Оргазмик!

Мъжки оргазъм – неконтролируем животински нагон
Женски оргазъм – манипулативно актьорско изпълнение от страна на жената, с цел да получи каквото иска!

  • Видове оргазъм

Казват, че по стоновете и възклицанията на участниците в родеото може да се определят и характерите им:

Оптимист/ка – О, да, О да, О дааа!
Песимист/ка – О, не, О не, О неее!
Объркан/ата – О, да, О, не, О да, О, не!
Религиозен/религиозна– О, Боже, О Боже, О Божеee мой!
Експлоататор/ка – Още, Още, Още, Ощеее!
Убиец/Убийца – Ох, ако го извадиш, ще те УБИЯ!
Оперна певица/певец – ООООААААААЮУУУ! ОО Carmina Burana!
Спортист/ка – По-бързо, по-бързо, шнел, шнел!
Манипулатор/ка – Не така, а така, точно така…

Ето и видео, в което участват известни блогъри (чиито имена няма да разкрия от съображения за сигурност, за моята, разбира се :P):

И понеже, според социологическите проучвания, 75% (!) от жените симулират оргазма, ние мъжете предявяваме поне да го правят правилно! Симулантки такива!

И така, след хилядолетни изследвания, размисли и опити, най-сетне бе разкрит смисъла на живота – да получаваш оргазми.

PS Това е нещо като щафета. Сега призовавам ората от по-горния клип да напишат нещо за оргазъма😛

Influenced by Val and Elf

Categories: Blogworld | 46 коментара

Навигация в публикациите

46 thoughts on “Оргазмик!

  1. Хахах, съботен ден + малко слънце = секс щафети из блог пространството.😀 О, да, о, не, о, да, о, не.😀

  2. Измислих мисъл: „Този живот – най-дългият симулиран оргазъм“:)

  3. lilia

    Ха, ха,-добър коловоз .Хубаво може де си прекара човек в съботния ден.Който не е на работа…

  4. lilia

    Защото бързата работа-цък,цък, язък..смисъл няма.само за почивни дни е.

  5. Хахахха,чак това не го очаквах, но след като е намесен Вал, баш така става!
    И в крайна сметка сите сме оргазмени😀

  6. Оргазмът е като напразно раждане.
    Или като боен вик в тоалетна при запек🙂
    Линкът за онзи филм е в коментарите на предната статия🙂

  7. Вал, аз си изтеглих филма и го гледах вчера, даже😀 Мерси за линка! Ето тази статия се получи в резултат на посещенията в твоите блогове и гледането на вчерашния филм😛 Исках да сложа и cool снимки като теб, ама не намерих достатъчно стилни:)

    Lili, за всичко е виновен Val! На мен не ми се карайте, Val да го отнесе😛

    ее, lilia, взе да ми липсваш:))

    права си Бънги, страхотен слънчев съботен ден! Вероятно и слънцето е в оргазмично състояние😛

  8. Ламоте, за щафета нямам муз.
    Познах си няколко реплики от гореизброените, обаче ги крещя/пъшкам съвсем искрено и несимулантски.🙂
    Изтървал си ми любимия оргазъм напоследък – душевния.

  9. Оргазмично, а, Ламотхеееее🙂

    lol

    Ще помисля с клитора си и ще ти/ви кажа😛

  10. Елфе, като се замисля и ти имаш пръст (при това много голям) в моята деградация като блогър😛 И ти си виновен!Чудя се от къде ми идват подсъзнателни оргазмични видения. А то – посещавам твоя блог твърде често! Опасно е!😀😛

    Браво Точке, почти ти повярвах😛 Шегувам се, напълно ти вярвам:mrgreen: Хм, какво представлява душевен оргазъм? ААА, сега се сетих…като онзи финал в Истанбул между Ливърпул и Милан, и като мача България – Германия през 94 (нищ че съм бил много малък) – егати оргазмичното усещане! Не може да се сравни със секса, сексът нищо не е пред това😛. Елфа ще потвърди!

    • Нещо такова е. Само че тъй като ми се гади ужасно от футбол, го получавам пак на стадиона, но при други обстоятелства и от други (по-)мъже.🙂
      И колко си прав – при такова удоволствие какво тук значи някакъв си секс (при който даже се мориш и потиш)? :)))

  11. Ти направо ще ме съсипеш, а ха ха ха🙂

    Има и парен локомотив май: „Ух, ах, ух ах“🙂

  12. Точке, да не си съгрешила с целия отбор на ФК Академик?😛 Може да се получи оргазъм от четене на книги също. Като Ел например. Каза ми, че е получила 6 пъти оргазъм, докато е четяла Хокинг (като в онази песен за Рей Бредбъри)! Шегувам се, хихи, възползвам се, че нея я няма🙂

