Звездни дневници и ЧНГ

Изтрезняхте ли всички или още сте в алкохолна реанимация?😀

Да започнем новата 2011 ето така:

Епико-епохално! Това е дамската версия на Apocalyptica, казват се Symfomania и са от Украйна. Както виждате, украинките са страшни! Може да им посетите сайта и да чуете музиката им, която е като улица от рози😀

  • Какво научих от 2010

Научих, че човек е една малка ходеща фабрика за лайна. Независимо да ли се тъпче с изискано нарязани мръвки или скромно нагъва един твърд комат хляб – продукцията е една и съща. Накрая всичко се свежда до това, няма значение дали проектираш ракети или хвърляш кофи за боклук. Важни са емоциите – а те трябва да бъдат позитивни. А не да се обгръщаме със стрес и претенции. Затова ви пожелавам да бъдете заредени с неизчерпаеми позитивни емоции през новата 2011. И да преодолявате тъжните моменти, каквито винаги има.

😀

*Заглавието е взето от сборника с разказите за Ийон Тихи на Станислав Лем. Горещо препоръчвам да ги прочетете, ако искате да научите:

-защо нас, Земляните, не ни приеха в ООП (Организажията на обединените планети) и как всички членове започнали да припадат и повръщат след като гледали на монитора как върви историята на човечеството, тези трупоядци.

– как звезден проповедник изпитвал трудности при разпространението на религията на други планети, особено на една, на която средната температура е -200 C, а населението й не иска и да чуе за Рая, но с удоволствие и радостни възгласи посреща историите за Ада и големия пек там…

– как Великият Ох разрешил спор на една планета между тамошната религия, според която планетата е  неподвижна е центъра на Вселената, и учен, който твърди, че планетата се върти – ами измислил планетарната спирачка, която разрешила спора….

и ей такива забавни истории🙂

–––-

А сега обратно на работа в родния Гъзоград, при гъзошефовете за да изкараме някой друг лев и да ги изхарчим за почивка. Дано любимата ни Гъзоландия да процъфти!

Categories: Blogworld | Tags: , , , | 48 коментара

Навигация в публикациите

48 thoughts on “Звездни дневници и ЧНГ

  1. lilia

    Добре, хайде на вентилатора…да се смеем, но без да мятаме лайна

  2. nightwishel

    Ах, как ме заблуди!
    Мислех си, че ще чета ревю на книга, написано в шедьовърски стил и се приготвих да ахкам, пък тиииииии!!!
    Аве Великият Ом и Великият Ох имат ли кръвна връзка?

    ЧНГ! и Г!

    • Светла

      Ел, ЧНГ, че съм те пипнала на гюме :))))
      Здраве, вълшебства, радости, любов, късмет и сбъдване на желания ти желая!🙂

      • nightwishel

        Светле, пипна ме!
        ЧНГ и пръстена на Арабела ти пожелавам.
        Връткай си го на воля!😀

  3. Много се радвам, когато някое добре оформено дупе вземе,че открие преварената вода.( позволявам да се гордееш, за твоето дупе става въпрос):))
    Тез украинки ги искам на моя шелф, да ми свирят с руски цигулки и пеят под акордеон:))))
    Аз само една единствена книга съм изчела. „Овчарчето Калитко“. От тогава имам тотално сбъркана представа за всичко:)
    ЧъНъГъ и тук, Ламоте;)

  4. Нека 2011г. ти донесе една фотомашина.
    http://www.dpreview.com/reviews/canong10/
    С която да правиш клипове на лайфконцерти.
    И да щракаш Гъзоландията около теб.
    Нали в момента колежката ти се дупи на мивката🙂

  5. Браво Ламоте, напипал си есенцията на битието, която – както спомена – е лайняна. Това е основна концепция и води до едно много по-човечно и уравновесено общество, за което ти спомагаш с промотирането и чрез твоя блог. ЧНГ!🙂

  6. Желая ти щастие от все сърце! Честита Нова Година!

  7. Честита да е новата 2011 – с много емоции, идеи, вдъхновения и шантави хрумвания! Поздрав!😀

  8. Йееее, да живее Лем! Той пое на последното си пътешествие преди 5 години, но остави велико наследство и така ще живее вечно!… Една минута мълчание в знак на почит!…

    Ламоте, искаш ли двамата да си вземем сепулка, че като си поисках сам в магазина и продавачът ме изгледа учудено, а после и гневно? Само дето не ме нарече слепеняк и не ме изрита през витрината. Бе направи го, ама не искам да си призная, че още ми пулсира задника.😀

    За много години и по-малко тъжни моменти!

  9. Светла

    Ламоте, бре! Не всичко в живота е лайна! Понякога е и кръв, и сперма, и вагинални сокове…🙂

    Аз залагам тази година на ароматните, вкусни и вдигащи(настроението) коктейли. Мани ги тия лайняните!

