Naughty in the mountains

laminthemountains

Бяхме на планински излет! Ходихме да изнасилваме бабички по планинските села. Не бе шегувам се😛 . Отидохме да събираме амонити (виж по-долу) . Колегите събираха де, аз си брах ягоди. Много са вкусни горските ягодки. Това до мен е триметровия ми колега П., металист и интелектуалец.

4uk

Ето и амонитите! Професионално изкривяване. За по-лесно обяснение: едно време тез планини край Искърското дефиле са били под океана. Тез животинки са били консервирани от времето в различни варовикови скали.

grozenlam

Взехме си ножове за да ни е по-лесно с бабетата🙂 Абе не трябваше да поствам тия снимки, сега ще ми се подигравате колко съм грозен и прочие😦

После играхме мач. Бихме 10:8. Вкарах 6 гола. Един с гъз. Така е, противниците имаха двама француля, а те винаги накрая се предават. После ходих на стрип-бар (дано мама не  ми чете блога )

Гледах „The Ghost Writer“ – сравнително добър и интелигентен политически трилър, а и винаги съм харесвал Юън МакГрегър. Държавният глава може да е мъж, но шията е жена, която завърта главата където си поиска😛

Гледах и „Splice„. Глупост, но горе-долу се издържа. Имаше междувидов секс, както жизнерадостно заяви Бънги!

ПС. Благодаря на колегата ми П. за снимките! Аз, както винаги, си забравих фотоапарата. И дано не ме пребие за публикацията, не съм го питал дали мога да ги ползвам !

Categories: Blogworld | 21 коментара

Навигация в публикациите

21 thoughts on “Naughty in the mountains

  1. Горските ягоди наистина са свирепо вкусни-наскоро се докопах до едно сладко. Вчера му правихме 40 дни😀😀😀

  2. Ще те издрънкам на майка ти!
    Поне пари заработи ли?😉
    И кой ви разреши да чъгъртате из скалите?

    Цялата работа е, че ти завиждам за горските ягодки…🙂

  3. Не се виждаш много на снимките, спокойно.🙂
    Търсех ягодките по тях. Имам някакви детски спомени от едни поляни в Средна гора, червенеещи от огромни екземпляри. Вероятно отдавна ги няма.

  4. Хахаха, напоследък много хора ходят по чукарите да чегъртат камънаците, май това е новата мода. 😛 И завиждам яростно за горските ягоди!

  5. хахаха, много симпатични амонити… ще взема и аз да се запаля по „чагъртане на камънаци“🙂
    а, и много се радвам, че горските ягодки не са изчезващ вид (все още)

    ПП: много сте секси всички :)))
    ако приятелят ти П. е триметров, то значи ти си около 2,84 м.?!!? – извънземни такива😉

  6. А къде са пурите🙂

    „The Ghost Writer“ се оказа блестящ филм.
    96 годишния Ели Уолък не играе в случайни филми:)

  7. @vladimirpreslavski
    мир на праха им😀 Дано отидат в ягодковия рай🙂

    @Musical Universe
    Порта! Порта!😛
    Ние сме професионални геолози ( да не се бърка с гейолози) и имаме демократичното право да чукаме по камъни😀 Ще набера ягоди и за теб следващия път, дано не ги изям де 😛

    @Точка
    Здравей🙂 Аз нарочно им свалих качеството, за да се не виждам:) За да не сънувате кошмари. Ягодките бяха дребни, но вкусни:) Лошото е, че имаше много коприва наоколо😦 ауч😀

    @бънги
    добре де, и на теб ще набера другия път😀 Ако не ги изям преди да се върна, де🙂 Малко вероятно да оцелеят де…😛 Ооо, затова ли са ни оставили най-трудните за вадене амонити? Чукахме и чегъртахме часове. Аз не уцелих длетото два пъти и сега имам две синини по пръстите😦

    @gergana
    мерси, мерси, никога не са ни казвали толкова хубави думи🙂 Ще ги покажа на момчетата, те и без туй що шамари от жени са изяли…😀
    E, П. не триметров, ама аз да изглеждам по-висок😛

    @Val
    ааа, ние пушим само трева! Все пак сме ритнитоковци и поддържаме форма. Предимно с алкохолно гориво.🙂
    Прав си, филма много ми хареса. Един от малкото свестни напоследък. Направо завиждам за дълголетието на Ели, на почти 100г. да се снима. Та той сигурно помни бронтозаврите🙂

  8. Оле-ле! Най-добрият ми приятел има навика редовно да ми подарява камъни, ако узнае с какво се занимаваш (и нямам предвид планиския грендма рейпинг) ще изпадне в диво умиление.

    П.П. Много си готин, няма да те занасяме за което😉

    • ама аз съм чукундура с бутилката😀
      благодаря! повдигна ми самочувствието с поне три чертички😀
      Ние, ценителите на минерали, винаги се уважаваме😀

  9. Пусни си БНТ
    Дават един култов Беге филм с главен герой Мини Купъра🙂

  10. Голямо благодаря за идеята за филм.🙂
    И на Вал също.
    Току-що изгледах The Ghost Writer и още съм в лек възторг. :)Осмислих си вечерта.

  11. Bia

    Ягоди, а. Трева, а.
    Бабички, уууу😀

  12. diandra

    Много свежо! А и това с ббичките ми хареса :))

  13. ако се излъжете да ме поканите следващия път, ви обещавам комплект naughty бабички с комплименти, хахаха😉

  14. Хаха, и аз бях на планина, и аз ядох горски ягоди! Но пък аз спах на палатка😛

  15. интересно си си прекарал!🙂 и аз гледах Splice, снощи. имам само две думи за него: тъп и извратен.😀

  16. @The Red Witch
    но не достатъчно извратен за да ми хареса😀

    @Ангел
    нас ни е страх от горски самодиви😀

    @gergana
    непременно😀

    @diandra
    и на тях😛

    @Bia
    Пури, ай😀

    @Точка
    знаеш ли, не мога да поствам в блога ти, направила си го само за юзери на блоггер, а аз не съм😦 Иначе филма е от малкото гледаеми за 2010🙂

  17. lammoth, промених си настройките, дано се е получило.🙂

    Има още един гледаем от тази година, който си заслужава отделеното време – You Don’t Know Jack с Ал Пачино.🙂

  18. Специално за теб една култова класика – Рим на аристократите
    Един от най – великите филми които съм гледал
    http://zamunda.net/details.php?id=228170
    Знам че няма да се разсърдиш за този линк

  19. 🙂 Много готино🙂

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

