Blog City, ep. 1

Преди време заедно с Ностро решихме да направим филмокомикс, но поради пословичният ни мързел, идеята все се отлагаше. Е, аз хвърлям първи ръкавицата. Добре дошли в Блог Сити, град в който бродят различни кибер-същества. Върколаци, хакери, вампири, елфи, гноми…

Вампирите успяват да открият вълшебния кристал, чрез който съставят и първия колайдер…Върколаците разбират за това….

КАСТИНГ

Участват (по азбучен ред)………………………………….в ролята на:

Angelina Jolie……………………………………………………Bungle (вампир)

Charliez Teron…………………………………………………..Nightwish_El (вампир)

Clive Owen……………………………………………………….Legrandelf (върколак)

Johnny Depp…………………………………………………….Nostromo (върколак)

Harrison Ford…………………………………………………..Val ( голем)

Kate Beckinsale………………………………………………..Lita (вампир)

Lucy Liu…………………………………………………………..Lu (вампир)

Monica Bellucci…………………………………………………Sky_Mender (вампир)

Penelope Cruz……………………………………………………Bia (върколак)

Simon Pegg………………………………………………………Lammoth (върколак)

ЕПИЗОД 1!

blogcity1

blogcity2

Как ще се развие войната между вампири+върколаци vs. зомбита+орки? Кои други герои ще се включат в битката? Кои ще са лошите? И дали са лоши въобще? Кои ще бъдат Мръсница и Плесница?

И така прехвърлям топката към Ностро! Там ще разберем какво ще се случи по-нататък

Обидените да напляскат Ностро!

ЕПИЗОД 2

ЕПИЗОД 3

ЕПИЗОД 4

ЕПИЗОД 5

ЕПИЗОД 6

Categories: Blogworld, Кино | 40 коментара

Навигация в публикациите

40 thoughts on “Blog City, ep. 1

  1. Ххахахахаха, е, леле, ще ме съсипете.😀

  2. няма няма😀 какво ще правим със съсипана андж….бънги?😛

    а наш’те пак паднаха на волейбол😦

  3. Ми наште поне отнесоха красавицата Плесница😆

  4. Просто култ🙂
    След фразата – Имам коварен план….започва да звучи първия саундтрак – самата ЧЕРНА ДУПКА
    http://vbox7.com/play:172369aa

  5. Да не е имало някакви патентни проблеми за използване името на „Charliez Teron“, че така се е получило😀

  6. Ахххахххаа – направо паднах от ковчега!😀
    Ще ми пипате колайдера, а?
    Кат дойда да ви напляскам по вълчите опашки, ще ви се отще да ми се влачите из времепространството!
    Ае – Узумакито как може да ги пусне тия зомбита!
    Свиквам Висшия съвет на вампирките! Момичета, тая вечер по пълнолуние ще им разчленим нещастните телца!

  7. Мха-ха, много яко! Чак ми се прииска и аз да се включа. Точно така, Ламоте, развей байряка от тоалетна хартия в името на обединението! (при Владо Преславски има един пост тъкмо като за тебе, но го питай той да ти го каже)

    Одобрявам избора на изпълнителка за моята роля, ако бях мъж и нея щях да напляскам.

  8. @sky
    включи се, ще бъде още по-интересно, официално си поканена🙂
    Моника е класа🙂
    Между другото не мога да вляза в блога ти, не знам защо😦

    @El
    знаех си аз, вампирките са непримирими! След боя с зомбитата ще си оправим сметките!😉😛
    Как да ти пратя книгата на Пратчет?🙂

    @Никс
    де да беше само това, хах. Объркал съм бая имената, но това само щото бях убеден, че ги знам без да гледам, после ще ги оправя (ако не ме домързи)😳

    @Val
    идеална песен си избрал за случая, хаха.😀 Ти ще отговаряш и за саундтрака към филма🙂

    @frog
    мисля да те наема за ролята на Плесница😛

  9. Мхм… Ако Узумаки ще ме целува по жабешката устица, белким се превърна в красавица, също така и Вал, когато неизбежно ме спаси – може. Ще следя сценария.:mrgreen:

  10. „Преди време“… Какво ни направи, бе Ламоте – беше преди по-малко от две седмици, а „преди време“ щеше да е, ако беше миналата година, което обаче, както много правилно забеляза, не отхвърля версията за „пословичният ни мързел“ и по-точно моя, защото виждам, че ти си го преодолял…

    А с тоя сюжет направо ме хвърли в тъча. Много е силен в драматичната си част, сложен, а и завързан, с финно закодиран подтекст, библейски препратки и митичен контекст омешани в нещо като тюрлю-гювеч излязъл изпод вещите ръце на Иван Звездев.🙂

    Та стига глупости. Тотално съм очарован и два пъти по-ужасен от факта, че трябва да последвам нишиките на твоята дълбока мисъл. Честно казано изобщо не разбрах кой за какво се бори и каква кауза защитава, но ти си ми толкова симпатичен върху тази тоалетна чиния, че най-вероятно ще я взривя някъде в продължението (сигурно си спомняш тази сцена от „Смъртоносно оръжие 2“). Е, дупе да ти е яко!

