Доказателства за съществуването на Бог

  • Математическо доказателство за съществуването на Бог

b – бог

а – вярващи

b a = 0

ab = 0

следователно а=b, но ако инквизираме  на квадрат (по правилото на Светата инквизиция) се получава:

(ba)^2 = 0, оттук следва

b^2 – 2ab + a^2 = 0, т.е. получаваме уравнение от втора степен, което доказва че Бог ни извисява с една степен нагоре. От това уравнение се извеждат два корена – заблуда и наивност, които клонят до безкрай.

Чрез получените корени можем да намерим вискозитета на смазката, която движи колелата на властта. Покорна смазка, трябва да се отбележи.

––

  • Слънцето се върти около Земята! (визуално доказателство)

Кьорави ли сте бе?Църквата е права! И динозаврите са дракони измислени от китайците. Подли комунисти!

  • Бог НЕ мрази жените

Както знаете, доскоро се ширеше мнението, че библията е писaна от ориенталски гъз с назадничави вярвания и поради таз причина е поставил жената на второ място. Жената е създадена за да забавлява мъжа, учат пустинните религии. Тя дължи съществуванието си на мъжа, направена е от неговото ребро. Жената е виновна за първородния грях, тя е заблудила нещото с топките и сега трябва да плаща с робски  труд. Няма Евангелие писано от жена – ФАКТ. Всъщност, най-известната представителка на женския пол в Библията е Мария Магдалена, която разбира се е била проститутка. В Тайната вечеря пък нямало място за жени.

Тук обаче се намесили отново учените от Ламотхия. Археолози наскоро открили старо платно с нови доказателства. Имало е и ЖЕНСКА ТАЙНА ВЕЧЕРЯ, точно в съседната стая до 13-те надрусани пияндурници с мъглявите видения . Там женичките, след като приготвили вечерята, измили послушно чиниите и свършили черната работа, седнали да разговарят и коментират предстоящото представление „Сексът и градът“ 2-ро действие, което щяло да се проведе в местния Амфитеатър:

lastsupper

В съседната стая се е провела и женската тайна вечеря

nice ass

Мюмюлманка (да не се бърка!) си приготвя килимчето за сутрешна молитва!

  • Богове и войни

Бог винаги се грижи за човек и гледа да балансира и регулира популацията му (за негово добро). Поради това е дал хиляди религии на хората и правото да ги разпространяват и налагат. Така хем човеците се забавлявали с войни, хем се нормализира бройката.  Ех, политиците винаги се възползват от неговата доброта:

Войните в бивша Югославия – голяма военна забава, здрав кютек между православните сърби, хърватските католици и мюсюлманските босненци

Пакистан и Индия – мюсюлмани и индуси не могат да живеят заедно. Но пък чудесно се пуцат.

Израел и Палестина- евреи и мюсюлмани спорят за неразрешимия спор : кое се е появило първо – кокошката или яйцето.

Напрежение в Ирландия – католици и протестанти спорят кой е крив и кой е прав

Втора Световна Война – Чичко Хитлер използва естествената омраза между християните (които го дигнали на власт) и „онези“, евреите, предателите на Исус, които  смятали „месията“ за лъжец (такива са според пропагандните речи). После Хитлер ми бил атеист. Е, да де, ама защо не преследвал хора с криви шапки например, а определено религиозно течение?

science_vs_creationism

science vs creationism

Дано няма обидени, целта не ми е била такава. По-скоро е разочарование.

Този пост е повлиян от публикации на:

Free Infidel, Bla, Nightwish_El (сега видях един нейн пост) и др.

Categories: Свят | 48 коментара

Навигация в публикациите

48 thoughts on “Доказателства за съществуването на Бог

  1. Разсмя ме рано и дано денят продължи така.Само внимавай. За вярващите в пълно противоречие с това,което говорят, съвсем не са толерантни:)

  2. Ламоте, твоето ло(/a)мотене искрено ме забавлява, но откривам неточност в основата на твоите математически търсения. Приемаш първите 2 уравнения (a-b, b-a) за аксиоми, шо така?

