Телефонен секс с пушек и индийски импресионизъм

  • Съвети в картинки

Не правете телефонен секс!

phone

Не знам защо телефонният секс е толкова популярен. Толкова много реклами по вестниците! Пробвах, не ми хареса. Дупките на телефона бяха прекалено тесни 😦

Е, жените ще останат доволни поне. Слушалката изглежда достатъчно голяма.

––––

Как да отслабнем бързо и лесно!

proof

Запомнете! При секс се изгарят 360 калории за час! Колкото повече, толкова по-бързо ще отслабнете

  • Изкуство

Както вече сте разбрали от гугъла, на днешната дата се е родил големият френски художник Пол Сезан. Характерно за него е било, че обичал да рисува задниците на къпещи се хора. Ако не ми вярвате погледнете творчеството му:

Вероятно се питате защо е рисувал задници. Като човек израснал сред двама драскачи в семейството, ще ви анализирам и една от картините му, което ще обясни това явление:

5a

Всичко е в символизма на седалищните мускули. Навсякъде ще прочетете, че Пол Сезан е свръзката между импресионизма и кубизма. Ако лявата буза на дупето символизира импресионизма, а дясната - кубизма, то Сезан е цепката, предмостието между двете течения, или т.нар. постимпресионизъм.

Ох, засърбя ме кубизма 😀

  • Кино

Филмът Endhiran (Робот) е истинско събитие за индийското кино. За него ме открехна Angie, която е постнала зрелищни клипчета.  Забележете, филмът не е на Боливуд, а  на Колиуд (тамилското кино в Индия). Той е най-скъпият в историята на страната, а освен това се превърна и в най-касовият индийски филм за всички времена. Филмът е хибриден коктейл от „Междузвездни войни“, „Матрицата“, „Терминатор“ и „Аз, роботът“ – всичко пречупено през индийския поглед и начин на изразяване.  Типична лента за индийското кино – наивен, глуповат, пъстър, но и много жизнерадостен, правен с голям ентусиазъм.

теглене

Освен това, изгледах и късометражния  Ultima Ratio (изтеглете го), който типично по немски е кратък, но съдържателен. История за фабрика, роботи и мястото на човека сред тях.

това е засега! Весело изкарване на остатъка от седмицата 🙂

 

Categories: Blogworld, Изкуство, Кино, Култура | 47 коментара

Навигация в публикациите

47 thoughts on “Телефонен секс с пушек и индийски импресионизъм

  1. Поздравления!!!
    А е едва 05:12 часа 🙂

  2. lilia

    Неочаквано интересна статия .С нуговите творби да започнеш деня си е приключение

  3. Аз си мислех, че съм едиствената луда, която се събужда в 7, а тииии 😀

  4. nightwishel

    Казах ти да не смесваш марихуана с умбра печена, докато гледаш индийски филми!
    Като не ме слушаш!
    😀

  5. по-скоро е правил „холандски“ бисквити и ги е изял всичките! 😀

  6. Индийския филм е шедьовър! Любимия ми момент от откъса, който си дал, е на 1:10 когато Ашварая подскача като олигофрен без никаква логика и естетика. Толкова е… genuine. 🙂

    Иначе всеки творец си има фетиши. Дега е рисувал балерини, Сезан – дупета.

  7. Ламоте, ама ти още телефон с шайба ли ползваш! 😀 Но пък те разбирам, моделите с тъчскрийн са адски непрактични за телефонен секс. :))
    А за Сезан не съм сигурен, че е живял на екватора, дето разделя Земята на две полукълба. Нещо пак послъга… :/ 😀

    • Soapbox moment! I am so in agreement with you!!! Sometimes I beat myself up a bit because I don’t seem to be &#p8;02kee2ing up” with what everyone else is doing. BUT! What I am producing are (in my opinion) timeless portraits. No frog poses, no props, no fuss. Just faces. Pictures that people will love 10, 20, 50 years from now…or at least I hope so. Not pictures that they will laugh at years from now and say, “Oh. My. Word! Why did we dress up our baby like an owl?”

