Фотография, първи опити

След като претърпях тотално фиаско и се провалих във всички начинания с които се заех ( писане, рисуване, блогуване) реших да се захвана с някое друго поприще, което още не съм го окляпал. Вдъхновението дойде от Бънги и нейните чудесни фотографии. Всъщност, Бънги (моля кликнете на линка, това е по-хубавия й блог🙂 ) не ми е давала разрешение да публикувам фликр файловете й, но така или иначе не знае къде живея и няма как да пострадам (муахаха)…

……

В Ламотхия се организира конкурс по снимкане. Призовите места заеха:

  • Първа награда отиде при:

Кучисин Пустински и неговата фотоколекция „Даровете на пустинията“:

* Камилски дарадонки

Описание: Обзалагам се, че винаги сте се чудили как изглеждат камилските дарадонки. Знаете ли колко трудно се намират такива, които да не са зарити от пясъка. Пустинята е голяма, не случайно оттук са се зародили и религиите, на такова огромно и празно пространство, не ти остава нищо друго, освен да слънчасаш и мислиш.

ako

Камилски дарадонки, автор: Кучисин Пустински, 1 568г., цена: 55 000 ламотхски долара

* Камилски уши. Много са послушни тия камили

ears

Камилски уши; автор: Кучисин Пустински, 1578г., цена: 50 000 ламотхски долара

  • Втора награда отива при:

Ромул Боклукчиев и фотоколекцията му „Отпадъчни красоти“.

* Сблъсък – Тази фотография изобразява сблъсъка между старото и новото, между традиционното и бъдещото. Стари кофи vs Кофи за разделно изхвърляне. Класическите кофи са по-удобни все пак.

bokluk

Слъсък, автор: Ромул Боклукчиев, 2022г., цена: 45 000 ламотхски долара

*8-битов отпадък

Описание: Винаги може да се научи за социално-битовата обстановка на населението по съдържанието на една кофа:

бит

8-битов отпадък, автор: Ромул Боклукчиев, 2022г., цена: 40 000 ламотхски долара

  • Третата награда е за:

Стая Домакинска и фотоколекцията й “ Моят дом“:

*Минерали: колекция от минерали. На снимката може да видите аметист, друза от галенит, сфалерит и  пирит, тигрово око, тюркоаз, силицизирано дърво, кварцови друзи, амазонит, лазурит, чароит, корали и др.

minerals

Минерали, автор: Стая Домакинска, 2010 г., цена: 30000 ламотхски долара

* Сувенири

Бик от сексшопа, чехлички от Холандия, Музикална тръба от Мадагаскар, Маймунка от кокосов орех (от о-в Реюнион), замък от Сирия, пясъчен часовник от Египет, комплект за чай от о-в Тасос, глобус от Италия (забележете колко много прах!)

yes

Сувенири, автор: Стая Домакинска, 2010г., цена: 25 000 ламотхски долара

Толкова по фотография!

Categories: Blogworld, Изкуство | 28 коментара

Навигация в публикациите

28 thoughts on “Фотография, първи опити

  1. В златни кюлчета става ли?
    Или само ламотхска валута признаваш?🙂

  2. Добре започваш.Моят първи опит беше на снимка на камъче от обувката в дланта ми.Не личеше за какво става въпрос, но пък покрай снимката се получи хубав разказ:)

    • Трябва да ни дадете линк за да прочетем историята, много увлекателно пишете😀 Голям фен съм🙂
      Между другуто, благодаря, че включихте в procheti.blogspot.com, трогнат съм и съм ви много признателен😀

  3. Ааааууу, как знаех, че си се вдъхновил за някоя глупост.😀

    Нямам нищо против, че си ми изтипосал снимките (няма да се бием, приятели сме, ххехехе), ама сложи линкче към другия ми блог, че „тясно ми е“ е супер безсмислената история.😀

    on topic: камилските ушички (in love)

    • добре де, уууу (използвам твоите възклицания😛 ) сложих линка😀 . „Тясно ми е“ е много идейно за име на блог😛