  3. Хахаха, отново се хиля като зелка.😀 Мюмюлманката е… малееее.😛

  4. diandra

    Е, много свежо! И весело!

  5. Оф, обърках линка на Free Infidel, за което се извинявам (оправено е веч)

    @Владимир Иванов
    аз им тествам чувството за хумор😀. А уж религиите учат на толерантност (странно що не могат да търпят хора с други разбирания)

    @Lu
    тук ме сгащи!😀 Проблемът е, че математическите и религиозните аксиоми са различни. Математическите аксиоми важат за всички, независимо дали си кореец с мустаци, рус индианец или гола християнка. Религиозните аксиоми всеки ги разглежда как си иска. Едните казват, че няма точки, други че има една голяма точка, трети пък са на мнение че има само линии. Go figure!😀

    @Бънги
    ще включиш ли тактиката на Ламотхланд в статията ти за тактики, че така се чувствам дискриминиран баси😦 😀

    @diandra
    радвам се😀 Все пак се надявам никой да не се е обидил🙂

  6. Ламоте, тотално ми скапа представите за битието и небитието – а бях влязъл във вътрешен мир със себе си, света и всичко останало! Отчитайки математическият ти подход, мисля че си много близо до откриването на ключа за палатката. (До сега си се ограничил местата за търсене в радиус от 10 км около нея.) В решението ти присъстват и мотиви, които с леко доразвиване откъм смислената част, биха решили хипотезата на Поанкаре… два пъти. Разбира се, няма да ти се бъркам повече, че току виж си изгубил нишката на мисълта си…😀

  7. хаха, супер!

    бях забравил за райската ябълка, ябълката на раздора и т.н.

    ми то всичко това си е просто едно сочно, хрупкаво, вкусно женско дупе!

  8. Аз да добавя и още един пример за леееекинко фактологично разминаване между научните хипотези и необоримите религиозни догми. Y-хромозомата е еволюционно по-млада от X-хромозомата (а мъжовете до един са продукт на мутация, мха-ха😉 ). Демек, както се пееше в една песен „I saw myself as the source of existence“, при това положение к’ви ребра, к’ви зарзавати стив-джобсови, бе дедо попе?

    // ха, ето кой бил бат’ Пеп🙂

  9. Pingback: Доказателства за съществуването на Бог (via Lammoth’s Blog) « #Intidar

  10. Искам достъп до спътника ти, нещо не ми се вярва, хаха…

  11. Е не! Знаех си,че все някой тайно се е заел да напише и седмото клеймо:) Модата да се цитира Шекспир в превод на Свинтила явно е минала. Я виж какви други вселенско-небогугодни неща се измъдряли:) Хареса ми, благодаря:)

  12. Е не! Знаех си,че все някой тайно се е заел да напише и седмото клеймо:) Модата да се цитира Шекспир в превод на Свинтила явно е минала. Я виж какви други вселенско-небогоугодни неща се измъдряли:) Хареса ми, благодаря:)

  13. @Ностро
    По..По..Поан..Кой?😛 Аз ключовете на мазето още не мога да си намеря, а ти очакваш да открия палатки😀 видя ли как швейцарските шоколадчета биха ла фурия еспаньола?🙂

    @Бат’пеп
    Ще ти кажа тайна – написах цялата статия само за да си намеря още едно оправдание за постването на дупета в блога ми !😀 хихихх

    @Скай
    Супер попадение скай! Точно в целата🙂 Тя и еволюцията е научно обяснена и доказана на 100%, но ходи го обясни на брадатите😀 Песента на Мадона ли е?😀

    @Ангел
    няма проблем, веднага ти давам достъп🙂 Ламотхските спътници са свободни за обществено използване, изключение се прави само за Дядо Коледа, щото елените му много дрискат😛

    @Ирония
    Винаги съм се чудел защо църковните събирания се наричат „Вселенски събор“ след като не канят там извънземни😦 Радвам се че ти е харесало (и на мен ми харесва прякора ти)😀

    @бънги и Руслан
    специални благодарности😀

    Ох! изядох две кофички сладолед и сега ми е зле😦 Май трябваше да ям нещо днес преди да премина към студените наслади уф!

