Библията (ревю)

Набързо събрах и преведох от интернет няколко ревюта на най-продаваната книга в Света – „Библията“! Едва ли има някой, който не е чел един от най-популярните блокбъстъри в историята! Enjoy!😀

–-

Разочароващо! 

.

.

Автор: The Big Bang



Честно казано съм разочарован. Очаквах много повече от Бог. Определено не е неговата най-добра книга.

О, Боже, защо си направил дори Дан Браун по-добър писател от теб самия?

1/10

–––––––––––––––––––––

Страховит трилър!

.

.

Author: The Horror Freak

*** This review may contain spoilers *** 

Уникален свръхестествен трилър, от който ще ви настръхне кожата!

Ако ви прилошава от човешки и животински жертвоприношения, непрестанни кръвопролития и линчове, не посягайте към тази книга! Тя е истински шедьовър на хорър изкуството!  Искам да похваля автора за character developement-а, а и за умението да създава непредвидими злодеи. Това което прави  Яхве (главният герой) толкова комплициран образ е, че той изразява любовта си към подчинените му като използва насилие и заплахи.

За да заблуди горките му последователи, Яхве им праща негова „хипи“ версия, която е обречена да умре в ужасни мъки, но така той задоволява садистично-мазохистични си пориви. Но ужасите не спират до тук! Яхве, егоцентричен, избухлив и яростно завистлив към останалите богове, кара неговите последователи да унищожат цели култури, които не се кланят нему! За награда, той ги праща в алтернативно измерение/паралелна вселена, където последователите могат да го възхваляват, него и неговата любов, за вечни времена. А тези, които се отричат от него, ги изпраща в Черна дупка, където ще се пържат като наденички!

Казвам ви, блестящ хорър!  10/10!

–––––––––––––––––––––

Посредствена проза!

.

.

автор: CriticChick 

Лично аз намерих сюжета за доста наивен. Стилът на писане е леко отнесен и неразбираем, а на характерите им липсваше емоционална дълбочина. Бог се оказа бая подъл тип – изгони Адам и Ева от Рая, само защото изяли някаква ябълка. След това заповяда на Авраам да убие сина си, но после заяви че се е шегувал!   Идеята с потопа е оригинална – там почти всички измряха (якоо! :D), ама все пак е малко подло :<.

Вторият завет, т.е. втората част ми хареса повече. Исус се оказа голям пич. Той можеше да превръща вода във вино и да ходи по вода, а и освен това приказваше философски работи от сорта: дай едната риза на ближния си, ако имаш две; или,  ако те шибнат по едната буза, обърни си другата (ами ако те уцелят по средата на дупето?). Жалко, че никоя жена не му обърна внимание.

Като цяло обаче е посредствен роман:/ 4/10

–––––––––––––––––––––

Класика в жанра!

.

.

Автор: MormonZombie

Поредният бестселър написан от Бог, но тук за първи път се появява със своето истинско име! Преди „Библията“ Бог е писал под различни псевдоними – Тор, Юпитер, Митра и много, много други. 

Книгата е многопластова и има от всичко по много: почитателите на Стивън Кинг  и Лъвкрафт ще бъдат пленени от страховитите ужаси, изпълнили книгата. Феновете на Роулинг и „Хари Потър“ също ще останат доволни – магиите са в изобилие. В сравнение с нея, дори небивалиците на барон Мюнхаузен ще ви се сторят достоверни. Любителите на извращения и кръвосмешения, стил ала Ървин Уелш – и те няма да се разочароват. А за почитателите на Стефани Майер – е, те няма да останат доволни, но пък Библията гони същото ниво!

Горещо ви препоръчвам да прочетете и „Книга на Мормон“ , особено ако си падате по по-модерно фентъзи. 

–––––––––––––––––––––

WTF?

.

.

Автор: The_Priest

Кой бездарник е написал книгата? И по-важното, кой му е позволил да я издава?

Заради нея станах свещеник! Защото като малък ме биеха с нея. По главата:/

–––––––––––––––––––––

ОЧАКВАЙТЕ! ОЧАКВАЙТЕ! ОЧАКВАЙТЕ! 

Новият блокбъстър  на Бог – „Коран“ !

Написан под псевдонима „Аллах“, Бог успява да създаде още по-брутален шедьовър с повече кръв, изкормвания и повече женомразци дори от предния си роман!  Това е експлозивно четиво!

😛

Categories: Култура, Литература, Свят | Tags: | 36 коментара

Навигация в публикациите

36 thoughts on “Библията (ревю)

  1. Хаха, кой седи по-късни доби до ранни зори, за да постне в четири сутринта поредния уникален материал с още по-култови ревюта?🙂 Сетих се за един момент от биографията на лорд Байрон, описана от Андре Мороа, в който поетът се обяснява на един поп (май католически беше) как описанията в Библията бият всички разкази за вещици, демони и други подобни. Ала точният цитат ми се губи в момента (ЕГН, какво да го правиш, пък и книгата съм я чела преди години). Ще чакаме продължението с ревюта за Корана, Тората, Кабала и Кама Сутра. :-p
    Още веднъж – браво!

