БлогоКоледа

 Добър вечер! рече дядо Коледа, а Снежанка каза: „Добре дошли в моят свят!“

Седях си аз вкъщи, наслаждавайки се на моят среднощен свят. Опитвах се да забравя злободневните теми от деня, които натоварваха задника ми с объркваща работа. Обладан от необмислени желания,  реших да направя един нощен полет над киното. Пуснах си филм, който ми бе препоръчан специално от Твърдият Ексцентрик – лентата се казваше „Дядо Коледа, Снежанка и джуджешката оргия„. Чудесен BDSM-филм за предстоящите празници. В него имаше много болка и любов.

Но изведнъж БУУУМ!

 Дядо Коледа излезе от телевизора и ми открадна Елхата! Защо, какво, как! Просто ето така – виртуалният дядо Коледа, истински дзвер, ми открадна празничната елха! Знаех си аз, синемата е шибана дърта мръсница!

 От недоумение си почесах скротумите и им казах „We are so FUCKED!“. Какво ще правя без елха сега! Нямам идея! Без елха истинският дядо Коледа няма да ми даде подаръци! Кофти кафе, а? Сега представям си как моят ментор Ностродамус ми опява „Казах ли ти, че е скапан филма, казах ли ти, а? Прехвален шит и половина, хак да ти е!“

Пак се чу гръмотевично БУМ-ТРЯС! Като мощни влакове през нощта, нещо ми разби прозорците и нахлу в хола. Не, не бяха зомбита, нито чудовища. Беше истинският дядо коледа, с девойка облечена в бяло, яхнали голяма шейна, теглена от гола мраморна статуя на богиня. Напсувах ги така, че дори и циничният елф да завиди.

“ Аз съм дядо Коледа „-  каза ми стареца

„Аве, ти не си ли  Генади, да риъл Генади ве?“ – възразих.

„Добре де, аз съм истинският Генади, преоблечен като истинския дядо коледа“ – отвърна брадатия.

„А ти не си ли Лита, преоблечена като перверзната  Снежанка?“ – обърнах се към девойката, която моментално ме зашлеви шамар, който ме завъртя два пъти , а тя ми рече „Никога не ме наричай Снежанка!“

Дядо Коледа ме прекъсна: „Не словоборствай! Няма време! Ето ти Небесния потегач с голямата шейна, яхвай я и тръгни след виртуалния дядо Коледа, спаси Елхата и ще получиш подаръците ти! “

Аз не възразих, качих се на шейната, изпих едно Блъди Мери за из по път, грабнах камшика, нашарих задницата на Небесния потегач и литнахме високо в небесата. По очите й бликнаха сълзи, но не разбрах дали са от радост, или от болка.Извиках: „Операция Кино започвааааа!“ „Dum spiro, spero

А на  вън се изливаше порой. Минаха ми някой мрачни мисли, характерни за deadInside’s Mind.

Какви лоши същества срещнах по пътя си, да знаете само!.  Първо ме сграбчи нощната бандитка Фроги, която искаше да ми открадне гащите. След като изядох много шамари, пролях много сополи и сълзи, най-накрая Фрогито се смили и ме пусна с гащите на мира, но затова пък ми взе торбата с чалга-дисковете. Нека музиката засвири, запя тя.

След което попаднах на злата Ирония Идиотова. Тя ме подгони с метлата през гората, аз слаломирах измежду дърветата, а тя сипеше закани зад гърба ми –  щяла да ми отреже хфърчинките. С мъка успях да избягам, уви точно насред едно езеро имаше голям дъб, който не видях и се натресох на него. Паднах в езерото, но на меко. Май се разбих точно в гърдите на една Ундина – езерната нимфа, която разбира се ми шибна един зад врата и така ме изрита отзад, че дори пичовете от Три корни биха ѝ завидели на футболното изпълнение.

Летях известно време и се стоварих върху една поляна. Там едни Сурикати, които ме дърпаха за орехчетата, заявиха, че съм на сурикатска територия и за да премина трябва да платя данък. Дадох им каквото е останало от торбата и се изнизах. По пътя срещнах  една мила невестулка, която ми подсказа къде мога да намеря виртуалния дядо Коледа – в бисквитения замък.