    • Видях, видях, но не съм сигурен дали не бяха швейцарските краварки, че спанчосите нещо много им се подложиха – то не бяха реверанси, текане на лиги и неумело подритване на… топките си. Ама щом поне тях успяваха да си подритнат, значи поне в едно ги биваше…🙂

  14. Аз ще продължа да въртя грамофона с аксиомите. Цялата математика не е много по-различна от религията чисто концептуално, тъй като основата и е аксиоми. Някой древен брадат елин, след продължително обучение в Древен Египет, казал „Туй е тъй, ама не мога да ти кажа защо, ма ще изградим цялата математика на него“ и оттам нататък се построява всичко. Ква е тая непоклатимост на нАуката тогава, питам аз, след като основите и са недоказуеми. Да не говорим, че математиката е тръгнала от школите на мистериите, които са обединявали наука и мистика по един очарователно симбиозен начин. От много време исках да го кажа някъде, благодаря ти за този пост.

    • gergana

      аксиомите са неопровержими, т.е. няма условие, което да ги обори (да им подлее вода, да ги разклати и т.н.) точно това ни кара да вярваме, че са абсолютно правилни, в този ред на мисли, не някой друг, а точно ние, мислещите същества сме малко дефектни🙂, т.е. повредата си е в нас
      (апропо, това което отскоро мъчи и тормози скромната ми личност е, като какво би било същество с две Y хромозоми – YY, хм)

      • Ето ти отговорът, gergana🙂

        Както казваше учителката ми по генетика: „Анеуплоидията на X и Y хромозомите се нарича синдром на свръхмъж/жена, ама вие не се подвеждайте от името, че това е нещо готино.“

      • Ако хромозомният ми набор е от вида XYZ, дали това ще означава, че съм добре разпределен в тримерното пространство…😀

      • Е, Ностро, ти намеси и трети пол вече, а той както знаеш се вози от „Обеля“ до „Младост“ по тъмни пътища потайни и у всеки предизвиква смесени чувства.
        А понеже беше подхванал темата за догмите и аксиомите, аз да добавя и лично мнение в качеството му на подкрепа. Вярата започва там, където мозъкът не разполага с емпирични аргументи, с които да борави, докато науката тръгва от там, където те изобилстват.

      • Аз май съм от малкото, които не са в час кой точно ползва метрото и предизвиква смесени чувства…😦

        Сигурно е Азис, но за моя радост не съм му в час с навиците…😀

        Иначе подкрепям това, което каза, макар че има и научни дисциплини, които тръгват от нищото. Теоретичната математика е такъв пример. Аз самият съм развил наука за навиците си да не спя. На база на нея се оказва, че ако не спя 24 часа и след тях не спя още 24 часа по време на Световното, то всички изиграни срещи в съвкупността от двете денонощия са завършили пряко моите очаквания и са ми докарали хронично безсъние…🙂

      • Напомни ми да ти разкажа някога един виц за she/he-creature-а Азис.

        Математиката не е наука от конвенционален класически тип, тя борави с абстрактен материал и е колкото средство, толкова и предпоставка за развитието на останалите клонове на познанието. За нея понятието научна хипотеза/теория, изведена от емпирията (т.е. тръгването от нещото) не е особено удачно приложимо. Ако я погледна като изключение от правилото, бих казала че тя като наука е най-близка до вярата в частта със зараждането на идеята, но не и в частта с разработката й.