    Да ни е честита Новата Година!

    И как можа, тез два хубави задника да ги окепазиш?!
    Ако е за пари, може!🙂

  10. Жив и здрав да си,батко Ламоте! :))

  11. Руслане, и ти да си жив и здрав!😀 Мерси че ми оправи коментарите, че голям резил стана😳

    Да ни е честита Светле. Напълно си права за задниците, извинявам се, че ги окепазих така😀 А какви хубави и стройни бяха🙂
    Кръвта и спермата са просто необходими смазочни материали, с които работят машините във фабриките за лайна. Някой машини работят само с добре смазани лагери, обмазват се с дебели спринцовки😀😉

    За много години Ностро, дано и ние да пътуваме като Ийон Тихи по планетите! За подарък за новата година бях ти поръчал женски робот, който да те скъса от секс, уви дядо Мраз приел будизма и сега яде само ориз😦 😀

    Честита и на теб Svetly! Разби ме с тоя клип. Появата на Джон Малкович и молбата му за по-религиозно изпълнение е велико😀 А и цигуларят какви физиономии прави😀 Креативна година и за теб🙂

    ЧНГ Онди, благодарности за сърдечните поздрави😀 Да ти се връщат многократно🙂

    Лу, знаех си, че като колежка-инженер ще ме разбереш! Зарадва ме много с коментара, ЧНГ!!😀

    Вал, това е баси апарата, 15 Мпиксела! С него и порите на даупето на колежката на мивката ще се виждат!😀😀 ЧНГ и дано и двамата се сдобием с такова чудовище-апарат🙂

    Ахаха, Ирония, браво, типичен за теб коментар😀😀 Задникът ми направо цвърчи от щастие, че така го похвали и че не го заплаши с ножицата😀 ЧъНъГъ и нека годината да е мегауспешна за теб и за хвърчинките😀

    Ееел, ама това си е и половин ревю на книга! Това което Пратчет е за фентъзито, това е и Лем за фантастиката! Така че, Ом и Ох са първи братовчеди😀😀 ЧНГ и още по-палаво Г😛😀

    Ееех Лиле, пак ме разби от смях, какво ще правя без теб😀 айде ЧНГ, дано схванеш поздрава🙂

  12. За много години, Ламоте!🙂

  13. Оф, вЪлна ми излезе на устата вече от поздрави, пък и при мене си го получи, Ламоте.:mrgreen:

    Не знам кво НОВО да си пожелаваме вече. То и една милимунда от всичкото да се случи, късметлии ще сме. Ама а! КЪСМЕТ!

  14. Фроги, и на мен мазоли на пръстите ми излязоха за да честитя на хората😀 To 99% от постовете са празнични😀

    По малко освинване да си пожелаем.😀
    Малий, след няколко дена имам и имен ден, мамата си трака, трябва да си купувам нови панталонки:mrgreen:😀

  15. Честита ти година и от мен🙂
    Както каза в един друг пост, аз нали съм по мрачните мисли, та… тази година трябва да е по-зле от предната във всяко едно отношение, че иначе няма да се брои… и няма да сме весели :Д

    • Да ти е честита и на теб!😀
      Хората с мрачни мисли просто имат по-голямо въображение😀 Иначе си прав, трябва да ни е гадно през цялата година, иначе как ще усетим веселбата, когато празнуваме нещо?😀

  16. midnight

    последната снимка някаква такавапророчествена ли е? звучи като новогодишна реч на ББ, пък той още малко времеима докато стане президент на света🙂

  17. Тъй като жената ми подари за Нова година „The Big Butt Book“ сега някак си се чувствам, по-лично поздравен.🙂🙂🙂🙂🙂

    Жив и здрав Ламоте! Много прекрасни женски дупари да ти се случат през новата година!!!🙂

  18. Дринов, тази книга и аз ТРЯБВА да я имам😀 Мерси за прекрасния поздрав, аз пък ти пожелавам да получиш много филмови оргазми през новата 2011😀😀

    lol midnight😀😀 Може би е пророчествена! Когато дойде краят на света през 2012, единствените, които ще оцелеят, ще са Чък Норис и Бойко Борисов! И те ще се редуват да правят butt-sex, с цел да възстановят човечеството😛😀

  19. Звездни мигове през таз година, Ламот в Ч.аровната и Н.еобикновена Г.ъзоландия🙂

    • 😀 Милена, това е добро пожелание😀 И аз ти пожелавам щастливи мигове и да радваш всички с твоето Ч.аровно и Н.евероятно Г.рандтворчество😀

  20. Ламоте, бива ли така да ги омажеш хубавите иначе дупета?!

