Танцувай с Бънгиии! :)

Република Ламотия отдава почит на една от най-забавните блогърки на  БлогоЗемята:

Днес ухото ми слуша:

Уии, танцувайте с Бънгиии!

ЧРД на блога, Бънги😀

Да ни радваш още 100 хиляди милиона години, макар и това да е от Япония.

Watashi-tachi wa anata o aishite

E, този месец ще мине само в поздрави.

Бънги, нали не се сърдиш?😛

––

Седмичен инцепшън

– Гледайте The Troll Hunter. Аз се изпонaсрах от кеф!

– Не гледайте Zeitgeist Moving Forward – бахти простотията.

– Гледайте I Saw the Devil – много як трилър

– Djinns – средна работа, добра атмосфера, леко скучен, но може да се гледа

 

 

Categories: Blogworld, Кино | 25 коментара

Навигация в публикациите

25 thoughts on “Танцувай с Бънгиии! :)

  1. Еееее, започвам сутринта с усмивка, Ламоте, благодаря ти. Много се хилих и изооообщо не се сърдя!🙂

    私も愛しています。(Watashi mo aishite imasu.)

  2. cinemascrotum

    „Ловецът на Тролове“ имаше потенциал и някои добри моменти, но завърши адски тъпо. „Джиновете“ дори не го издържах целия.😦

  3. nightwishel

    ЧРД на блога ти, мила Бънги!
    Ама здравата пляскаш – бравос!

    Не можем да стенем от тия празнични маси вече месец и половина!😀

  4. ПХАХА-ХАХ-АХААА!😀

    Абе не знам що се смея. И повече пляскане съм виждал в художественно издържания Spank my booty, ама пък тук Бънги цепи мрака.

    Ламоте, не те ли е срам да ползваш скрита камера?!😀

  5. И блоговете одъртяват, неизбежно е… Ама още са млади, че да почнат да усещат болките в байтовете🙂

    ПП: За „Трола…“, тоя начин на заснемане не ме кефи и това е. Иначе як потенциал наистина, но кофти реализация… и без никакъв финал, честно казано…

  6. О, знаех си, че няма да се обидиш Бънги, ти си винаги позитивно настроена😀 Много е хубаво да има такива хора наоколо. ЧРД!😀

    Скротуме, заради фенщината ми към скандинавската митология може и да съм прекалил малко с оценката (която е повече от положителна)😀 А и аз не съм особено претенциозен към подобен род филми🙂

    Ел, ако не се лъжа в рамките на един месец аз, ти, Скай, Ностро, Иво и Бънги-сан си направихме блоговете и се събра’х’ме😀 Сега месец ще си честиткаме😀

    Nostro, кадрите са автентични- гаранция😛 Ех, само простотии напоследък, после хората язвително ме питат „А бе, ти на колко години си бре?“😀 Трябва да напишем някой сериозен пост, деба😀

    Одъртяват блоговете, Silentium, и ние с тях🙂 Важното е да минава времето и да остане нещо зад нас😀
    А иначе филма си е фенски, не е необходимо всеки да го харесва😀 Даже ще се изненадам, ако получи позитивни оценки🙂

  7. Е хайде наздраве за Бънги🙂😀

  8. Неволно започнах да пляскам с ръце, Ламоте🙂

    • предполагам, че колегите ти в офиса уплашено са отправили поглед към теб и още по-уплашено изхълцали😛😀

  9. Ламоте, що не се преориентираш към киното? Има хляб в тебе, като гледам.(Тук отговора е „има, има, и наденица има“)

    • ахах, наденици🙂
      е, прекалено са се повишили стандартите в киното, но от мен може да стане нещо като наследника на Уве Бол🙂

  10. Ловец на тролове (2010)твърдо го пропускам🙂
    Единственият филм който ме интересува е The way back

    С Деян Ангелов и Захари Бахаров🙂
    http://freetorr.com/search.html?q=The+way+back+
    Анимационния филм наистина показва класа у твореца🙂

    • Отдавна не е излизал някакъв добър приключенски епос, дано The Way Back е такъв.🙂 Трябва да науча руски някой ден, заради торентите🙂
      Сега се чудя какво да си пусна?

  11. Във филмът се говори на 3 езика – френски,руски и английски. Лентата е брилянтна – завършва с плач на бълг актьор Ириней Константинов:)
    Какво да си пуснеш – един мегашедьовър🙂
    http://zamunda.net/details.php?id=226674&hit=1

    • солидно българско присъствие, заслужава да се гледа само заради това🙂 Но ще изчакам по-добро качество🙂

      този филм с Ален Делон И Жан Габен ми напомня на времето, когато бях в първите класове и се молех на нашите да ми дадат да гледам Студио Х.🙂 Трябва да възстановят Студио Х и да дават класиките от 60 и 70-те🙂

  12. Това е един от най – големите шедьоври на френското кино. Разбира се върхът на айсберга се държи от поета на ъндърграунда Жан Пиер Мелвил и The Red Circle 🙂
    http://www.imdb.com/title/tt0065531/
    А днес реших да повторя най – великия филм на 90 -те
    http://zamunda.net/details.php?id=250418&comments=1#startcomments

  13. Full Metal Jacket

    • Ахах, това е велик филм🙂 Трябва да го гледам пак някой ден.
      Вал, разгледах ти канала в ютубата, има доста интересни неша, като сцена от филма Салонът на Кити🙂

  14. Чак ми се прииска и мен да ме напляскат.🙂

  15. Здрасти! Гледахме вчера Ловецът на тролове – невероятно филмче. Офчикеф, както казва един приятел.:)))

  16. Presly, здравей! И аз го смятам за много симпатичен и непретенциозен филм, лично мен много ме забавлява, дано правят повече такива😀 Наистина офчикеф😀

    Дринов, теб ще те пляскат във нашия филм😛 Дългокраки негърки ще те пухат😀

  17. Ще има камшици !
    Чуваш ли само как звучно плющят🙂

    • яй, Вал, я кажи от кой филм е първата сцена?😀 Веднага ще си сваля филма🙂 Иначе към 2:19 чух свистенето на камшика😀
      Щастливец, ядеш камшици дори когато правиш видео😛

  18. И в самият край има! Забравих заглавието на първия филм. Гледал съм го преди 3 години. Но съм ти приготвил гениален филм🙂
    Dead Ringers
    http://zamunda.net/details.php?id=235762&comments=1#startcomments

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