За да вляза в бисквитения замък, трябваше да навия Бисквитотрошача да ми помогне да разбия портата. Той се съгласи след като му дадох едно 1000 DVD-та с филми. Но преди да нахлуя в замъка на фалшивия дядо коледа, трябваше да се подготвя за битка. Посетих Лудият магьосник, от който взех вълшебната книга с магии и фокуси. Книгата имаше чудесен дизайн, но бе написана на арабски, затова се наложи да посетя Руслан Трад, за да ме обучи. Отидох и до фабриката за хартия, за да ми закърпят задника от многобройните падания и гонитби от предния ден. Посетих и Светла, за да ми направи психоанализ, тя пък ме подложи на сексуален тормоз.

След като разбихме портата на замъка, аз нахълтах и сварих виртуалния дядо коледа неподготвен, размишлявайки върху тоалетната чиния. Бил е голям търговец на мисли, но търгувал само когато акал. Изкуственият дядо Коледа, обаче показа невероятен рефлекс и след като си избърса дупето, бръкна в торбата и извади огромен мутирал плъх и го хвърли по мен. Аз светкавично отворих вълшебната книга, изрекох заклинание и се появи Черната котка, която с грация изпонадра плъха и го изяде. Дядо Коледа притеснен извади от торбата си самия дявол, но аз контраатакувах с АнгелМан, който с шутове прати Луцифър обратно в казана. Бях готов на всичко, за да си върна елхата. На всичко, дори и това: разлистих книгата и призовах Free_Infidel – ужасът на всички религиозни легенди. Това е Лу-дост, биха казали някои. Той извади един дебел кръст и го навря в аналното отверсие на фалшивия дядо Коледа. Фалшивия дядо коледа се взриви. ПОБЕДААА!!! Спечелихме големия маскарад!

С това сложихме една голяма ТОЧКА на  спора.

Всички се събрахме и скачахме от радост. Направихме си снимка за спомен. Сякаш бях вРай-а. Почистихме говната на дядо Коледа с четка и пиксел. Аз отидох да си взема елхата. Един бодил ме ободе, но една от бунтовничките – Indica, ми превърза пръста. Сетих се, че елхата ми няма име, беше Безименен обект! Затова я кръстих Джак.

Сега трябваше да се върна на родния пристан. Наех една принцеса да ми посочи пътя  назад към дома, уви тя се оказа Шматка и нарочно ме загуби по земите на Амазонка. А там, в гъстите джунгли, ме чакаха всякакви чудовища. Като например вечно ламтящите за секс три грации – Бънги, Ел и особено ненеситната Надинка. За мое щастие бях предупреден от Владимир Преславски за тях, горкичкият, сега лежи в болница с насинен задник, след като гореспоменатите три вещици го сгепиха. Затова си купих дигитални обувки-бързоходки, специално изработени от уеб-дизайнера Иванмарк. Тамън се отървах от тях и веднага след мен полазиха следващото трио от калпазанки –  angie, gergana и diandra – и трите известни като секс-инквизиторки. Успях да се скрия в старанноприемницата „Веселата тиква“, чиято притежателка, Ваня, ме нагости с тиква.

След някои съображения, най-сетне се прибрах у нас.  Ура! Така е в живота – като Ин и Ян, понякога светъл с малко черен хумор, или черен с малко бяло по устата. Понякога тежи като квант-носител Гравитон, а поняко върви гладко като бира. Поне ще имам подаръции и за какво да разказвам, ще изглеждам като мъдрите древни автори!

Излегнах се пак, след тежкия изморителен ден и отново включих кутията с 24 кадъра в секунда. Пуснах си поредния развратен медиен филм, препоръчан от Алфредпачино, защото все пак, all you need is love.  

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ, БЛОГЪРСКИ НЕГОДНИЦИ!

Categories: Blogworld | 66 коментара

Навигация в публикациите

66 thoughts on “БлогоКоледа

  1. Ахаххааа, Ламотсантскииии!
    Излиза, че ако не те бяха обладали необмислени щуротии, нямаше да има такъв екшън🙂
    Знаех си, че ще хвърлиш цялата вина върху мен!

    пп: Що се скри от трите секс-инквизиторки в страноприемницата? Не съм го очаквала от теб!😀

  2. ахахаха, Ламоте😀
    всичко е много добре и хубава реклама ми правиш, аз се чудя шо ме причакват някакви незадоволени лемури,а откакто падна сняг – и няколко пингвини…а то било заради славата ми на тигрица, при това ненаситна😀

  3. lilia

    Ха ха ха -ей, скици…само ме приклещвате

  4. Руми66

    Ламоте, ще видим как ще ти се объркат някои твои части след празниците. Горни или долни не знам :))). Ако си изхвърлиш объркания срам ще разкажеш :))) Приятно прекарване, ама какво…? На маса де ! :)))

  5. Ламоте, после ще се върна да се запозная с някои от лирическите ти герои, защото еленът Рудолф ми пръхти под терасата и трябва да излизам. Лошите атмосферни условия отново намериха снегопочистването извън готовност и милото рогато добиче по съвместителство го играе и такси.