    Богомилe, интересна импресия! Последният оргазъм беше най-…хм…интересен😀

    • Може и от книги – и такива получавам. И от филми – също, от допира до ценни хора. Многообразието е голямо.🙂

    • nightwishel

      Какво съм казала? Какво?
      Какъв оргазъм?
      С това имагинерно време никакви оргазми не се получават!
      😀

  13. Ламоте, не така, аз практикувам брахмачария, ти ще ме караш да пиша за оргазми…

  14. брахмчпр…какво? Бахмааму какво е туй, Lu? Мислех че я караш на Тантра, а ти … си на секс-диета!😀

    Точке, а някои ще получат оргазъм на концерта на Скорпиънс😛 нали?

  15. Това ми видео кога пък успя да изтече в интернето?! Уж вчера го прайх.😀

    Сега разбирам смисълът на израза „Да ти свети Ламот в тъмното!“.😀

    А видовете оргазми спокойно могат да интерпретират начина на коментиране на блогърите. Разбира се в този случай Ламот би бил некатегоризируем:

    :)))))))))) Йеее, гост съм в шоуто на Ностро!! Чувствам се звезда :jump: :jump: :jump:“

    Бхахаха, браво инквизитор Ностро, започнал си истинска инвазия срещу грешните блогъри“

    мхаха, Браво Нострадамус“

    „ха! статия за мисленето като мисъл на мислителите, които мислели за смисъла на мисълта! Познахли или…аааааааааааааа

    уииииииииииииииии, прочетох го, въпреки танцуващите буквички!“

    ооо приятно пържене на задника върху пясъка! Маймунски тен да хванеш дано! :))“

    търся кама сутра с цветни картинка, да знаете :)“

    леле
    леле
    лелееееее :)))))))))))
    Подозирах ги тез неща“

    И за десерт най-сексуалния му изблик, от който дори аз се засрамих:

    BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    ПРЕДАВАМ СЕ, ЩЕ ААААКААААМ !!!
    АХАХАХАХАХАХА
    ЗНАЕХ СИ ЩЕ Е СУПЕР ЯКО :)))))
    УТРЕ ЩЕ КОМЕНТИРАМ ПАК
    СЕГА СЕ ПСУВАМ С ИСПАНЦИ ПО СКАЙПА ХИХИ
    извинявай за капс лока,
    но съм превъзбуден след комиксмоувито и ФИНАЛА
    РОБЕН Е ШИБАН ПЛЕШИВ ГЪЗ
    :(((

  16. 😳😳
    леле, Ностро, направи ме на брашно, разкрит съм като гол охлюв😀 Складирал си коментарите ми и сега ме разкри като вещ психоаналитик :О

    Всъщност това е гениален метод! Трябва да го приложиш и спрямо други блогъри, и да им направиш анализ!😀😀 Ето и тема за нова публикация! Може да започнеш от Скай, например😛 Помниш ли как призна за оперните си изпълнения (новата Мария Калас :P)
    😀😀

    • Ламоте, правилно ли виждам в списъка да се мъдри онази, чието име не се изговаря и която е в BDSM пожелателните намерения на почти всички блогъри, а в нейните – само Елфа?!

      Бе ти защо пак мене набута под носа на Ностро, аз като споменах операта имах предвид, че ще се приспивам с нея, а не това, което вие си помислихте (дяда ви Фройд има к’во да каже по въпроса за тълкуванията ви)… и, нали съм ви приятелче, отнех ви едната „словесна играчка, ще ви дам друга, по-пикантна (ама да си остане наша тайна, ей ;)) – най-красивият ми чифт обувки изобщо не е излизал от спалнята…

    • Ламоте, агент-провокатор такъв, не извземай функциите на Скай, че ще те замери с обувките с остри токчета! А и представяш ли си какви други неща прави с тях, след като все още не ги изкарвала от спалнята!!! Горкият Елф!😦
      😀

  17. Значи все пак имате скайп-ове, шибани глисти такива🙂 lol
    😀

  18. Чу ли елфе, чу лииии? :O В списъка си на Скай, която е приготвила чифт дървени обувки в спалнята си, с които ще има BDSM. А знаеш ли какво значи BDSM? Бой по Дупето от Скай Мендър!!! :O :S Та дано задника ти има висок коефициент на издържливост и якост на опън😛 Лошо ти се пише де, знаеш колко е лоша Скай :@ !

    Скай, разбира се, ние с Ностро не бихме дори и помисляли да ти противоречим! :S Ние нито една лоша дума няма да напишем за теб!

    Ел, нищичко не съм казал! Само слухове се носят. Ностро ги разпространява. Аз така си пиша😛 Освен това чух, че си болна и си настинала. Еми облечи се де, не е толкова топло вече…😛

  19. Абе, ей, аз за Lilia-та говорех, не за себе си, той Елфа ми е като господ, а Господ никой не го оножда, както добре знаете… освен Bla, де.