    Ха, за много години, камари от камъни с интересен минерален състав да те удрят по челото („Кааамъните падат“), свистящи комплименти от черна лачена кожа за задника ти, никога съдбата да не ти сервира дарадонки от камила вместо бонбонки, а ако не греша и честит ти имен ден след 2 дни😉

    • nightwishel

      Скай, той след два дни ще се скатае някъде и хич няма да почерпи!
      Затова дай да го тормозим отсега!🙂

  21. Angie, винаги се вслушвам в твоя съвет „use ur imagination“, и винаги с положителен резултат🙂 Затова щип-щипидип и по твоите антeнки😛

    Скай, аз пък ти пожелавам да ти се случат много интересни случки през новата година в Града на светулките, да си вечно усмихната като в Слънчогледова приказка, а розовите ти кюлоти да се вечно пропити от любов😛 😀
    Освен това трябва да работиш като детектив през нощно време😛 Как разбра, че имам имен ден след два дена? Мерси за поздрава, де😀 инспектор Скай😀

    Ееееел, веднага ме разкри, лошотийо!😛😀 Отивам да си спретна килера и да се скрия в него! Там ще си изям шоколадите от дядо Коледа. И няма да остава и троха за теб😛

  22. Ако Дядо Коледа или Дядо Мраз не са успели да те зарадват с такъв подарък, ти го пожелавам за именния ден.🙂

    • Ахаха. Точке, радвам се, че те виждам, най-сетне се възстанови от махмурлука, а?😛😀
      А това със сигурност е най-хубавият подарък, който съм получавал🙂 Машина за гейши, уииииииииии!😀

      • Честит имен ден на всички Ламоти!
        Знаех си аз още като влизах, че дори и трохи няма!
        Бягай да сготвиш нещо и да почерпиш!🙂

  23. Хей, хей, хей, ето ме и мен, жив съм!😀 за много години на всички, бъдете щастливи! Ламоте, поздрави за готиния пост! (: и нека блогът ти ни радва още години наред!🙂

  24. Resultado Loteria

    I was looking on the internet something about this post and found your blog now, I can only thank you

  25. Pingback: Звездни дневници и ЧНГ | Bulgarian Blog

  26. Мерси Ел😀 Бях ти запазил специален десерт, но на обяд огладнях и го изядох😦 За твое успокоение да ти кажа, не беше много вкусен и за наказание изядох още един (бях го запазил за Ностро и Скай)😀😛

    Eeeeeee, Иво, най-накрая да ни зарадваш с присъствието си. Мерси за пожеланията, за много години и да знаеш всички се прекланяме пред художествения ти и артистичен талант😀 Внимавай с испанките, по филмите ми изглеждат доста палави😛

    АХАХАХАХ, това е НАЙ-ЯКОТО КАПУЧИНО НА СВЕТА ахахах, как ги намираш такива култови фотоси, един бог знае!😀😀 С такова мляко знаеш ли какви мекици стават😛 ::D

  27. За много години lammoth,
    Живи и здрави да сте и ти, и цялото ти семейство.
    Уникален, както винаги🙂
    Благодаря ти за „Symfomania“

  28. Preor, много благодаря за пожеланията, пожелавам ви много положителни емоции на теб и твоето семейство😀 Между другото, заради теб си свалих около 5-6 stand-up performance-а на Джордж Карлин, така че виж колко е влиятелен и твоя блог🙂

    Angie, благодаря много за поздравите и пожеланията🙂 Приятно е да те поздравяват😀 Ще изям още няколко десерта и за теб😀 Ти кога имаш имен ден?

    Ако ви кажа, че баба Ванга ми е кръстница, ще повярвате ли?😀 Какво да се прави, не съм си избирал кръстниците, хихи, по настояване на баба и дядо е било😀

    Да знаете и аз мога да гледам бъдещото, срещу кутия сладолед, всичко мога да правя😀

    • angie

      обикновено ме кръщават на Джоли, добре, че кръстницата ми е също толкова печена и не ги е послушала бабите, едната Ваня, другата Гина, когато те, заедно, доста са настоявали да е на тяхно име.

      надявам се от десертите поне да си ми запазил опаковките, много обичам да си увивам оригами във вид на островърхи шапчици със звезден прах:))

      • Добре, от днес нататък ще те наричам Анджелина Джоли, става ли😀 или накратко просто Анжи или Джоли😀 Добре, че вашите не са решили да вземат компромисно решение и да те нарекат ВаняГина😛😀 Анжи, добре ли звучи?

        Еми, за опаковките, бяхме закъсали с тоалетната хартия, но мисля, че все нещо е останало, ще проверя😛😀

  29. Абе Ламот, тебе ли да уча, че некои фабрики пускат повече дим от други. Крайният продукт е важен, питай доктора на последния китайски император🙂 Много весел колаж, много готини група. Като си говорихме за фабрики, на откриването на Стомана перник имаше една подобна българска група от жени, която малко пооправи пътуването ми до Вечния град, опа гад – прощавайте. Поздрави и спорна 20111 г.

  30. Pingback: 2010 in books « Lammoth's Blog

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