    П.П. Уби всичко детско у мен с тези говна на Дядо Коледа.😦

  6. Ти си болен!😀 *това е комплимент, хаха. Уникално се е получило!😀

  7. GattaNegra

    Уааау!
    Евала!
    Страхотно!
    Нямам думи!
    Весели празници!!

  8. Ламоте, Ламотеее… Като гледам имаш свободно време, що не дойдеш да изринеш снега пред входа?😀

    Евала ти за усърдието. Вероятно не си имал проблеми в часовете по БЕЛ, когато те карат да направиш история от няколко ключови думи.🙂

  9. gergana

    хахах, ако не беше се покрил в страноприемницата… щях да ти покажа 25-тия кадър (няколко пъти)
    ама сега ;)нтц, прецака се кофти, подхлъзна се на розовия лед😛😀

  10. Светла

    Ламоте,
    сериозно съм обезпокоена за теб🙂

    Мисля, че ти трябва яка мацка (проститутка) … Не!… Две!… Май и три ще са ти малко!

    За коледа… подарък от всичките уважени по-горе :))))))

    Дай си сметката и да започнем и ние да си даваме лептата, че…
    то ‘убау да си станеш писател по неволя, ама Коледа иде, да разпуснеш как си подобова, ‘арно! Не само на душата да ти става като си драскаш…
    Мисли и за тялото си, дейба!
    Че… много си натрупал… малииййй… обезпокоителна работа….

    :))))))

  11. Wow, in-fucking-deed!😀

  12. Free Infidel

    Гледай как го е измислил само! Тъй ги е наредил, че и дяволът не може му хвана края :))

  13. Ха-ха-ха…дОбър си,много!:D:D:D

    Весели празници,Ламот!;)

  14. Кофти кафе, а?
    Ами да,блогът го няма🙂
    Наистина има много болка и любов.От там излиза Екзорсизмът на Бочев.
    Той ще лекува обладани монахини🙂
    http://www.viceland.com/blogs/bg/archives/702

  15. Ебаси, коментарът ми влезе в спама😦

  16. ПХАХАХАХАХ! Ламоте, тая приказка ще я наизустя и един ден ще я разказвам на децата си. Леко цензуриран вариант, разбира се, в който ще пропусна първите 23 параграфа и обръщението в края, щото не върви да кажеш на децата си: „ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ, БЛОГЪРСКИ НЕГОДНИЦИ!“😀

    Отивам да се напия! (_)] :))

  17. Брех, заслужаваш едно потупване (не, не там!) по раното за усилията :Р Че да ти минат тия мрачни мисли, които за мене били характерни :Д (ама аз моите си ги гледам като писани яйца и много си ги обичам)

  18. diandra

    Ламотхен /хен е умалително в немския език/, възхищавам ти се : ))) и те поздравявам с това парче за Коледа, знам че харесваш такава музика

    Ти виждал ли си секс-инквизиторка на живо? И по-добре ..:))

  19. Мхм, Ламоте…🙂 🙂 🙂 Друго да не е, послушай Светла, бе човек, много енергия хвърляш. Насочи я в по-приятна посока – ха на бас, че има такава.:mrgreen:

  20. Pingback: Tweets that mention БлогоКоледа « Lammoth's Blog -- Topsy.com

  21. svetla42

    Защо ме кефиш?
    Какво толкова намирам тук?
    Как да не се върна отново?

    Страхотен си! Излез от филма и празнувай.😉 Заслужаваш най-доброто.

  22. Много мерси Светле42! Възвърна ми самочувствието, което така брутално бе разбито от Светла Зеленгорова и от Фрогито! (мамицата им :P):D

    Аве Фроги, никаква енергия не съм хабил днес! Седях си на гъза в офиса и се чудех дали да си пусна филм или да чета книжка,докато шефа е в чужбина… накрая написах това горе. Исках просто да напиша „весели празници“ и да поздравя всички, ама нали съм голяма уста… виж каква тя стана😀

    diandra, горещи благодарности за клипа, знаеш как да поздравиш човек значи😀😀 Ихааааа!