      много са яки камилите, само дето много плюят😀

  4. ее, защо така – блогването много ти се удава🙂 поне по мое мнение🙂

    ии, голямата изненада – още 1568 е имало цветната фотография..?🙂

    • е, не колкото теб😀 Виж колко много фенове имаш ( и в Ламотхланд😀 )

      Иначе фотографията е открита още през Ламотхското средновековие, когато някои членове от Гилдията на алхимиците, след няколко големи взрива в лабораториите, най-накрая успяват да накарат духчетата да почнат да рисуват каквото виждат, заключени вътре в апарат (според ТериПратчетовие хроники от 13 век)😀

  5. Пишеш хубаво – не зарязвай блогването, а го илюстрирай с новото ти поприще.

  6. Ох, много скромни тези ламотхци – пишат, рисуват и снимат добре, ама ако ги питаш няма да си кажат сами🙂 (нали знаеш, че Скаймендрия сме ти големи фенове).

    За първата снимка – ако ги беше сложил (или камилата да ги сложи) „топчетата“ малко по в дясно/ляво щеше да имаш перфектната композиция не само в цветово, но и в пространствено отношение. А до кофите за разделно сметосъбиране имаш един много сладък акцент на заден план – момиченце с чадър в същото зелено, което изглежда като да позира.

    • Е, Скаймендрия е цивилизована страна, с големи традиции и култура, а Ламотхия са приятелско настроени варвари, нуждаещи се от културен обмен😛

      Права си за камилите, но забележи – акта е извършен на сянка! Интересно нали?😀

      Улови ме на местопрестъплението обаче, гледай къде се заглеждам и аз😀 хехе

  7. Ламоте, мисля, че генерално си объркал заглавието. Ще ти дам малък хинт:

    „Фотография, първи (и последни) опити“…😀

    Иначе експонатът „Камилски уши“ е най-малко долнопробния от всички, за което те поздравявам… А сега отивам да си измия очите с кислол. :О

    • Аве поне ме излъжи ве!😛 Така ли правят приятели?😀
      Ето онзи ден, съседката ме пита как изглежда, а аз й казmх, че изглежда като принцеса, макар и вътрешно да знаех, че по-скоро прилича на омотан в парцали мамут…ама казвам ли й го?😀

      • Приятелите не се лъжат – аз така знам…

        Ако ми беше съседка – тогава нямаш проблеми, принцесо!…😀

      • Хахаха, харесва ми накъде отиват нещата.😀 Принцески.😛

      • Аз Ностро вече не го обичам😛

    • Аз за честа Ламотова ще взема да се из(б)ложа фотографически, та тогава ще идваш тук да си оплакваш очите с висше изкуство и има да му се извиняваш, ехеее…

      • *честта

      • Мерси скай, винаги ми повдигаш самочувствието😀 Ето Ностро, гледай и се учи!😛 Досега се оплаквах при Елфа, а сега и ти ми триеш сол на главата😀😀 Са отивам да доизгледам късометражното филмче в блога на Катя

      • Скай, мисля че с Ламот (този изтънчен познавач на дамските крайници… и ужасен фотограф!!!) бяхме достатъчно красноречиви по повод една твоя фотография…

        Така че… кого заблуждаваш?!😀

      • Мха-ха, ти не знаеш какъв ужас настава, когато застана зад обектива на сапунерката, телефона или друга допотопна техника… ще поискаш да си самуилов войник нечете номер, ама нямаааа (пък нали знаеш страшните гледки как не ти позволяват да откъснеш поглед). Сещаш се Алекс от „Портокал“-а как стоеше и ронеше сълзи, завалийката.

      • „Портокал…“-а само съм го чел, така че не мога нагледно да си представя как Макдауъл рони сълзи, но… добър опит, Скай, но още не можеш да ни заблудиш…🙂

  8. Бънги, не го слушай, той блъфира.🙂

    Ако не вярваш, сравни това и това.😀

  9. Тези Камилски дарадонки в Сирия ли ги откри:)

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