  11. еее, тоя Akismet пак спира коментари…не знам как да го махна🙂

    ахаха сцената в тоалетната и как Дани Гловър се потеше там, хаха гениално, човек не може да се изсере на спокойствие тия дни ….:D😀

    А инак гледах да завърша с отворен сценарий, хихи, та нека видим как ще отидат нещата…

    @frog,
    целувките вървят и с пляскане, за по-голяма мелодраматичност😛😀

  12. „целувките вървят и с пляскане, за по-голяма мелодраматичност“ ахахахахах, това ми хареса😀😀😀

  13. Хахах… Подозирам, че ще има хепи енд обаче и ще наритате задниците на зомбитата :Д И все пак… орки? :Д Те са като малки деца пред останалата паплач🙂
    ПП; Ха… 13ти коментар за мене :Д

  14. @Silentium
    бас ловя, че 13 е любимото ти число😛😀 Сега се сещам и за някои от твоите разкази за вампири, (не)мъртви особи и прочие, заради които сънувах кошмари хихи😀 Орките са безмозъчни твари но са многобройни!🙂

    @bungle
    извинявай, че осрах гласуването в блога ти😳 Но обичам да правя бели😛

    @Nostromo
    ама десет пъти прочетох комикса и освен многобройните грешки, не видях никакви библейски препратки. Така ме уплаши😀 хихи
    Сигурен съм, че твоето продължение ще е култово😀

    • Ламоте, продълженията обикновено куцат, така че по-скоро ще се опитам да не „изпадна от ремаркето“ и да не ти съсипя оригинала…🙂

      А библейските препратки са в „многобройните грешки“ – ти нещо вярно да си откир в Библията?!😀

      • *открил:/

      • ахаха, и аз това предположих😀😉

        а и не се притеснявай, ние разполагаме с неограничен бюджет и не може да ни обвиняват в правене на евтини филми. В кой филм може да видиш толкова много известни актьори на едно място? Това е предимството.😀

  15. Хаха, през лятото нещо всички се побъркваме…😀
    Вал изкъртва с тая роля😀

    • мда🙂
      Ламотхската филмова академия дори реши да номерира х. Форд за най-добра мъжка главна роля, заради сложността на характера на героя му😛 😀

  16. охооо
    оформя се сериозен романс между Плесница и мъжа с камшика…Голямо шляп ще падне🙂
    хухууу😀

  17. Епизод 2 – речено-сторено …🙂

  18. Funny.🙂 А големът яко му отива на Форд и еврейския му произход. Чакаме още!

  19. АХахахах – не, аз винаги виждам последен новите блог тенденции.😀 Баси, не знам как си видял всички, ама точно така си ги представям едва ли не😀
    Ламмотхе, трябва перверзия и екшън, като в True Blood😀 Излей целия си гняв срещу испанците в третия епизод😀 оф, ама всички са уникални, бе!😀

  20. Тук следва поклон към креаторите (не като креатури, а като създатели, хахахахаха)🙂

    Страхо(почита)т(ел)но!🙂

  21. Шоколада, нееееееееееееееееееееее!

    Човек да не реши малко да поспи в ковчега и вие цяла сага направихте.🙂

  22. ее предпочитам борбата за хАртията, какви са тия любовни призиви дето ми слагаш, ЛАМОТЕ, в устата?😀

  23. хах, „в устата“ прозвуча доста романтично🙂
    любовта в блогосвета има доста извратени измерения, не се притеснявай за това, bia😀

    благодаря за убавите думи, знам че всички искате да ми нашарите задника хихи, тия дни няма да излизам😀

  24. Pingback: Blog City, Episode 3: THE GATE

  25. ми аз съм си романтичка, няма как😀

  26. Здравей🙂

    Не знам доколко не си ги разбирам сам така, но тук има невероятно смешни попадения :))
    Случайно попаднах тук и за първи път коментирам, но аз и не съм съвсем „блог-маниак“ :))) Хубавото ми е, че много лесно мога да бъда изгонен :DDDDD

    Прииска ми се да съм Пияния Майстор, но понеже не ме влече известността, предпочитам да си кръкам и да гледам случката отстрани :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Наистина е готино🙂

  27. Деем това аватарче😀

  28. Bia,
    знам, занм…:)

    @limitednickname
    о, непременно ни трябва един пиян майстор в блогосвета! Изглежда сме от едно племе🙂
    Но според мен по ни отива ролята на Лу Ян от The Forbidden Kingdom , който черпеше силите от виното/алкохола😀

  29. Не съм го гледал🙂 Вкарваш ме в преразход😀
    Ще опитам да влезна в роля, на мен може и да се разчита освен всичко (малко) останало🙂

  30. тегленето на торенти може да спести доста🙂 (освен време, де)🙂
    а и верно аватара ти е железен (уордпреса ги генерира рандомли де🙂 )

  31. Хвала таквози губене на време😛 Има нужда !

  32. agahaahhahaha

  33. Pingback: my midnight world

  34. Pingback: целомъдрието – най-неестественото от всички сексуални извращения. « my midnight world

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