    Silentium, мрачните мисли понякога, са по-добрите мисли😀

    Ностро ве! Не те е срам, да се напиеш без мен!😦 Не те обичам вче😛😀

    А така Вал, ти поне ми предлагаш монахини, а не като Зеленгорова – долнопробни евтини проститутки (не че имам нещо против тях де😀 ) А, спама ти го изчистих още през телефона, докато пътувах🙂

    Узи, Инфидел и Онди
    thanks mates, напук на Светлето😛

    Светле, специално за теб, следващите ми постове ще са за това как мотивите на пространствната решетка се размножава в триизмерното пространство и колко типа елементарни клетки има според законите на Брааве😀 Надявам се да ти е по-интересно😛 Обещавам да не пиша повече за секс. Все пак драсни няколко реда, ако искаш да ми наемеш проститутки. Не съм правил секс от лятото, топките ми станаха като дини, както викаше компира от Трейнспотинг ахахахаха

    gergan4e, аха, добре че съм избягъл значи…макар и да съм любопитен какъв е този 25-ти кадър😛

    Lu, не знам какв е БЕЛ,аз си разбирам от формулки само😀 Мерси за добрите думи😀

    Яй! Gatta Negra!😀

    I need help Бънги!😀

    Извинявай Точке, и ти уби всичко детско в мен с невинното пикаене, какво толкова гадно има в чуруликането? Виж това с гела и дамските превръзки е по-гадно

    Руми66, аз си пазя по-меките части😀

    Лиле, пак те сгащихме, а?

    Ел, и аз не съм го очаквал това от мен. Пак ти си виновна за това😛😀

    Надинке, еми, такава слава ти се носи, не съм виновен аз!😀 Диииий!

    • Светла

      Куко,
      кой каза, че ще са евтини, бре!
      Ама не внимаваш! При толкоз изредени „уважени“, ще събереш некой лев и за сватба :))))))), щото накрая на филма може и да се вземете🙂
      Нали all you need is love?

      И оооооо… кой ти омаловажил творческите от(за)литания? Само да го пипна! Ръчичките му ще строша!
      А теб… да не те погвам, че на фарадеева клетка ще ми станеш… :)))))))))

      Наздраве ли каза?
      И после що съм кисела.
      Ти не си ебал от лятото… аз и не пия и не пуша… и що на теб да си го изкарвам? А? А питай ме де!
      :)))))))

      п.с.
      какво означава: „подложен на сексуален тормоз“ от жена, че за протокола ми се струва важно🙂

    • Дий, ама ще усетиш камшика! (купих си нов за Коледа и ще ти подаря няколко удара отзад!)😀

  23. Ламоте, да не би нашибаната задница на ‘фъркатото впрегатно да е нещо като отмъщение за това, че се канех да подаря на Бънги барабанче от кожата на задника ти?!? Едва ли, нали :)))

  24. ахъм, така е Скай, позна😀 Не че съм отмъстителен, ама няма само ти да издевателстваш върху тези части, я😀😀 Шегувам се!

    Ама Светле, и аз не пия и не пуша. Добре де понякога пия, ама само ако има случай. И да, защо си го изкарваш на мен, грехота е? 😀😀

    Не знам какво е сексуален тормоз, според мен това е синоним на „оргазъм“, но кой ли ме пита мен😀😀

  25. Това (си) е huge труд!

    Дори чекията не заслужава толкова време, колкото е вложено за… направата на толкова (коректни, че и политически при това) линкове (към феноменалистични, но не и феминистични, чужди блогове)

    лолз

    [!]

  26. Приятелю….за пореден път ще кажа,че НЯМА КАКВО ДА КАЖА😀 Някой път ще пътуваме надалеко заедно и ще говорим доста за тия книги😀

  27. Страхотия, човече! супер-занимателна-поучителна-развеселителна история, съчетана-извезана с любов към всички😉 поласкана съм от заключителната позиция😀 поздрав за всички – споменати или случайно пропуснати в одата! Весели празници!

  28. Ахахаха, Ламоте😀
    накъдриха ми се хартиите от смях🙂

    Весела ЛамотХоледа!

  29. У-Ха!

    Ламоте, ти си ебаси мегасилния пич🙂

    Весели празници на всички споменати и пропуснати нехранимайковци, вагабонти и най-обикновени калпазани!!!

