Ако Англия беше България…

Честит национален празник на всички! Ние сме най-великите! Ние сме измислили компютъра, открили киселото мляко, а Бербатов прави за смях Висшата лига, като вкарва по 5 гола на мач!

Но някога питате ли се какво ще стане, ако си разменим местата с англичаните например? Какво ще стане, ако София е Лондон за малко, а Англия се напълни с наши юнаци?

Ами ще установим, че разликите не са кой знае колко. Ето например как щеше да изглежда Лондон с Биг Бен

Sofia1London

Лондон под българско управление. Както виждате има дупки по улиците, които са направени нарочно, за да подготви българските шофьори за Олимпийските игри по шофьорски слалом. Сигурно се питате къде са стрелките на Биг Бен... ами апаши от ромски произход ги гепили и ги дали за вторични суровини. Е, двама паднали от кулата, но нищо им няма:)

А, ето как би изглеждал един български двуетажен автобус в българския Лондон:

bus

Сигурно се питате защо бусът е празен...ами защото билетите са по 2 паунда и има редовна контрола! Качват се единствено хора, които владеят бойни изкуства. И ай на мастикатаааа...страст на кристали!

А ето как ще изглежда неостаряващата и вечно млада кралица:

queen

А в химна разбира се ще се пее: God save us from our queen/ And her ridiculous songs!

A Елтън Джон ще изглежда ето така:

Elton_John_azis

Чухте ли новите ми дуети с Глоурия и Прислейва?

Легендарната група Spice Girls ще изглежда ето така:

chalga

Чакарака парти! Цици, алкохол и смрад на бръшлян! Супееер!

А капитанът на английския национален отбор ще има следния вид:

jesus

Българската мега звезда - Дейвид "Джийзъс би Джийзъс" Бекъм

Е, както казах Англия и България си приличат!

Categories: Култура, Свят | 34 коментара

Навигация в публикациите

34 thoughts on “Ако Англия беше България…

  1. The cool !
    Двеста години под гръцко, петстотин – под турско, 2-3 национални катастрофи, и пак се тупаме в гърдите колко сме велики, като типичен малък, комплексиран народец. А то всичко, общо взето, възлиза на Крум, 9-и век, Кирил и Методий, Иван Асен ІІ, възраждане с няколко истински мъже като Левски и Ботев, и една “Златна топка”. За последните 130 години по-добре да си мълчим.
    А днес голяма част от блоговете заприличаха на манифестационен събор,eбаси.

    • Димитър

      Тъпо,много тъпо!
      А каква искаш да е била Родината ти?
      Сменете си я,сега това е лесно!
      Въпрос на желание и самочувствие……

  2. Мммм, изключително достоверен снимков материал:D
    Приличат си и още как. Даже името на кмета на Софето е със звучното англ.-бълг. име FUN_DUCK_ова, да не забравя и THE GREAT BOYко, и изобщо такъв е фън, че ми идва да употребя една друга дума с FU**……

    Честит празник!

  3. Нели

    Понякога много ме радваш.😀

  4. Нали съм ти казвала вече, че си велик, когато решиш да ни разсмиваш?😀

  5. Както ти казах и преди, МАЙСТОР СИ!😀
    Ако не друго, поне мастиката ще ни спаси от…всичко.😀

  6. А идеята е да бъдем so Sophisticated!

  7. Ах, как само си ги „барнал“ Ламоте! На Лилето много й ходи коронка, а Елтън все едно ей сега ще запей песента от „Цар лъв“.🙂

    Но някак си много оптимистична ми се вижда предвижданията ти при разменени гостувания. Според мен Биг Бен изобщо нямаше да го има, най-много да е станал Литъл Джон, а автобусите на 100 процента щяха да останат по джанти. Плюс щеше да е, че Рууни щеше да си дойде баш на мястото на наша земя – той си е дървар и на изораната целина на стадион „Васил Левски“ щеше да се чувства баш като у дома. Толкова с плюсовете.

    Айде на мастичката и честит ви празник. Присъединявам се към думите на Вал. Нека бъдем повече космополити и по-малко за`люпени тиквеници…. Хм, някой да е правил тиквеник днеска?😛

  8. eee, Ностро, бъчвата вкара хубави голове срещу Сити и Челси🙂 Освен това, ако изрита топката и счупи таблото, после кой ще купи ново?😀 Да пийнем мастика и да си пожелаем по-добри тиквеници да ни ги правят😀

    Вал, напълно съм съгласен с твърденията ти, кви са тез манифестации и аз не знам. А клипчето, както винаги е СЕКСИ!😀 Let’s be Sophisticated!