      • Всъщност, като се замисля, вярата, че трябва да има един природен закон, който да обяснява всичко, е причината за появата на Струнната и от там и на М-теорията, а тук вече си говорим за теоретична физика. Т.е. абстрактността започва да си проправя път към реалността било то и по чисто теоретичен път и не на база емпирична доказуемост. Така че ето още едно изключение от правилото, което обаче вече дори не е толкова ефимерно… И пак както казваш вярата е само в началото, останалото е дедукция и – понякога – късмет…🙂

        Кога точно да ти напомня, че не знам дали ще нацеля момента?…😉

      • gergana

        🙂
        хм, благодаря, голямо четене падна, а въпросите ми се увеличиха, затова спирам до тук

        а относно световното, какво да кажа, никога не се поддадох на заблудата, че футболът е ‘играта на века’, отдавна не струва😦
        (това обаче не ме спира да си пия кафето сред футболисти, макар и манекени, хубавички са, какво пък🙂😉 )
        приятно разхлаждане🙂

    • Лу, не че аксиомите са недоказуеми, по-скоро те са ненуждаещи се от доказване поради своята очевидност и/или емпирична доказуемост. В религията обаче, т.нар. „аксиоми“ са догми, т.е. сляпо вярване, че едно твърдение е вярно без да е нито очевидно, нито емпирично доказуемо. Ако догма и аксиома бяха еднозначни, тогава религията и науката също нямаше да се различават помежду си…

      А и Ламот тотално ни подвежда. Според мен той е имал предвид следното:

      a – b = 00,

      където всеки знае какво значат двете нули…😀

  15. С напредването и развиването на неевклидовата геометрия, аксиомите малко/много губят авторитета си. В тази връзка не са съвсем ненуждаещи се от доказване. Смешното в цялата работа е, че математиката тръгва от положения, които приема за очевидни, за да стигне до по-висши истини, които опровергават изходните твърдения. Вълнуващо е!🙂

  16. @ Ностро много добре се изказа😀 Явн мислим по един и същ начин *falling in love*😛

    Всъщност всеки може да възприема света както си иска и от която позиция си пожелае. Важното е, да не се пречи, да не се ограничава и да се уважава свободата на мисълта. Науката не се е затворила, тя се развива, тя дава резултати, има проекция в реалността, тя уважава мисловната свобода. Тя не е ограничена. Тя се променя.

    Не така седят нещата при религиите. Те не се развиват, от 2000 години си седят на едно и също място, налагали са се чрез меч и кръв, не дават възможност за мислене. Налагат се чрез страх. Важното е покорството, преклонението пред великите вождове(идоли, месии,божества), претендират за единствените морални носители. Отрича друговерците. Което поражда и омраза. Религията не дава отговори, а само предизвиква войни.

    Езикът на математиката, физиката и химията принципно са еднакви за всички, независимо от пол, раса, религия, цвят на косата. Уравнението а^2 + 2 ab + 2b^2 ще бъде решено от мен по същия начин както и шинтоисчето от Сапоро, Япония. Моларната маса на дадено вещество ще го сметна по същия начин, както и пакистанчето от Лахоре.

    @Lu
    Постулатите от евклидовата геометрия няма как да работят при неевклидовата. Това все едно да сравняваш 2D с 3D пространството (просто пример). Има разлики, науката работи по този въпрос. Но много ми харесва мисленето ти. То е като на учен.😀 В науката ти си длъжен/на да поствяш всичко под въпрос и да се съмняваш, докато не получиш evidence. При религиите такова положение няма.

