10 little secrets (оф ламотх)

Катя ме призова да напиша 10  тайни,  които блогохората не знаят за мен. Е, няма как да откажа, макар и да не ме бива по тез неща. Опасявам се, че skymender ще ме заплаши с физическо насилие😛 ако не напиша нещо, затова ето набързо топ 10 :

1. никога не съм се стремял да бъда първи. Което говори зле за амбициите ми. Определено не съм комерсиален.

2. с двойно гражданство съм. Със сигурност никога няма да познаете втората ми националност (оставям ви да гадаете, но ако попитате правилния човек от блогрола, може и да познаете😛 ).  Интересното е, че и двамата ми родители са умерени  християни, но аз не споделям никаква религия.

3. колкото и да е странно, занимавам се с наука, както и с туризъм. И с много трети неща.

4. оценявам се с 4 по десетобалната система

5. а, б, в, г, д. Д е петата буква от азбуката, името ми започва именно с нея и оформя петбуквено име.

6. майка ми и сестра ми рисуват доста добре. вероятно съм получил около 6% от таланта им. Като цяло харесвам изкуствата, въпреки че не умея нито едно от тях ( все пак онзи гъз на небето ми е дал по 6% за всяко)

7. Великолепната седморка, седемте чудеса на света, седемте дни на седмицата. Всъщност, чудесата на живота са съвсем прости, величието се крие зад начина по който възприемаш света. Да бъда заобиколен от чудесни хора е голямо щастие, да търся такива хора и да ги намирам – също. Независимо от това как изглеждат, големите хора са малките хора.

8. Август е осмият месец, роден съм в разгара на лятото. Затова страшно много мразя зимата, студа и от това да ме побиват ледени тръпки.

9. Котките имат девет живота, поне така казват. Ако имах 9 живота, ето какво щях да направя с тях:

1) На финал на световно първенство по Футбол, щях да нахълтам чисто гол на терена и щях да направя две обиколки. Бих написал и някакъв лозунг на гърба, от сорта на „Може и да не вкарам гол, но съм гол“ . Бих залепил и реклама на Адидас на задника, но само ако ми платят, разбира се.

2) Бих посетил Япония или Индия, и съответно бих се оженил за гейша или индийка с широки познания по Камасутра . Кефят ме носиите им.

3) Бих заснел филм с 25-ти кадър, после всички зрители ще сънуват кошмари. хихихи

4) а бе знаете ли, нека останат 3. Не мога да измисля повече, а и пък не е хубаво да казвам, че искам да бъда дамско бельо поне в един от животите ми. Ще ме гледате изпод вежди. Е, старах се да се държа прилично и пак се осрах, я по-добре да млъквам.

…..

10. Ако отида на самотен остров, бих си взел следните десет неща: ……….

(ъм, всъщност нищо няма да си взема. ама точките след двоеточието са десет, преброихте ли ги?)

Сега трябва да призова духовете на 4-ма от блогрола. Голяма част от блогърите вече са разкрили тайните си (доколкото видях, val, NightwishEl, Lita, Иво)  а други вече са призовани (легенди като elf, Uzumaki, Бочев със сигурност са получили призовки), така аз останах с тези (обещавам да не ги пляскам, ако не напишат нещо, де🙂

Bungle

Лили

Nostrodamus

Ruslan

а и Bloodymirova, за да вземе най-накрая да напише нещо.


Categories: Blogworld | 20 коментара

Навигация в публикациите

20 thoughts on “10 little secrets (оф ламотх)

  1. Добра работа😀 знаеш ли кое ме притесни? – докато четох твоите тайни ми хрумнаха подобни и на мен, нооо 10 и точка. Катя каза 10 и това е.:D в по-късен период може да има vol.2😀

  2. Абсолютно съм убеден ,че ще има vol.2
    Самотният остров във Френска Полинезия ли се намира:)

  3. т. 5 за да опънеш допълнително струните на моето любопитство ли я писа :)? Иначе по т.2 се досещам, че трябва да питам Руслан Трад.

    Аз преди време отказах „откровена“ фотосесия, но в името на спорта бих потичала по стадиона с теб😉 (това да затвърди т.1 от моите).

    Val, писал ли си и ти по тази блог-щафета, че си ми особено интересен по тази тема?

  4. И аз съм тъй – предпочитам да умира от жега, отколкото от студ.

    Иначе мерси за оказаната височайша чест, драги Ламотхе. Толкова задължен се почувствах, че ги драснах още вчера (е, постнах ги тази сутрин, ама това е защото така си предсказа, а не мога да си нарушавам предсказанията – забранено ми е… от „онзи гъз“)…

  5. Истинското ти име е ЛАММОТХ, за какво лъжеш, хахаха!:D И другото ти гражданство е ламмотхско. Разгадано!

  6. Аз мисля, че се казваш Дамян, хаха.😀 Ох, аз още снощи писах, само че в ето този ми блог – http://bungleisinthejungle.blogspot.com/😀

  7. Ха😀 Казвам се Дафи Дък и са ме кръстили на Дафи Дък, защото мама и тате са гледали Лууни Туунс докато са ме правили😀 Не бе шегувам се😛 Няма да разкривам мистерията, хак ви е гадно😛

    А, Френска Полинезия звучи добре🙂, как са островите там ?😀

    Аве, всички ли имате по два блога, аз ли само изоставам и съм с един ?😥 Винаги съм бил назад с материала :*(

  8. Sky mender,успях да се измъкна в тази щафета с едно многозначително заглавие – Откровението на Ваал подбудено от оригиналната история на „Книгата на Илай“:)
    А островите се характеризират с любимите ми колибки🙂
    http://patuvai.net/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=101

  9. Pingback: 10 малки негърчета. БУМ! 9 малки негърчета… « we are so fucked

  10. ех, идвам да си напиша коментара ГОТОВО, ама съм се самоизпреварила😀

  11. аз съм с един блог, а мисля и други😉
    само че, още не съм писала по темата, макар че, вече имам покана от Аспарух, а покрай тази втора покана вече трябва да се размърдам и да си напиша тайните🙂

  12. @Лита
    ами давай де, получи толкова много покани, всички са любопитни, а ти си сложила снимки на лижещи се яйца😛 Напиши тайните!

    @Лили
    мерси, че се отзова! Сега ще запретна ръкави и ще прочета🙂

    @Val
    готини острови, трябва да съберем пари и да организираме някое трипче до там. Бикини парти!🙂

    @Катя
    нямам нищо против🙂

    Ностродамус и Бънги,
    мерси и за вашите топ 10.

  13. Хахаха! Трябва да разпределим кой какво дамско бельо ще е😀

  14. за мен гащите!😛

  15. Аз повече тайни за себе си не разкривам!
    Само чужди тайни издавам срещу съответен подкуп.
    И с интерес чакам твоя снимка по дамско бельо върху камила…🙂

  16. За тайни около Ламот мога да говоря:P Който иска – продавам информация =))

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

