Love.net II, лекарства и други истории от седмицата

  • Love.net II

След като 20 години българските филмоиздатели ни занимаваха с „low life“ драмички и  бай-ганьовски комедии,  ето че излезе нещо ново. Love.net – сериалоподобен филм с много кибер-сапунени страсти, манекенски цици и хай-лайф атмосфера. Е, колкото толкова! Поне не е филм за панели, мутри, мъка, безпаричие, наркотици и омръзналия ни преход. Кичът е на мода!

А сега към втори епизод! Той ще е  по истинска история, базиран на намерения таен дневник на светския лъв Евгей Минчев. Филмът ще разкрие  поривите и сложните взаимоотношения в нашето общество, така зависимо от медиите и социалните мрежи. Ето и няколко страници от тайния дневник:

lovenet

С нетърпение очаквам бъдещите проекти, повечето вероятно ще са тип тийн-кич култура.

  • Бях болен…

… и ме цепеше глава (което е доказателство, че има нещо в нея, въпреки многобройните доказателства за точно обратното). Предписаха ми аналгин, фервекс и някакви други химии. Оказа се, че Аналгина, освен с тъпото си име, не е подходящ – алергичен съм към него и ми се поду носа и устната. Мамицата му, приличах на негърски цирков клоун😦 Та като казахме аналгин:

analgin

Защо по дяволите се казва АНАЛ-ГИН, след като се поема орално, а не анално? Да не би да помага при анален секс? А? А? Някой с опит?

3971

Колдрекс, Грипекс....защо по дяволите половината лекарства се римуват със секс? А? За смучене били...

  • Тийзър

Тотенлихт се почувства засегната, че не я каним на блогърските вечеринки, което пък засегна моя стомах, защото останах без кюфтета и торти. Така че очаквайте за другата седмица ревю на нашата вечеринка в моето мазе (известно като the hell lab) с Тотенлихт. Вечеринката бе с чисто научна цел, ще кажа само че открихме съвсем нови елементи, непознати досега. Ето ви и тийзър:

…а да…бяхме облечени само по престилки😀

Categories: Blogworld, Кино, Свят | 38 коментара

Навигация в публикациите

38 thoughts on “Love.net II, лекарства и други истории от седмицата

  1. gergana

    ами да беше пробвал анално, можеше и да не се подуеш😀

    „защо по дяволите половината лекарства се римуват със секс?“
    защото, умнико, сексът продава… то май, само това качество му остана😛

  2. ЕКСтремно включване за седмичния АНАЛиз:)

    Не знам за аналгина. Някой от тайния дневник може да е по-наясно.:)Ма заради някои такива пък, аз имам нужда от аналгин.
    Но и аз не мога да го пия, че ме боли стомах много от него.:(

    Периодичните системи пък са ми слабост.;)Като дете много си играех с тях. Тогава ми бяха много симпатични, шаренки такива, нищо не разбирах естествено (то и сега толкоз разбирам):D
    И тази трудно я схващам, но със сигурност ще е забавно изравняването на уравнения и измислянето на нови съединения.:))

    Ти оздравя ли?

  3. Анални прониквания !
    Разбира се свещички !
    Но аз предпочитам онзи мех с тънкия маркуч !
    А някой ползвал ли е гумената круша ?
    http://bg.wikipedia.org/wiki/Клизма

  4. Светла

    Куки,
    защо сингулярните елементи си ги нарисувал с индигува аура, като тежки метали? Е бива ли такова сериозно отношение към тях, моля! Чудя се, що едвам си надавам главата от някаква язвена депресия…

    … иначе, анално с лидокаин, ама ако има чувствителни или изострени хемороиди, абе има ли хемороиди…. нищо не помага, освен ако не си много сериозен мазохист или на хероин, но не съм пробвала🙂


    /днес едва се изтрайвам… да заспивам, че да си идвам на мене си чисто нова и утрешна :)/