  8. За телефонния секс си so out of date, Ламоте, технологиите напреднаха – отдавна се използват мобилни устройства с режим „вибрация“ (ако не вярваш – питай в спешното).

    И защо навря постимпресионизмът там, а?

  9. ахаха, лол, Скай, това с вибрационните телефони е яко 😀 :D. Уви модерните технологии обслужват предимно жените (а после феминистките се оплакват). Иначе съм чувал много истории като „Напъъвай, напъъъвай, а излезе. Ще го кръстим Нокиа!“:D Натиках постимпресионизма там, защото е най-продуктивен 😀

    аве Ностро, моделите с тъчскрийн нямат дупки, какъв телефонен секс може да правиш с такова нещо 😀 ? Иначе не съм излъгал, просто анализирах творчеството му 😀

    хаха, Lu, шедьовър си е, хореографията на целия филм кърти кухни направо 😀 Така е и за творците, според статистиката всеки творец има средно по 7 секс фантазии на ден, нормално е да се отрази и в творчеството 🙂

    Nadinke, така е като ми взе любимите шведски, останаха ми само амстердамски бисквитки 😦 Вината е твоя! 😀

    A,Eeeeл, тревата дето ми изпрати марихуана ли е било? А аз си помислих че са билки и си направих билков чай от нея. А умбрата ми действа някак разхлабително да знаеш! 😀

    Бънги, ама аз имам куче, ставам към 4:30 водя го да чурка в парка за малко, после се връщам за да къртя отново. Ставаме по-рано, защото знаем, че утрото е по-мъдро от нощта. 😀

    lilia, ама как така неочаквано интересна, да не би да намекваш, че досега съм писал само безинтересни 😦 Ама така няма да се обичаме, значи!

    Кръстю, благодаря! Ако видиш залупен човечец, който върви и спи в 5 без нещо, да знаеш, това съм аз 😀

  10. Сега почнАх да свалям Ultima Ratio.Такива филми са ми слабост:)

  11. Секс, секс, секс.Йей!
    Телееефоон ми дааййй, телеееефоон ми дааай и повече не ме тъъърсии, ша-ля-лаааа:)) Ламоте, сутрешно джиджи-биджи, хм?Я виж Ностро как ги отбира нещата.Тъч-мъч, ала бала( таз седмица съм все на тирета, нещо като секс-кекс):))))
    :DD

  12. тъч скрийн?! така ли му викате вече бре?! те бабите ви все на скрийнове са го карали 😀

  13. Ирония, телефон, телефон, ама с вибрации, нали? 😀 Ностро е по тъчовете, той обича да пипа 😀 сетих се за рекламата „Разменям секс за кекс“ 😀

    Надинке, то затова бабите ни обичат големи скрийнове, за да виждат по-добре 😀 По-гот е със скрийн отколкото само с тъч, нали? 😀

  14. Абе някои…скрийнове е по-добре само на тъч, че на глед отиват в…тъча 😀

  15. Very nice.
    В момента гледам Stay as you are (1978)в който Настася Кински влиза в някаква кръвосмесителна връзка.Добър филм.

  16. 😀 😀 ахах, Надинке, така ли стана? А и някои не може да ги намериш даже в бурените, нали? 😀

    Val, аз изгледах True Grit, този от 1969 съм се насочил към филми о този период 😀

  17. non-stop, non-stop ндийски коноп..:D

  18. Pingback: Телефонен секс с пушек и индийски импресионизъм | Bulgarian Blog

  19. Pingback: Tweets that mention Телефонен секс с пушек и индийски импресионизъм « Lammoth's Blog -- Topsy.com

  20. Ее,най – култовият след „Фотоувеличението“ на Антониони се води Performance (1970)
    http://rutor.org/torrent/50522/predstavlenie_performance-1970-dvdrip
    Мега лента с Мик Джагър.Направо избеснях !!!

