Какво е да си студент?

Какво е да си студент?

Денят на студента преминава ето така:

  • Нощно обучение

През нощта протича основното обучение на един студент. През това време студентът изучава и тества тялото си с всички възможни органични съединения, съдържащи хидроксилни групи  или за по-кратко – натрясква се с алкохол. След това обучението продължава с уроци по репродукция на човека, като то може да се проведе индивидуално или по групи (т.н. оргии – съкратено от органичната химия). Осъществяват се така важните социални контакти със срещуположния пол, както и запознанство с физиологическите им различия.

  • Дневно обучение – посещаване на лекции

След тежките и физически натоварващи нощни лекции, студентът има нужда от почивка. За целта са предоставени чудесни аули и зали с чинове, където всеки студент може да удари здрава дрямка. За качеството на дрямката се грижат и добре подготвени лектори, които за пет минути биха приспали и слон с изнасянето на ужасяващо приспивните лекции. Лично на мен, лекциите по Физика и Контрол на качеството така ме приспиваха, че после имах сили за цялата нощ!

Та това е! Така бе студентския живот. Ако видите студент да танцува ето така:

Това означава, че или студентът е изкарал тройка по Съпромат, или е ОСМИИИИИИИ!!!

Честито!

Categories: Blogworld | 35 коментара

Навигация в публикациите

35 thoughts on “Какво е да си студент?

  1. ПХАХФАХА, Ламотеус, отде го изкопа тоя бе!😀
    Имам чувството, че цялото ти денонощие протича в неспирни лекции по Физика, през които си запълваш времето, като висиш (идва от висшист) в ютуб в търсене на индийски кючеци. Не че не успяваш – попаденията ти са извън всякаква критика – ама ми докарваш колики и колит едновременно.😀

    Иначе, а честит да ти е и не натоварвай прекомерно скачените съдове!😀

  2. ПхахХхахахаха.😀

  3. Абе Ламоте, кво си учил? Тия дисциплини, дето ги спомена, съм ги учила и аз, само дето по Физика ми беше интересно. А по Съпромат изкарах 4-ка. Танцувах по-добре от тоя.😀

  4. lilia

    Продължавам .Само да си развържа краката

  5. Хахаха

    Такъв танц липсва в моята биография, въпреки че имам точно 3 по съпромат, първи път:)

    На съпромат не искам пак да ходя, но понеже е 8ми, дали да не се поразкършя малко:D

  6. Лууууу, ти си нечовек! Как 4 по съпромат! Анатема за теб, зубърка😀😀 Инак завърших МТФ в ТУ-то🙂 А физиката я обичах преди да се появи желязната Лора (чак на третите лекции разбрах, че е жена), която драскаше невиждани неща по дъската. А ние още не бяхме взели интеграли! За мое успокоение, аз не бях единственият, който гледаше като теле😀 Сигурен съм, че танцуваш приказно😀

    А, Милена, браво, най-сетне човек на борда!😀😀 3-ка се изкарва най-трудно, затова след това има такива ритуални танци! Поразкърши се задължително!

    Бънги, не прави бели довечерa ЕЙ!😛😀

    ахах, Ностро, сигурен съм, че пред огледалото си изрепетирал поне три пъти този танц, ама не искаш да се разкриеш😛😀 Скачените съдове засега нямат откачане😀

  7. gergana

    този като че ли се е явявал на конкурс за адреналинки 🙂

  8. аз имам 5 на сапромата… само да кажа

  9. Ламоте, да беше премълчал тази грозна дума Съпромат … Като се сетих за двете му части и ми се пресече химичното съединение в чашата.

  10. Профани! Една статистика ви трябва на вас и ще забравите Съпромат и сичкото инжинер:) Пък аз се смях на ламотовия текст. Оня изкилифинчения( тва е една доста модерна дума, като за физици) си пасва баш!:)))

  11. Пък аз само скромно да вметна, че съм с 2х6 по Съпромат (пърхам с мигли, та чак мустаците ми се ветреят).

    Весело беше, като ме изтърваха от гимназията и първите 2 години в университета ги карах само на мощни… ъъъ, нощни лекции, исках да кажа.

    Ламоте, намирисваш много сериозно с този зле прикрит вкус към индийската ондърграунд култура.

  12. Скай, ти ни захлупи всички!😀
    Нямам никакви предпочитания към индийския ъндърграунд, просто танцът наподобява студентските празненства след изкарването на всемогъщата Тройка! Ама ти и 8bit няма да разберете тръпката на нас плебеите!😀

    Ирония, винаги съм се чудел защо хората учат статистика, след като казват, че имало 3 вида лъжи: малка, голяма и статистиката!😛😀 Не е важна науката, важно е как да изтанцуваш танца на радостта след изкараната 3-ка!

    Извинявай Точке, но сметнах за по-добре да спомена него, отколкото мъките с ТММ и чертежите на проект на струг😀 Това щеше да пресече и газовете на човек😛

    gergana, другия път ще пусна специално Адреналинки за теб и Скай, за да не ме обвинявате в индочалгарство🙂

    8bit, и ти не си човек братче😀😀 Razбихте ми самочувствието🙂

    • Ламоте, пък ние винаги сме предпочитали голия покер, пред някъв си танц. Щото обичахме Статистиката:)
      И както казва добрата стара Уики:

      „..Съпромат е фундаментална инженерна наука, развила се от смешен израстък в дебелото дърво на Физиката наречен Статика в дебел клон. ..“

      Колко романтично, нали?!:)))

  13. midnight

    Ламоте, като изучиш статистиката, ще забравиш за нуждата от другите лъжи, права е Рони.
    а аз не разбрах.. ти тоя танц изпълнявал ли си го в крайна сметка? или тая вечер ще му правиш сефтето? или само на други го пробтваш?