  20. оправдания! оправдания!😛 Шегувам се🙂

    А за лилията, сигурен съм, че елфа никога не е получавал такова любовно признание, дори и от приятелката си. Онзи коментар й беше супер култов, аз се разглобих от смях😀

    Всъщност, в списъка е Lili, която има пълното право да се сърди на lilia, щото все я бъркат с нея.

  21. Няма я lilia в списъка🙂 За малко да преритам като зачетох, че lammoth я е сложил🙂

    Иначе много Lili-та има вътре и без Онази-чието-име-не-изговаряме🙂

    Значи БДСМ ми е приготвила? А вие ще ме оставите сам… там… с нея!

    Не ви е срам!
    🙂

    Господ се нуждае от „поданиците“ си🙂 За да го избавите от светото пришествие!😉

  22. Недей така бе Елфе! Ще разбиеш сърцето на lilia, която сутрин първа става за да ти пее серенади под статиите ти😛

    Абе верно, много Лилии и Гергани има в блогопространството :Р

    Инак те оставяме сам, ние можем само да пратим молитви, надявайки се тя да се смили над задн…исках да кажа…душата ти.😛

    И вижте как ни е подредила Angie! :Д

  23. Значи цялото време през което съм гледала любовните драми след 00.00 часа няма да бъде пропиляно.Чак мило и свидно ми стана. Моите ще са с подточки и тирета с цел-допълнително образоване на Ламот и неговото дупе:))))
    И аз ще позадържа щафетата.Поради екзистенциални проблеми, разъираш ли.🙂

  24. Ама тя ни е подредила angie, обаче попаднах и на друго🙂 от DSdiva😉

    Разпъхана ни!🙂

  25. Ирония, винаги съм гледал на любовните драми след 00:00 като на натурални оперно-балетни изяви с повечко гимнастика, т.е. винаги съм го считал за изкуство😀 Очаквам уроците:))

    Елфе, виждам как ти поднасят хлебчета, от какво се оплакваш?😀

  26. Чак сега се сетих,че преди време бях описал подробно оргазма🙂
    http://www.sibir.bg/blog/valkocompany/index.php?blogPage=blogPreviewArticle&artID=30756

  27. абе, Валентинееее, … (…!..§…), :, :@, :)-,😉 …. ?
    „“““…, ……..😉
    нали!
    и те така… по един оргазъм на всеки 30 секунди😛😀
    o!o -> .!. -> .,.

  28. хаха, Вал!
    „хвана ми банана“
    „голямо и много твърдо бутало“
    „около моркова ми потекоха елексирни сокчета“😀😀
    Колко неприличен разказ! Браво😀 ! Искаме още!😀

    герганке, това горе оргазмични стонове ли бяха?😛 :@

  29. Pingback: Tweets that mention Оргазмик! « Lammoth's Blog -- Topsy.com

  30. LOL!
    „Мъжки оргазъм – неконтролируем животински нагон. Женски оргазъм – манипулативно актьорско изпълнение от страна на жената, с цел да получи каквото иска!“
    НО, награда ти давам за „BDSM – Бой по Дупето от Скай Мендър“ А-ха-ха-ха-ха!

  31. Дринов, като спомена BDSM, аз нарочно не те включих в филма, защото знам че си женен, та да не ядеш сухари от жената (ако случайно го види). Виж как мисля за теб😀😀

    герганче, моето въображение отдавна е безвъзвратно повредено😛

  32. Охо, мерси, че мислиш за моето добруване.:D Другият път може да ме включиш, стига да е с жената. :)Тя няма да се разсърди – пада си по тези работи. Защо мислиш, че съм се оженил? :))))))))))))))))

  33. lilia

    Ако е добър, може да бъдат 4-5 различни вида…зависи…как го търсиш…

  34. 4-5 вида🙂
    Това неминуемо води до делириумни състояния🙂
    http://www.vbox7.com/play:0fbffc17

  35. ОО, оргазмик в в стил 70-те😀
    Обаче, Вал, този ти клип е просто незабравим😀

    http://www.vbox7.com/play:92b37e3d

  36. Даа.
    Всъщност Душан Макавеев е доста луд.Трябва да изгледаш някой негов филм.
    http://rare-cinema.com/199-montenegro-montenegro-or-pigs-and-pearls-1981.html

  37. Хубаво е видеото, но мисля и това ще ви хареса много🙂 http://www.youtube.com/watch?v=oSvufO2953E&has_verified=1

  38. Ламот, много дълъг тоя оргазам бе🙂 Айде, че чакам нещо ново и свежо🙂

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