  5. midnight

    Ламотски, аз изненадващо ще се появя на вечеринката с Точка. все пак заедно обмисляхме цялата схема.
    а на колдрекса какво не ти харесва? че то смученето и секса обикновено са ръка за ръка, в тоя смисъл не са те излъгала в рекламата🙂
    иначе, нали на купон с празни ръце.. някак неприлично, та с Точката ще ти направим супа топчета натюр. а и бамбуковите пръчки не съм забравила.🙂

  6. Прекрасно е, че излизат такива заглавия, като Love.net, защото те ни помагат на нас хейтърите да си канализираме по-лесно отрицателната енергия и по този начин повече да ни спорѝ в живота.😀 Затова и чакам с нетърпение втората част, сигурен съм тя ще ни сплоти и поведе към светлото бъдеще.🙂

    За лекарствата мога да кажа само, че любимото ми е дУпамин. С малки изменения в името. Сещайте се що.😛

    По повод на Ламотиевата таблица, съм леко изненадан и същевременно неприятно от факта, че елемента Ностромий се намира между два толкова изключително активни с камшика елемента. Ламоте, сигурен съм, че нарочно си го направил!

    • Светла

      Шефе,
      позволи ми и аз да разкажа за това що е то дУпАмин! и каква му е венозната почва, с какво аджаба радва всички ни, ама довечера и то в моя блог.

      • Ех, Светле, пак ме изпревари! Без да ти позволя си постнала цял ферман!😀

  7. cellfourteen

    Шрифтът е грамаден! Ако ми пратят CV с такъв, 1 точка + за внимание към детайла😀

  8. Герганче, не ме подстрекавай де, ами ако се получи някоя експлозия?😀 А сексът – така е, много комерсиален стана:)

    браво Милена, веднага разшифрова научните изследвания!😀 Даже ми даде чудесна идея с Блогородните елементи😀 Още не сме открили всички, ще имаме да добавяме…:) виждам имаш добри познания, после ще помагаш при комбинирането на съединения🙂

    ахаха, Вал, тази статия в уикипедията почти съм сигурен, че ти си я писал😀 бха! каква е тази круша :O това как влиза цялото отзад :X

    Светле, аз теб съм те сложил към радиоактивните елементи😛😀 Но нищо повече няма да кажа…за да е изненада:D Дано преборя мързела де. Това с лидокаина ми звучи обещаващо, ще го пробвам някой ден😛😀

    леле, ужас, midnight, като ви зна какви сте инквизиторки, с Точето ще тествате всички химикали върху мен😥 Мда, супа топчета по китайски, с бамбук в сладко-кисел сос!😀 Да ама аз ще се защитавам😛😀

    Аве Ностро, това дупамин звучи добре, ама анално или орално се поема? И за какво се използва?
    А и такава е съдбата на Ностромий, какво да се прави?😀 Но не се притеснявай, с подходяща полировка и хромиране, ностромият може да издържа и на по-големи натоварвания😀 Пак ще трябват експериментални резултати де, така че трябва да се жертваш в името на науката😀😀

    хаха, cellfourteen, от замундата го изтеглих😀 Вчера търсех Литературен вестник, обаче никъде не го намерих😦 Всякакви глупости има по будките, ама за култура няма :/ Но ще го намеря🙂

  9. Ламоте, мразя химията, особено в събота сутрин, преди квалификациите. Така че обЯсни ми наготово кои са жълтите елементи в Хтомалскеевата таблица. И не само те де, ми всичките.😕

    • Фроги, в жълто са високотоксичните елементи, но повече инфо в следващия пост😛

      Освен това дано Алонсо завърши последен😛

  10. Ееее, Ламоте, ти си живо доказателство, че има резон в забраната на аналгина в по-културната част от света. Досега не бях чувала за някой да изпитва странични ефекти от аналгина.
    Иначе, ако може да се вярва на интернета, аналгин идва от ан-алгос, което значело без-болка. В тази връзка анал звучи доста иронично.😀

    I am number 21, weheeee!