    А така, Ангеле, аз като бях на 15, знаеш ли на колко купона се нафирках, ахаха. Даже моите приятели и до днес ми се смеят как съм пял оперни парчета срещу вентилатора😳 За спец ефекти беше:)

    Tочке, така ме засрамваш!😀 Аз затова съм по блоговете, те ме забавляват.🙂

    Нели, и двамата харесваме политика и я смятаме за изкуство, нормално е да си се радваме🙂

    хаха, Милена, това е много оригинално – Fun_duck_ova😀😀 И бат’Бойко е голям Плейбой😀 Сега ми идват на ум – Ах,мед DOGan; SerGAY Станишев и … много са🙂

    Димитре, докато се луташ из дупките между гр. Перник и гр. Септември, те оставям да помислиш защо живеем в най-бедната страна в ЕС, а нашите хлапаци си дундуркат задниците по чалготеките, пишат полуграмотно по форумите, а японските им връстници строят и програмират роботи. Най-богатите хора в България са бивши борци, а в Европа – интелигентни предприемачи. То албанците и македонците си веят пишките, мислят се за великите наследници на илирите и Александър Македонски, ама това буди присмех у всеки…точно както ние будим такъв у европейците🙂

  9. Ламот, забавно си го направил, наистина!🙂

    А иначе, Велики са тези, които са се борили и били за Освобождението на България, за да можем днес да си плюем, колкото искаме по собствените лица, били са се, за един народ, който след 133 години да се отрече от тях.
    Ама така е, преди народа ни на сила е бил потурчван, днес, народа ни доброволно сам се американизира.🙂
    Как му казват…А, да, Глобализация…
    Да, лежим на стари лаври, така е, но няма нищо лошо да отдадем почит на миналото, поне за един ден, щото след още 100 години (ако има още България) внуците ни едва ли ще могат да се похвалят със същото за днешните събития. Тях наистина би ги било срам.
    Но това си е мое мнение, хора различни!
    „на вкус и цвет товарищей нет…“
    Бъдете живи и здрави.
    *Отивам да си люпя тиквените семки!!!

  10. Виолка, много си права – това са били наистина велики българи. Каквито днес вече няма. На мен ми стана смешно как раздаваха (или продаваха) фланелки с надписи „Proud to be Bulgarian“…Прауд, прауд, обаче написано на английски😀

    На мен ми е смешно как някои хора се обявяват за националисти, а в същото време рушат и чупят обществени структури. Смешно ми е как ЕС ни субсидира за да подобрим инфрастуктурите в страната, а почти всичко изчезна ей така, а хората отговорни за това се снимкат край знамето.

    Не съм осмивал минало, осмивам настоящето. Всеки народ си заслужава държавата. Ние обаче не си заслужаваме героите.🙂

    • Ламот :)никъде не казвам, че осмиваш миналото. И думите ми СЛЕД: „забавно си го направил, наистина“ не бяха към карикатурите🙂 Тях ги гледах от забаната творческа страна, защото трябва да има и такава.🙂
      Думите ми бяха по-скоро изказ на мнение и позиция, че не съм за прекалената глобализация, космополитност и т.н
      Защото, ще ни се смеят да, ние сме си за смях (в днесшно време) защото масата продължаваме да се държим, като неандерталци в някои отношения.
      А иначе, мисля, че ще ни се смеят и най-вече за отношението ни ‘българи към българи’. Все по-гнил плод ставаме и „чужбината“ ще ни спасява задниците до едно време.🙂

  11. Ламоте,Ламоте! :)))

    П.С. Пиши един мейл как си,що си :))

  12. Хахах, добро🙂

  13. Излезе мегалентата с Винсънт Гало.
    С английско аудио е.
    Essential Killing
    http://www.linecinema.org/newsz/tryller-online/504647-neobhodimoe-ubiystvo-essential-killing-2010eng-dvdrip-onlayn.html

  14. diandra

    Слава богу, това никога няма да се случи – безцветни англичани в нашата цветна страна : ))
    Ламоте, поздравления за майсторството ти в снимковия материал.

    „Някой постоянно оцелява
    защото други срещу бурята, стърчат”

  15. diandra, англичаните са много забавни хора, такива са впечатленията поне от личните ми контакти🙂 Обаче си права – жените им са големи кранти, българките са далеч по-красиви🙂 Нека поне за това да ни завиждат🙂

    Вал, мерси за информацията, намерих го в thepiratebay и ще го изтегля довечера. Изглежда обещаващ от сайта, който си дал🙂

    Никола, thanks and welcome🙂

    Ей, Руслане, вече се притеснявам да ти пиша😛😀, теб те дават по телевизията, вече си TV звезда🙂 Гледах предаването с Иво Инджев и гордо сочех с пръст – този го познавам, този го познавам😀 Видях се с баща ти няколко пъти де, пратих му поздрави по него. Иначе напоследък с мои приятели сме подхванали една инициатива🙂

    Виолке, аз съм съгласен с това, което казваш🙂 Всеки народ трябва да се гордее с героите си, уви, като гледам днешните ни герои и ги сравнявам с миналите… по-добре да го правим с чувство за самоирония🙂

  16. Сайтът си е мегадобър. Прилича на НЕТФЛИКС който обаче е платен. А Гало не произнася и реплика във филма – толкова е железен. Клипчето което пък пуснах е от Femina ridens🙂
    http://www.imdb.com/title/tt0124621/

    • Току що го изгледах Вал🙂 Чудесна кинематография, почти няма диалози, но те кара да останеш за видиш дали ще оцелее или не. Финалът бе леко разочароващ, но самият филм е доста енигматичен – не знаеш дали заложникът е от Афганистан или не, не знаеш къде са го транспортирали и т.н. Добър филм, става за вечерен релакс🙂

  17. Мда . Винсънт е актьор титан. А и режисьорът Йежи Сколимовски е голямо име. Поляците ме открехнаха за него преди години . Той има една супер лента ВИКЪТ :)Трябва да си я припомня някой ден🙂
    http://www.imdb.com/title/tt0078259/

  18. Вчера цял ден не успях да се набутам в блога ти, така че ако те е сърбяло откъм долната половина на гърба снощи не е било заради новите ти мъхести прашки, да знаеш.