  30. Ххаха..Не е истина! Еба си колко време ти е отнело , за да ни нахакаш така.Толкоз мноо ми иде верно да ти орежа хвърчинките, но сега пък една такава нежнооост, една такава милоост ме връхлетя, лелее..:)))))
    Ламоте,ок, тоз път ти разрешавам ти мен да напляскаш. Евала ти.И тъй като аз по дифолт винаги се фуклява , няма как да призная,че си много добър, много!
    Махай гащите от поцинкована ламарина и се отдай на разврат:))
    Весели празници бамбини и бамбинковчета:))

  31. Ирония, мерси, мерси, важното е празничното настроение, много се кефя на коледа заради това🙂 Виждам, че и ти си в добро настроение, което още повече радва😀

    анонимен_блогер!, браво, и аз честитя на всички пропуснати блогъри! Весели празници! :jump: :jump:

    Милена, ахах, ЛамотХоледа е много яко! Вече ще е официален празник в Ламотхия😀😀 Благодарско х10😀

    Svetly, Across the Universe е много як мюзикъл, мерси запоздрава и за приятните думи 😀

    Руслане, лятото ако пътуваш ще дойда с теб😀 Ще ти надуя главата през целия път

    ахаха, Елфе, застрелваш ме с тия определения😀😀 btw, завиждам ти, че си гледал TRON😀

  32. Мале…леле…мале!Викам за Пулицър!Евала @Lammoth!Прекрасна блого-коледна приказка.Очарована съм …шашната по-скоро!Сече ти пипето еййй🙂

  33. Lili, пипето ми яко засича, но и аз съм очарован от думите ти😀 Вече усещам коледното настроение😀😀

    Ooo, Надинке, купуваш си и камшици, а?😀 Ееей, ама подаръците не се издават, за да са изненада😛 :Д

  34. Добре, ще гледам да те изнанадам поне с…размера на камшика!😀

  35. midnight

    аз съм СИЛНО разочарована от теб, че не си вкрючил в тоя прелестен коледен обзор и Лилията. която дори с коментар те е почела :))

  36. midnight, наистина бе несправеливо от моя страна да не включа такова прелестно създание като лилията, която ни дари с толкова много култови коментари🙂 Тръгнах да я добавям, но забравих, че нямам адреса на блога й😀 Приемам критиката обаче😀

    О, Надинке, знаеш как да изненадаш човек, трябва да сe признае. Аз пък ще гледам да те ядосвам през идните дни, за да пляскаш по-силно на Коледа😛😀😀

    • midnight

      е хайде сега.това са бели кахъри. нейното име не може да не фигурира, при това червено и подчертано два пъти :))

  37. аууу вече нямам търпение, даже си припявам с поглед към шкафа, в който съм го скрила:
    all I want for Xmass is youuuuuuu😀

  38. хахахаха много е яко :))))))))) свежо, свето🙂

  39. хахахаха много е яко :))))))))) свежо, свежо🙂

  40. Много е готино!

    …и ще събера дори нови блогове.

    Весели празници и на теб

  41. Малко ти е било да ти свият торбата с чалга-дисковете!
    Такъв срам!
    А кифлите, дето ги криеш в гащите? 😀

  42. Юни, торбата беше предназначена за теб, дори намерих писмото, с което ти си го поръчал на дядо Коледа! Не се измъквай!😛
    А кифлите с мармалад не си ги давам. Фрогито да извинява!😀

    Весели празници, MadWizard и weasel🙂 thanks😀 Гот е да видиш щастливи хора😀

    Надинке, ти милост нямаш ли ?

    midnight, обещавам да намеря блога на лилията и да я добавя!😀 Но само, ако обещаеш да пишеш по-чест в блога ти😛😀

  43. midnight

    @lammoth, ще се изнудваме ли сега? и това прозвуча така, все едно съм Хемингуей, баси🙂

  44. И аз позакъснял да се включа с едно „УОУ“!!!
    Ебаси якото. Завиждам ти, че можеш да измисляш такива работи!

    @Nostromo
    Фъни! Готина приказка ще бъде. Едно иречение, ама какво! Сигурен съм че децата ще я помнят.🙂

  45. Ламоте, сетих се, че има и Големия дъб от приключението с Ирония:

    http://deraktiviste.blogspot.com/

  46. Фроги, заради респекта към теб (а и за да си запазя гащите цели) добавих линка към дъбчето😛😀

    midnight, да те зарадвам и теб с новинaта, че съм добавил и линк към блогът на лилията! Оставям теб и останалите да открият къде е той! (hint: в началото)😛😀

    Дринов, вече трети ден си поправям грешките, ахах😀 И аз ти завиждам за ревютата😛

    • midnight

      ха ха ха.. е нали оргия с друджета?!? какъв трол и каква болка?!?