  11. Lu, значи аз съм се загубил в превода😀 Аз разделих аналгина ей така: anal-gin, т.е. анална клопка😀 О, ти се откри, но ще добавям още много елементи (ако преборя тоз мързел🙂

    Фроги, ако ти се отдаде шанс, с кой би прекарала на романтичен остров: с Шуми или с Хетфийлд?😀

    Светле, с нетърпение очакваме да да научим повече за дупамина! Аз вече го търся по аптеките!😀

  12. anal-gin-а ако ти се случи,ще ти трябва an-algos-a на Lu и дуп-амин /каквото и да значи/:D

    А за периодичната таблица заслужаваш камшик по дупето, … кой беше по камшиците😉

    Ако питаш мен, а не Светла, Хетфийлд афкорсе

  13. Камшици в моргата !
    Веднага се доставят🙂
    Jaimerais pas crever un dimanche
    http://freetorr.com/ya-by-ne-hotel-umeret-v-voskresene–jaimerais-pas-crever-un-dimanche-1998-dvdrip-46460

  14. Светла

    http://pinchoftaste.blogspot.com/2011/04/blog-post_09.html

    Ей говна🙂

    Айде, назраве, изчезвам да пия и да забравя!
    До утре!

  15. Май много го надцениха този филм, което не е добре.

  16. Петре, така е, аз имах усещането че гледам епизод от сериал, с малко по-лъскава визия. Замисълът е добър, опитали са се да привлекат вниманието и на тийнейджъри, и на семейни зрели хора. Просто не е мой тип филм.

    Светлеее, браво, ей сега ти идвам на визитация и почвам да чета с кеф😀 You made my night😀

    Вал, как успяваш да намериш такива култови филми, ахах, щом е с камшици, няма да го пропусна😀

    Опс, Блага, даде добра рецепта за анал-гина, но после мехлеми за спаружен задник ще трябва след тези камшици😛😀😀

  17. Аз след малко ще се потопя в розовите помии, ама нали е български – ще се гледа, пък и мен един ден ще ме канонизират за светец по съвременно-бг-кино-мъченическа линия, надявам се.

    Ламоте, някакъв скрит цветови код ли има в твоята периодична таблица или съм станала прекалено параноична?

    Впрочем Елий, Ностромий и Скайменделеевий трябваше или да са един под друг, или изнесени извън таблицата в отделна група на шляпаноидите.

  18. Няма да говорите лошо за аналгина! Явно само на мен помага😀

  19. Аналгинът е толкова горчиво-гаден още при помирисване и леко близване, че не е за поемане нито орално, нито анално – за тези, които не могат да гълтат (хапчета). Само ти, Ламоте и Ел сте единствените мазохисти, които се тровят с него.

    С химията съм ужасно скарана, обаче ми се струва, че при смесването на някои от елементите ти ще се получат взривоопасни съединения.🙂
    Много e розовееща тази таблица.😀 И елементът Ламотий трябва да е също някъде в розоФкото. :Р~

    П.П. Как можа да сложиш точно на Елфий такъв фекален цвят ,м?

  20. Точке, аз обещавам повече да не пия аналгин🙂 Не знам за Ел🙂 Да, права си, експерименталните резултати бяха доста разрушителни, от пушеците с Тотенлихт станахме като негърчета🙂 Но ще опиша всичко в подробности, стига да не ме тръшне вирусът на мързела🙂 Елементът Точкий ще бъде включен сред метЪлите, доколкото си спомням😛🙂

    Ангеле, не казвай на вашите, че четеш моя блог😀 Тя мама ако ми види блога, ще ме спука от бой, ахах. Шегувам се. Иначе аз препоръчвам рецептата на баба – лимон с чесън, малко е гаден, ама действа! Само мисълта да изпиеш чаша лимон с чесън повторно ще те излекува веднага😀

    Скаай, веднага си познала наличието на Скайменделеевия! Като сложих Sk, No и El в една колба се чу съскане и плющене, при което елементът No от бледорозов стана тъмночервен, след което раболепно се утаи в дъното, където му трябваше време да изстине. След което Sk и Еl отново се втурнаха да взаимодействат – пак пращене и това се повтори многократно…😛 Ето издадох някои от тайните/
    После ще ми е приятно да споделиш какво мислиш за филма😀

