Mindreader

Mindreader се качи в тролейбус N2. Настани се удобно на една седалка и се огледа наоколо. Видя дузина замислени физиономии. В коя ли да се прехвърли? Знаеше, че нервното щракане на момичето отсреща, както и досадното тропане на момчето вляво, се дължаха на черните книги в библиотеката на подсъзнанието. Там, където той щеше надникне сега….

ТРАНСФЕРИРАНЕ

1
чжжжжж…..по дяволите! Как можах да загубя работата си! Животът си тече, а аз сякаш съм неволен свидетел. Времето преминава покрай мен, скоро ще загубя всичко, което имам – младостта си. А след това ще се самообвинявам за това, че си направих анално сепуко на шибания ми живот. Нещо липсва, някоя част от пъзела ми се губи, защо не си размърдам дебелия ми мързелив гъз и не….бжжжжж

ТРАНСФЕРИРАНЕ

2чжжжжж……не се родих принцеса. Какво говоря, баси смотанячката съм. Поне го осъзнавам, за разлика от други. Защо всички си падат по стройни и дългокраки момичета, а не по приятно закръглени, жизнерадостни, интелигентни, с леко криви крака цайсатки? Това ме убива. Зъбите ще ми изкапят, а аз дори не мога да намеря смелост и да се пок…..чжжжжжжж

ТРАНСФЕРИРАНЕ

чжжжж…животът е като тефтер. Когато бях млад, бързах да го попълня и с огромно желание и очакване разлиствах страница след страница.  Ентусиазирано ги попълвах без много да мисля. Уви, сега тефтера е на привършване. Разлиствам със страх всяка следваща страница и си пожелавам тя да не е последна. Гледам назад и се питам дали попълних всичките по най-добрия начин. Не ме е страх от смъртта. Страх ме е от безсмислената смърт. Непрекъснато връщам лентата и се питам, защо нямах смелостта да й кажа? Защо не следвах мечтите си, късно ли е да го направя? Как да…..чжжжжжж

ТРАНСФЕРИРАНЕ

l4бжжжжж……Писна ми. Писна ми да се държат с мен като с кукла. Не съм просто една тъпа сервитьорка, върху която всеки да хвърля мръсен поглед. Защо животът не ми даде шанс да се изявя, а ме притиска и затваря в тази малка миша дупка? Бях толкова талантлива като малка, как стигнах дотук? Как да счупя тези окови, как да докажа, че съм нещо повече от една…..бжжжжжж

ТРАНСФЕРИРАНЕ

5
чжжжжжжжж……мразя градския транспорт. Какво падение, да ми се развали автомобила. Всеки ден едно и също, отивам на работа, проблеми, връщам се от работа и пак проблеми. Въртя се в кръг, еднообразието ме кара да се чувствам като махало, напред назад, докато един ден не спре окончателно. Казах на онзи тъпак да не инвестира в……бжжжжжжжжжж

–––

Mindreader се сепна и се изправи. Отвори прозорчето над него, а навлезлият ветрец издуха бомбето му. То прелетя и се свлече точно в ръцете на очилато момиче, което държеше чаша кафе. Кафето се разля, а момичето намръщено изпсува. На помощ се притече тромаво момче, което се опита да вдигне шапката, но вместо това се подхлъзна и се строполи върху цайсатата девойка. Погледите им се срещнаха и двамата се усмихнаха. Стоящият наблизо старец вдигна шапката и промълви :

“ Дявол го взел, приятелят ми Стойко от студентските години имаше същата! Отдавна не съм го виждал, а двамата така мечтаехме да направим…“

„Никога не е късно“ – прекъсна го Mindreader  и тръгна да слиза от тролея-  „Задръжте бомбето“

В далечината млада жена, наблюдаваща случващото се, извади тефтерче и започна да записва така, както една начинаеща писателка би записвала и събирала истории. По лицето й също се появи усмивка.

А до нея един мъж сякаш се сети нещо, извади мобилния си и каза : „Скъпа как са децата?“

Mindreader се отправи към следващия тролей….

КРАЙ

–––––––––––––-

Бях инспириран да напиша горното ъъъъ ..нека да кажем „нещо“ от skymender (Катя) и нейните интересни съждения за живота, пилеенето и смъртта. За което благодаря. Разбира се нямам нейния висок и изящен стил (все пак дишам газове в лаборатория), но и аз се опитах да мисля като Буковски (любим и на мен писател). Казах, че само опитах!

А и също обещавам на Лита да напиша за един мой свеж ден до края на седмицата (благодаря за поканата). Все пак световното още не е почнало (хихи)🙂.

Categories: Литература | Tags: | 11 коментара

Навигация в публикациите

11 thoughts on “Mindreader

  1. Хм, ако тук си мислел като Буковски, значи аз не съм подразбрал правилно нищо от това, което си написал…🙂

  2. добре де, примесих малко от стила на Гибсън и Зелазни, ама какво от това😛 . Автобиографичният и хумористичен стил на Буковски е на лице. А и аз казах, че ям повечко сладолед нали?🙂

  3. Ех, Рафи „Течен шоколад“ – бял…😀

  4. Хехе, хубаво е:) Преди време бях писал една история в тролей също, ама не е точно за показване..😀

  5. Ламоте, хареса ми😀

  6. Радвам се😀 Обаче е ясно, че не ставам за писане.
    Аве знаете ли, ще се пробвам в ново поприще.Снимкане! намерих вдъхновение, намерих си и фотоапарата (без да искам, беше под кревата, какво прави там и аз не знам), така че очаквайте мои оригинални творби

  7. Ламоте, ти ако не можеш да пишеш, то аз съм най-отявлената феминистка на изток от гринуич…

    (Виж колко краен съм заради теб…)🙂

  8. Винаги ме е било страх от среща с човек, който би могъл да узнае за какво си мисля. Спирам да се возя в тролейбусите (ех, Владо, Владо, видяло се е то, неомъжена ще си остана😉 ). За пореден път ти се кефя на маниера на писане, имаш си собствен стил. А собственият ти стил си струва да му отделяш повече постове🙂.

    Само да уточня, че не се пробвах да потракам на пишещата машина на стария Бук, би било живо коштунство🙂, само си го поръчах за 1/2 лодкар.

  9. Забравих – не си мисли, че заиграването с познати чифтове очи е останала незабелязана🙂

    • Мерси за добрите думи😀,не забравяй кой е вдъхновител
      можех да го напиша по-добре, де.

      Очите ги взех randomly от гуглето, но може и да си права😉

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