    Харесва ми и мисленето на gergana де😀

    леле, защо написах всичко това като никой няма да го чете😦 Къде отиде забавата бе хора. францулята паднаха, HOOOOORAAAAY.😀

    • Отбележи си:

      Фраковете 1 – 2 Мохиканосите …

      То с толкова изненади, нямаше как да не позная поне една…🙂

      • Интересна дискусия водите с Скай. Бих парафразирал Елфа – „доста играчи на това световно са с объркани хромозоми“😀

      • Съмтинг спешъл фор май френдс http://antivuvuzela.org/

      • *signed*

        туууууууууууууууут
        😀

      • Ламоте, направо!🙂
        Ма престани с тая вувузела, че ще ти я взема и…🙂

        Мерси, Скай, аз съм раздвоен кое повече ме дразни – вувузелата или коментара по БНТ… Няма ли начин да филтрираме и него?…🙂

      • Глей ги ти, аха да напиша още един дълбокомислен коментар какви сме епистемологични релативисти със скептичен уклон по отношение на научното познание, а те веднага станали вувувзели вувузелите на хората!

        Аз повече се дразня на коментаторите, добре че нямам пушка, ‘щото или Х.Р. Хагард или Хемингуей изпълнение не ми мърда!

      • Скай, не знаех, че Хагард се е самоубил… Но поне е бил на преклонна възраст… Класикът на приключенският роман. Ех…

      • О, не, не, не се е самоубил, визирах факта, че неговите хора бая животни изтрепаха из Африка. А аз, ако ще съм в негов стил, не ми трябва пушка – грабвам Инкози-Каас (нали я знаеш🙂 ).

      • Това ще да е някое „сечиво“ от антуража на зулуските племена предполагам, че нещо съм позабравил Рудниците…🙂

        Иначе сега схванах, че си визирала ловните им навици. Трябваше да споменеш и Пенчо Кубадински…🙂

    • gergana

      виждам, че тук мислим в едно пространсво, даже пишем по едно и също време, затова се изказвам много кратко и лаконично🙂 и за да завърша:
      може да приемем аксиомите като компромис, необходим ни, за да се спрем да се съмняваме, да търсим и да се лутаме из другите възможни варианти, да стъпим на нещо и да си развием проблема на тази база, за да получим отговор и да приключим (засега, в тази равнина, в този момент, с възможно най-малко координати и точки за локализиране) 🙂
      но възможностите отвъд аксиомите си остават и ни чакат🙂

  17. Ох, и аз от това щях да се оплача. Е, оня дето вика за англичаните е пич де😛 😀

  18. Абеее, мушмороцииии, много сте коментирали.😀

  19. Ох, гледай, гледай, като го видях веднага за теб се сетих :))).

  20. @Скай
    Харесва ми асоциативното ти мислене😀 Само не знам как да си го инсталирам🙂

    бззззззззззззззззззззззззззз

    А тези мушмороци (мерси за думата бънги :D) англичаните пак много ме ядосаха днес. Няма по-големи и по-тъпи ръбове от тия британци.😡

    @Gergana
    това имам предвид и аз (за аксиомите)
    Между другото, много Гергани станахте😀😛

  21. God, guide my hand and i won`t miss😀

  22. Miss, guide my hand (to your boobs) and I won’t play god😛😀

  23. Абе за какъв бог говорите?
    Всяко дете знае, че светът се намира на гърба на четири слона, стъпили на гърба на костенурка. Съществуват неопровержими доказателства, че тя е от женски пол.
    Следователно светът тежи не на нечии мъжки плещи! Ясно?🙂
    А всички войни се водят не само с цел редуциране на населението и за забавление.
    Кой ще храни гарваните питам аз?

    И нима е толкова важно каква религия изповядва някой? Къде отиват личните качества?
    Дали си атеист, християнин, будист, мюсюлманин – важното е да имаш хубаво дупе!
    И да мяташ килимчето само в присъствието на папараци!
    :)))

  24. хаха Ел, ще допълня в същия стил:
    „Всички войни завършват с един и същи резултат: Човеци- 0, Лешояди – 100 “😀

    Войните разкриват истинското лице и значение на религиите.

    Права си, за да се проведе диалог между различните култури, религии не са необходими.

    Изкуството е друга естетическа форма и източник за духовни и морални извлечения, нали? Е, аз предпочитам него.😀

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