    Пропуснал си да включиш и уважаваната традиция след обяд да се пие чай от ферментирали гроздови чепки, запарен в дестилатора на феймъс айришмен Кир О’Кинг.

  19. Скай, много добро попадение😀 Как съм изпуснал цар Киро и чаената традиция!😀 Айриш, а?😀
    И как си разбрала за прашките, пак ли си хакнала компира ми😀

    Вал, ще си призная, може би това е първата лента на Йежи Дудек (то Смбмбмски е твърде сложно за помнене :P), но наистина притежава стила на майсторите от 70-те години. Но останах с добри впечатления🙂

  20. Специално за събота вечер.
    Sex at 24 Frames per second.
    http://www.rutor.org/torrent/60238/seks-24-kadra-v-sekundu_sex-at-24-frames-per-second-2005-dvdrip
    Филмът е култова документална кинокласика която обяснява защо киното от 70 – те е Cool🙂

  21. Eneya

    ще ме прощаваш, ама Лили слага в малкия си джоб твърде много съвременни певаци и певачки, за да мога да не се дразня на гаврите с нея.

    • м,да, права си. Ако чалга певачките ги сравняваме с естрадните ни звезди, то Г.Христов, В. Маринов, Ритон, бабето и други повръщни ще са като балсам за ушите.😀

      А иначе най-великата (и моята любима бг група) е ето тази:

      http://vbox7.com/play:b0546f6b
      http://vbox7.com/play:1adf5262
      🙂

      EDIT: В интерес на истината имам и една любима песен на Лилито: „Ветрове“🙂

  22. Ее Васко Гюров е съвсем друго тесто .
    А филмът на Guillermo del Toro съм го гледал преди няколко години. Харесвам такива демонични загадки . За съжаление Тhe Rite e с лош релийз и съзнателно го изчаквам на по – добро копие.

  23. Много правилно: „God can save us from her ridiculous songs“ ..

    • Eneya

      Искам сега да ми изброиш десет съвременни песни (от последните 10 години), които да са изпяни по-добре, да са популярни, т.е. да ги е чувал почти всеки, които да имат интелигентни текстове.
      Очаквам просто.

      Не ми е целта да обяснявам колко е велика Лили Иванова, като цяло с естрадата се сблъсках чак в гимназия, отраснах с метъл, тежък рок и класическа музика.
      Съгласна съм, че естрадата има адски много минуси. Обаче ей така, да се хейти на общо основание, защото можем и защото е модерно да се подиграваме на възрастта на Лили Иванова и на гласа и песните й, при положение, че същевременно се толерират къде, къде по-некадърни изпълнители, просто не съм съгласна.
      Като всеки стил, естрадата има адски много боклук, както като музика, така и като текст и гласове. Обаче има и достатъчно хубави изключения, за да няма основание всичко да се мята под общ знаменател.

  24. Ностро, разбира се, че съм в раздел култура, виж за колко много културни неща пиша😀 Какво да направя, че няма раздел „Глупости“ или пък раздел „Не-ми-се-сърдете-в-нас-ме-бият-с-тенджера-по-главата“😀
    ПС Ностро, гледали Ливърпул, а,а,а, гледа ли, гледа ли, ааа?😀

    He comes from Uruguay
    and makes United cry
    SUAREZ SUAREZ😛

    Бънги, знаеш ли как ме зариби с онази песен на Saul Willims🙂 Tананикам си я дори в тоалетната😀 Иначе виж какъв културтрегер съм, а?😛 :Д

    Добре де Енея, ако пък толкова те засегна снимката, ще я махна, няма проблеми🙂 Само кажи и делвам я. Това няма да промени отношението ми към българската естрада, но си права, Лилито е къде-къде по-приемлива от останалите естрадни капацитети. Освен това, идеята ми бе да намеря културните ни прилики с Англия, а кралицата и Лили ми се сториха идентични…🙂 И не съм се подиграл само на нея, я виж по-долу🙂

    intnzzo, ахам, that’s right🙂

    Вал, съгласен за Васко Гюров и Ревю🙂 Прочетох някои ревюта за The Rite, не са особено обнадеждаващи, но ще видим, може да е готин. Хвърлих око и на филма за еротиката🙂
    PS не че злорадствам, но горната песничка за Суарес е яка, нали😛 :D?

  25. Аз на Ностро отдавна казах , че Суарес е мегаиграч. И съжалявам , че Фърги не го купи.Но той се е убедил в качествата му след като цялата му велика защита начело с Уес Браун беше премината като на гигантски слалом :
    Уругвайците винаги са ме кефили.

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