  21. Не съм голям фен на Джон Уейн.Но той участва в най – великият уестърн за всички времена „Дилиджансът“.
    http://www.imdb.com/title/tt0031971/

  22. Val, баси, за първи път виждам Мик Джагър сресан 😀 Ще да е култуво. Не съм гледал филма, но ще го изтегля (обаче не от рутора, защото там повечето филми са с руско аудио, а аз не знам грам руски 😳 ). Явно и мен ще ме запалиш по уестърните, аз и без туй не съм гледам много 🙂

    angie, много съм ти благодарен за трйлърите на индийския филм, щях да се скъсам и аз като ги гледах 😀 Особено песничката за Килиманджаро просто ме разби :))

    • кажи сега, че Килиманджаро не ти напомня една култова сцена от твоите монтажи преди време с Елвиса:)))) просто няма как да я сбъркаш:))) хихихихи

  23. Минавам само да кажа, че ти си истински садист, защо будиш горкото животинче в 4 сутринта, за да пишка?? 😛 И то душичка носи, хаха. 😀

    • Горкото животинче? :X То ми краде чорапите от спалнята и ги заравя в саксиите в градината, краде ми възглавницата и си я слага при него, изяде ми топките (не тия, а ония с които лятото играя футбол 😛 ), сутрин ми ръфа пръстите на краката или ми олигавя ушите, разпокъса ми две книги, навън ме влачи по земята, щото не мога да го удържам… 😦

      Още ли мислиш, че е „горкото животинче“ ? 😀

      • а кое е животинчето, че ако знаете аз какво си помислих от коментара на Бънги… (wasntme)

      • nightwishel

        Моето пък крадеше яйца от хладилника и хранеше котката.

        Ъъъъ – не онова животинче от коментарите на Бънги и Надето! Друго!
        😀

  24. Надинке, мда, като знам каква си, кой знае какво си помислила като си видяла животинче, пишка и садист в едно изречение, не ми се мисли направо 😛 😀 😀

    ахаха, angie, не беше Елвис, ами самият Ностро! Много хубави чупки умее да прави наш Ностро, нали? 😀 😀 😛

  25. Бънги, животинчето е напаст, ама така е по-забавно 😀 „Лоши неща“, а? 😀

    Ел, е, сега вече почнах да си мисля „лоши неща“ хаха 😀

  26. The Heavy са ненормално добри.
    Виж само как реагира Летерман 😀

    • чекнах в уикипедията, членовете на групата претендират, че са от някакво английско село, което дори не съществува 😀 Всъщност са американци, повлияни от брит-рока. Ще им сваля последния албум. В момента свалям и The Fighter от piratebay, защото в нашите тракери го няма 😦

  27. Винаги ми се е искало да пуша след секс! 🙂

    „Робот“ е супер! 🙂 И аз го бях пускал в WTF трейлъра на седмицата, ама явно тогава още не ти е било любима рубрика. 🙂

  28. А тук няма КАМ. Всичко е HD.
    Нека шоуто започне сега 🙂
    Foo Fighters – Live at Wembley
    http://torrentbutler.com/22258-foo-fighters-live-at-wembley-stadium

  29. Angie, мерси за сайта, оказа се страхотно място за култура. Ревютата има за книги, театрални спектакли, кино, концерти..страхотно кътче 😀 Филмът изглежда интересен, трябва да го смъкна, гледам и култовата им звезда Амир Хан е там 😀

    Дринов, може и да съм го видял, чудех се от къде ми е познат 😀 Чакам с нетърпение да излезе Диско-хоръра от последното издание на WTF трейлър на седмицата. Рубриката ми не е любима, ами мега-мега-любима 😀

    Вал, този торент сайт е супер секси, подреден е 🙂 Перфектно място за филми, не съм виждал друг с толкова удобен дизайн 😀 Браво за откритието! Великите откриватели все още са на мода 😀

  30. И клиповете излизат с мега качество !
    Are you ready 🙂

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