  21. A аз очаквам безработицата да остане висока🙂
    Sexy Beast!
    http://zamunda.net/details.php?id=213470&hit=1

  22. Както и предполагах, Ламоте, повече няма да си деля компотите с теб.😀

    А Скай предлага много интересна реорганизация, обаче имам усещането, че резистентността ми към камшичената саморазправа отново ще е подложена на химично изпитание.😀

  23. nightwishel

    След ерата на „Вилна зона“ и прочие шедьоври, почти не гледам българско кино.
    Сега съм се престрашила да следя „Столичани в повече“.😀

    И колко пъти да ти казвам, да не пипаш лекарства и изобщо кракът ти да не стъпва в аптеки! Аз припарвам там само за чорап за разширени вени за ляв крак до коляното и няколко люспи аспирин узо, като ме цепи главата.

    пп. Аз съм един изключително миролюбив и кротък елемент и ще подам писмено възражение срещу тези нелепи обвинения, че съскането и плющенето идват от нашата колба!
    Sk ще потвърди думите ми.🙂

    • Потвърждавам, че с Ел никога не сме се наговаряли като станем на по 2 хил. годин да продадем картините й и с парите да предприемем едно много интересно (най-вече за Ламот и Ностро, които също ще участват) пътешествие.

  24. Надрият що не е розов?!

  25. Надинке, твоят елемент съм го кръстил Надинкалий, беличък елемент, но и Надрий звучи добре🙂 Трябва шляпаща реакция за да стане розав😛😀

    Eл, аз съм алергичен към Asspirin-а също😛😀 но ще те послушам и въобще няма да стъпя в аптека повече. А елементът Елий е спокоен само на повърхността, ама като се разбърка почват доста агресивни реакции😀

    Ностро, еее, как така няма компоти за мен😦 За наказание ще добавя Na, To (Точкий) и Tt (тотенлихтиум) в колбата с El, Sk и No, та да се получи син оттенък😀😛 Направо No ще се отдели като пара от съединението след бурна реакция😀

  26. gergana

    днес, рано сутринта, елементът La беше забелязан да прави дупки и да сади борчета в нашия квартал🙂 елеминирането на елемента – мисия невъзможна, водеше си подкрепление от съ-елементи на неговия акъл (а някои и по-хубави, може би)😀 😛

  27. Надинкалий звучи по-яко😀
    А Напляскалий още повече!

    • gergana

      e, това вече са съединения, особено второто е едно доста здраво (в см. на стабилно) съединение – влияе на останалите елементарии и не позволява да бъде повлияно от атмосферните условия или настроения по време на експериментите🙂

  28. Напляскалий, първо трябва да тренираш !
    Слагаш си тази програмка на дисплея и започва здрав мухобой🙂
    Fly on Desktop!
    http://rutor.org/torrent/104058/fly-on-desktop-v1.00-2011-pc

  29. Аз си връщам всичките лоши думи за филма назад, на мен ми хареса… или поне не ме издразни, нищо че до утре вече няма да помня сюжета. Ако приемем, че един филм е добър, ако не е в конфликт с тематичната си рамка, то този е добър, малко наивен, но пък кой не иска поне веднъж всичко да свърши хубаво🙂

  30. Днес, след като добре ме обрули вятъра, и аз прибегнах го анал-гин и ass-пирин. Явно всички имат някаква връзка с онова важно място отзад, но не сме достигнали до добрите й.
    Относно филма, който още не съм и гледала, а и не знам защо, но нямам никакво намерение, много добра реклама му направиха. В това поне имат 6 точки, защото много други филми си останаха невиждани, а и следователно необсъждани в интернет. Това си е чиста загуба на лента!
    По миналото време на глагола ти в „бях болен“ разбирам, че вече си добре, но така или иначе – наздраве от мен😀

  31. Тюх!Май само аз съм изостанала филмово😦 Ама ще се поправя, ‘бищавам фи!
    ***
    За т’фа си купувам беналгин😉

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

