Един свеж ден

Тъй значи,

Лита ме покани в една блог-щафета (благодарско за което) и са трябва да опиша един мой свеж ден. Не се сещам за какво друго да пиша, освен за свеж ден по време на световно. Вече имам програмата на мачовете и съм я закачил на видно място до вратата. От нея научаваме, че в първите три кръга ще имаме ТРИ мача дневно (йес йес йес бейби) – един в 14:00, един в 17:00 и един в 21:30. Та понеже почнах диета за летните квартални мачлета (писна ми да падам от седмокласници), графикът  за световното ще бъде леко оскъден:

1. Следобедна сладоледова терапия (за мачовете от 14:00 ч.)

1

Лед Лед Сладолед!


Необходими продукти: Сладолед 2 кг (мога да изям и 5 кг, ама нали съм на диета), лъжичка, палка за мухи (на селски: мухотепалка)

Начин на приготвяне: 1. Гребете и пълните лъжичката на макс със сладолед. 2. Яко нагъвате, 3.В случай, че някоя чужда ръчичка с лъжичка посегне към скъпоценната кутия сладолед, я шибнете с палката за мухи (мухотепалката), ама така че да се чуе едно звучно „ТАПЛЯС„. Та следващия път хубаво да си помисли дали ще посегне пак.

2. Бирено-чипсова терапия (за мачовете от 17:00)

2

оставете ме на бира!


Необходими продукти: Чипс (голяма опаковка), Бира (Шуменско, 2 литра, изстудена), кречетало

Начин на приготвяне: 1. Натъпквате голяма шепа чипс в устата и отпивате глътка бира, като гледате част от бирата да се разлее по брадичката, 2. Започвате да мляскате на воля, издавайте подобни звуци: МЛЯМ МНЯМ, 3. По някое време може да завъртите кречеталото и да извикате „Come on England, Come on England“ или нещо подобно (поне аз още от малък си падах по британски секири)

3. Нощна романтична терапия със свещи (за вечеринките от 21:30)

Необходими продукти: риба, вино, някой-който-да-приготви-рибата, свещ, запалка

Начин на приготвяне: 1.Викате приятелите си. 2. Карате някой да приготви рибата, 3. Слагате масата и палите романтичните свещи, 4. Залагате на някой от отборите, 5. Нагъвате и пиете, 6. Загубилите от залозите трябва да задържат запалената свещ под носа си за около 1 мин. (знаете ли как боли?)

–-

Следва хъркане до следващата сутрин.

the end

Сега призовавам всички хора от блогрола също да ни разкажат за един техен свеж ден! инак ще ви пляскам!

Categories: Blogworld | 20 коментара

Навигация в публикациите

20 thoughts on “Един свеж ден

  1. Блог-щафета, блог-щафета!!!!😀 поемам я!
    Иначе много кефи това с мухотепалката и кречеталото😀

    • Браво! Отърва пляскането😛
      А и пък ще е интересно да чуем как я караш в Испанско! Там непрекъснато има весели прояви като бой с домати или портокали😀

      • След малко ще пусна един пост и аз, айде, от мен да мине.😀

  2. Хахахахахахаха!!!

    Ламоте, знаеш ли откога ги търся тез инструкции! Все се чудех кое е преди бирата – сладоледа или виното. Ся си разпечатвам план-графика ти за деня на А3 и си го лепвам над ТВ-то, да не взема да оплескам нещо.

    Иначе виждам, че партията на шуменското расте главоломно…😀

    P.S. След тази новина сериозно се замислих за кого да викам…😀

    • ahahaha
      хак им е на кУрейчетата😀😀
      Най-добрите ми приятели са от Шумен🙂
      и те викат: Ноу шуменско, ноу фън🙂

  3. Свежарка! Свежарка! И аз поемам паса, Ламоте!😀

  4. Сега видях, че имало фенове на шумян-голяма града😀 Тука бирата се лее по улиците😀

    • Абе, Владо, кого заблуждаваш. И капка няма, ся се връщам от обход…🙂

      • Щом се връщаш от обход, то не само бира ами и храна няма да има по улиците…🙂
        Ако тръгне и Ламот – и сладолед няма да има…
        Бедните деца!🙂

      • Спокойно, дете, ще оставим нещо и за тебе…😀

      • Аве тъкмо се притесних!
        Но ви вярвам!🙂

      • No, имаше до преди малко, но някакви мацки чули, че е полезно да се къпят с бира и като взеха да се поливат-БИРЕНИ ЗЪРНА ДА ВИДИШ😀

  5. Ламот(х), момчето ми!
    Вземи две-три мажоретки.
    Едната ще ти вее с ветрило от паунови пера / важното е да е парфюмирано, щот вонят! / и ще ти се усмихва лениво.
    Втората ще ти слага в устата чипса. Няма ти да се зориш, я!
    Третата е главен отговорник за бирата – я ти я дала топла, я си я намазал със сладолед!
    И да пазят тишина! Че днешните женски екземпляри не стига, че мрънкат, ами си позволяват да плямпат и за футбол…🙂

  6. Днешните женски екземпляри не стига, че мрънкат,но и се развеждат по време на Световно.
    Това се случи с един близък приятел преди 4 години.И представи си – бяха виновни кеновете бири:)За целта всеки зрител от мъжки пол трябва да се превърне в съвършен център – нападател.Най – малко от класата на Герд Мюлер.Кой беше този? – ами той вкарваше от всякакви позиции:)
    http://www.vbox7.com/play:7f349f72

  7. @Val
    Не съм имал честта да гледам Герд Мюлер, но съм чувал легенди за Мистер Гол🙂, т.е. трябва наистина да сме перфектни

    @Калпазанке
    Наемам те за отговорничка за чипса😛 Издирват се хора за ветрилата и бирата🙂

    @Владо
    Веднага излизам да ги зърна!😀

    @Ностро
    аз сладолед никога не оставам🙂

    @Иво
    ара де, що не си го написал досега😛

    • търпение, де. Домързя ме, тъй като бях съблазнен от кофа сладолед. А и гледах Принца на Персия.😀

  8. чак сега стигам да прочета😀
    много ми харесва програмата, мисля и аз да последвам примера ти и да карам по нея (е, няма да се лъжем – най ме кефи частта с бирата и чипса :D)

  9. Ох, Ламоте, как само ти чаках този пост, ама с убедеността на психолог-любител, чаках и се чудех как ли точно ще я извъртиш темата, та да стане въпрос за футбола. Е, срази ме, да знаеш! Смях се, че чак със сладолед се покапах. Аз се самопоканвам за късното парти, ама риба няма да приготвям, а ако не позная (което е сигурно, понеже дори не знам кои играят) всичките ще държите свещите по твоя начин.

  10. @Лита, внимавай за фигурата си🙂 Аз все пак страдам от глисти (това защото рядко си мия ръцете след тоалетна😳 )И на мен ми хареса козметичната ти рецепта, ама не знам как да си я направя.😀

    Скай, аз не си падам чак пък толкова по футбол, колкото на пръв поглед изглежда😛 А за свещите, сигурен съм, че ще ни накараш, спор няма😛😀

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