      • добре ще ти разкажа филма😀 За тези, които искат да го гледат, да не четат долните СПОЙЛЕРИ!!!!

        Лилията, чрез големи машинации, успява да спечели сърцето на дядо Коледа, който така с влюбва, че решава да разкара Снежанка заради нея. Снежанка е продадена на халиф Абдул Камиларски и става 167-т обект в неговия харем.

        Лилията била толкова ненаситна, че набързо стопила лагерите на всички джуджета от секс, писнало ѝ и избягала с местния Дон Жуан – принцът-трол Грандиорит Вулкански. Била впечатлена от размера на обсидиановия му член.

        Джуджетата се разбунтували и обсадили Тролоград в продължение на месеци, накрая построили едно дървено шимпанзе и част от тях се скрили в него, а другата се направила че си тръгва. Троловете помислили, че е подарък и вкарали дървеното шимпанзе в града, а оттам изскочили джуджетата, които опожарили Тролоград…

        еми това е филма, правен е по древноджуджешката драма „Тролоград“ ….
        😀😛

  47. gergana

    оргия с лилии и гномчета…🙂
    ей това трябва да се гледа… на голям екран, 3D, без субтитри, с 4D (диоптри) очила и с много забранени (25/24 или 18/17) кадри, йеееееее😀😛
    (сигурно боли!)

    • Със сигурност е боляло! В една сцена лилията прави анален секс с породист базалтов трол, който е с голям черен чеп от обсидиан😀😛 Как да не е боляло😀

      • И въпреки болката – веднъж не й стига („Имам идея да повторим ….хайде отново с мен…“ ). :)))

  48. gergana

    е сега вече ме накарахте да съжалявам през сълзи, че си нямам блог, в който да поканя лилията да го напълни с езерни бисери, па ако щяло и да боли… ама кеф!😀

  49. ахах, точке, добре нареди лилията😀 Цитатът си е съвсем на място😀

    гергана, ние от колко време насам ти викаме да си направиш блог, а ти -не. Няма блог, няма лилия за теб🙂

    • gergana

      о, лош Ламот😦
      от мъка ще си украся главата вместо елхата и ще се посипя с изкуствен сняг🙂
      ами аз и от витрината мога да й се възхищавам на Лилията, няма нужда да си я нося у дома
      а теб ще те обеся за най-милото ти (задника), така да знаеш, Дани!😀😉

      • защо? какво толкова съм направил?😀😀 Добре, че се срих в странноприемницата😛

        добре де, вече знам, на 6 януари ще получавам пожелания и заплахи, касаещи дирника ми😀😀

  50. Ламоте, не знам как съм пропуснал този пост от вече близо седмица, но искрено ме развесели с него.😀😀
    Креативен както винаги.😀

    Весели празници и на теб, и на всички блого-зверилници.😛

    • Дано не се сърдиш, че кръстих елхата на теб😛😀

      мерси, весели празници и на теб, а за подарък искам да пишете повече ревюта във фреймспотинга😛😀

      • Хахаха, как ще се сърдя, даже напротив – за мен е чест.😛 Сега като мина през хола и видя моята елха и само за твоя Джак се сещам.😀😀😀
        А за подаръка, обещавам да спомогна колкото мога, за да го получиш.😀

  51. Хахаха, евлала Ламотхе ! Не знам как ти хрумна, ама ме развесели истински🙂

  52. Антоне и ти къртиш с тия футболни комикси ахахах, новият пак цепи мрака😀😀

    Бож, предлагам всеки, който има елха, да я кръсти Джак😛

    Леле, коледа е след по-малко от три дни, с нетърпение очаквам да подарявам и да получавам подаръци😀😀 Баси якия ритуал🙂

  53. Аз съм съгласен с идеята. Ще има огромен брой Джаковци.😀😀
    А ритуалът е прекрасно нещо, но треската около избиране на въпросните подаръци е убийствена.😀

  54. Идеята за Джак-елхи е просто великолепна! звучи ми в синхрон с мечтите на един друг Джак – поздрав за всички „блогърски негодници“🙂

  55. Много хубава песничка Svetly! Вече си я тананикам!
    Аз вече съм сложил табелка на елхата, на нея пише „Jack“😛😀😀

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

