчен познавач на женската природа и красоти, стигаме до заключението, че най-красивите жени на планетата са алпийските краварки… Оставам безмълвен…🙂

  7. Емиии, мен някак си не ме възбужда. Не ме разбирайте погрешно, ако имах камшик, ще я плескам, но удоволствието няма да е хедонистично👿 бхахааха

    леле 2:30 е, а утре съм на работа. Пак ще спя на бюрото си😦

  8. Ставам върл фен на твоите гифове.
    Най – мазният филм – онзи с Ема Томпсън с хвърчащите праслаци.

  9. mersi, гледам да са максимално непрофесионални🙂
    предполагам имаш предвид Хари Потър🙂

  10. Как само си си пропилял час и половина от живота си с тази глупост с дъх на тийнейджърска пот (и други телесни течности) от последен ред в кино🙂. Забележи – аз даже не съм го и гледала.

  11. @ sky
    много си права, филмчето е уникално просто🙂, но аз го гледах с приятели, а с тях нито една минута не е загубена (ако чуеш как се хилят само😀 )

    @Val,
    не съм гледал филма, но сайтът им е страхотен😀

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