    • е, точно такива чупки не умея, ще си секна кръста🙂 Обаче нещо подобно – да! Ти не си ли се радвала така😛😀

  14. Pingback: Tweets that mention Какво е да си студент? « Lammoth's Blog -- Topsy.com

  15. Не ви е срам, отличници такива!😀
    Аз си спомням, че по време на лекции скицирах карикатури на преподавателите или илюстрации към стиховете на друго заблудено като мен същество, решило да си вре носа в точните науки.

    пп. Непрекъснато протестирах, че в тия теореми има прекалено малко числа и необосновано голямо количество букви. 🙂

  16. Хаха, Ел, браво! И аз им рисувах портрети, лекциите направо ставаха песен.😀
    За да надцакам 6-цата по съпромат на 8bit, ще кажа, че аз изкарах 6-ца по физика. Тва е щото с преподавателя си говорехме за дупки. Черни дупки. Така де…

    • nightwishel

      Ти си смелчага, Лу!
      За никого не говоря за черни дупки, тъй като има силен сексуален подтекст.

      Ама аз каквото и да кажа, все еротично звучи…😀

  17. Абе по Съпромат си беше лесно:)))имах 4-ка,обаче с Електротехниката що зор видях…:)))

  18. да се похваля и аз (няма само и вие,я) днес изкарах докторантския минимум. Баси не съм спал, няколко вечери. Аз сега ще ударя една резачка😀

    Ondine, аз бях дружка с тоя по Електротехника, що бири сме пили в Клубът на разбитите сърца, до общежитията🙂

    Лу, докато си говорехте за дупки, имаше ли хармонични трептения😀

    Ееел, пак ли си рисувала мъжки дупета?

    • nightwishel

      Да бееее – толкова интересни неща има за рисуване, аз дупета ще рисувам.🙂
      Сега като ме накара да се замисля имаше едно-две по така стегнати…хмммм

  19. Какво е да си студент?
    Разбира се ,че е Blow Job🙂
    http://www.worldscinema.com/2010/10/andy-warhol-blow-job-1963.html

  20. Ел, ясно значи, не се оправдавай!😀 Чудя се, дали си ги карала да позират и ако са мърдали дали си пляскала с моливчето ?😛😀

    ахаха, добре Вал, поредното велико откритие😀😀

  21. Ако ще си ги мерим, аз не съм учил много-много съпромати, мапромати и тем подобни, но засметка на това съм писал тема на въпрос номер седем от конспекта по семиотика към курса кино и телевизивя, който е следния: „Как позицията на вградения във фигуративните кодове субект на възприятие е преинтерпретирана в постструктуралистките визии за киното”. Честна дума, няма лъжа няма измама. Взех го с 5 или 6, не си спомням точно, и то не е само защото учителката ме харесваше.🙂

    И BTW, този танц аз съм го измислил!🙂

  22. Free Infidel

    Ооо, и аз се водя студент, и аз! Макар и не съвсем стандартен…
    Готина статия!

  23. Free Infidel, мерси за добрите думи за блога😀 И аз съм голям фен на блога ти! Сериозно, винаги казваш нещата, дето си ги мисля🙂

    Дринов, това на български ли беше?😀 По ми е лесно да разбера японските текстове на Бънги, баси😀

    Ирооония, чак сега виждам коментара ти! СТРИП ПОКЕР А! Да, винаги съм се чудел, дали мадамите нарочно губят тази игра, или толкова си могат😀

  24. хаха Ламоте😀
    припомних си как си отспивах във първи курс по Увод на езикознанието🙂 имахме лекции в една аудитория, аз сядах на предпоследния ред, слагах огледално-слънчевите очила и блажено заспивах. ако някой погледнеше към мен, нямаше как да разбере, че спя. пък нашият преподавател как тихо гъгнеше – много сладко се спеше на неговите лекции😀

    • ахаха,Лита, познато, познато ми е😀
      но не казваш нищо за това какво си правила предната вечер😛😀

      • то да беше само вечерта – хубаво😀
        то беше от привечер, та до сутрин – едната съквартирантка ходеше с еди, дето беше управител на дискотека – отваряхме и я затваряхме, от там направо на лекции, даже малко закъснявах, че пиехме кафе..
        абе, луди години😀

  25. Хахаха – много вярно ! Това ми напомня на прекрасния и безгрижен първи курс, когато освен да ходим по купони и да откриваме и преоткриваме някои иначе семплички неща в общуването и социалните контакти, то друго не правехме. А на лекциите какво спане падаше😀

    • аз от опит го пиша🙂 А ти няма ли да напишеш нещо по новата щафет-мания „Филмите, които ми промениха живота“ ?😀

      • Абе, мислех по въпроса, ама така и не мога да си избера точно кои филми трябва да включа … Ако до края на седмицата ми остане временце да седна и да почисля, то с удавалствие ще гепя щафетата и аз😀

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