  2. Поздравления за сбирката!:)
    Тези весели умници, ако им съдя по прякорите, сигурно са форумни светила🙂

  3. зори

    Боже, колко си добър в събирането и преводите на материал!
    Опаааа… след твоите включвания е по-добре Бог да бъде оставен да се посъвземе.
    Исках да кажа, Ламоте, много си добър в писането на ревюта😉 И ще ме прощаваш, ма тая вече я четох, а за „Кофти карма“ беше прав – отлага ти се екскурзията до Валхала.

  4. Много добро, поздравления!

  5. „Коранът“ е по-миролюбив от „Старият завет“ например.

    Но защо ми се струва, че *събрах и преведох* трябва да е в кавички, тъй като предполагам това са измислени от теб ревюта, което ги прави още по-яки🙂

    Но от друга страна, като знам какво щъка из амазон и подобните нему сайтове, няма да се учудя това да са дело на реални личности – плащащи данъци и имащи правото да гласуват…

  6. Ламоте, пак го направи!
    Как можеш да говориш така за Божието слово, за думите Господни?!? Да ги принизиш до обикновена проза, пълна с лъжи? о.О
    Лош Ламот, лош! ;D
    Ще те пуснем на Икариа да те напляска!🙂

  7. хахаха😀
    Ламоте, пак изби рибата! :))

  8. Ми не знам за ревютата, но ако библията ще се филмира, определено трябва да е от Мел Гибсън, като в случая визирам не „Страстите“, а „Апокалипто“. Колкото до Библията, чела съм я, ама I don’t read the Bible, I don’t trust disciple

  9. Ха-хаха:D

    Аз пък не съм чела Библията, но съм си оставила това занимание за след възкресението (моето). Тогава ще имам собствен блог в блогсМот (отдавна трябваше да се уърдпрЕсна)и ще й прАсна едно ревю. И сигурно ще подписвам публикациите си с Ян Биб(л)ияН.

  10. И все пак от всичките 66 книги на Библията има и добри попадения. Аз лично много държа на Еклисиаст и на книгата Йов.
    http://bg.wikipedia.org/wiki/Йов

  11. Моето любимо ревю:
    „Книгата е учебник по структурализъм и енциклопедия на паратекстуалността. Тя е иконичен знак на самата себе си и ключ към скритите значения на понятията“
    пасва идеално и за Библията. Знаех си, че съм попаднала на нещо уникално и много полезно.😀

  12. nightwishel

    Хах – бях наредила Библията до Корана и възнамерявах след задълбочен прочит да открия приликите и разликите, но сега това ми изглежда излишно.
    Просто ще чакам следващия ти пост. Още повече, че ме мързи.🙂

  13. Ахахахах, you made my day!😀

  14. Хахаха, страшен пост😀 Обаче има прекалено много книги, написани от истински писатели, в списъка ми, за да си правя планове скоро да обърна внимание и на тая приказчица🙂

  15. Ламоте, сигурен съм, че някой ден ще вриш в казан с катран за този си пост и всичките дяволи ще ти се изреждат с тризъбците си.😀

    Тъй че, като дойдеш, можеш да се обадиш да изпием по едно. На мен са ми запазили парцелче в казана с песимистите-хедонисти. В джакузито щели да бъдат и жените с леко поведение.😀

  16. Леле-мале, мале-леле, от кога и тук Икариа стана бостанското плашило. Е, сега, ако Ламот много настоява ще го уважа, не отказвам на мъже, които доброволно желаят да им се причини болка. (`Айде, и после иди обяснявай, че нямам дъщеря.)
    И аз не съм чела Книгата на книгите, но предполагам, че все някъде из многото й автори е блеснала искрица талант и въображение. Но за сега аз също съм заета с един куп други книги.🙂

  17. Pingback: зорините озорени озарения » Живот след раждането

  18. Йиииихуууу! Гледах Риоооо!

    Ikaria, ай, аз май ще си потърся бронираните гащи😀😛 Аз съм чел библията, но детската версия с картинките😀 Това брои ли се? :> Иначе нямам намерения да чета Корана, но виж за Кама Сутрата ще напиша, хах :Д Кога с Бънги ще ни зарадвате със сценарий? Да знаеш всеки ден ще ви го напомням😀

    Еей, Носрто, а ти предполагам ще вриш в сок от вкаиснат компот😛 хахах. Знаеш ли какво ме притеснява? Не знам в какво състояние ще сме в казаните, ако см духове, няма да можем да се възползваме от жените с леко поведение😦

    Влади Н., чух че ще правиш ревюта и на албуми, филми и т.н., ще е интересно да видим и ревюта за книги!😀 Ако попаднеш на нещо интересно относно сциентологията, свиркай. То половината Холивуд се е запалил!😀

    Ангеле, I’m glad to hear that!😀

    Ел, веднага да направиш сравнителен анализ! Аз корана няма да го чета, освен ако няма картинки на голи арабки, но да си призная не вярвам да има😀 Никакъв мързел, имаш бойна задача! Ой!😛

    Точке, хах, това е много оригинално!! Трябва и ти да пишеш ревюта на светиите книжа🙂 Или ни зарадвай с някой анализ, например: „Тайната вечеря – имало ли е групов секс?“ Всъшност защо я наричат верно „тайната вечеря“, като цял свят знае за нея😀

    Вал, винаги съм се чудел как би изглеждала библията, ако беше писана от теб😀 Вероятно на всяка страница щеше да има наказани и напляскани монахини или завързани монаси и лоши господарки😛

    аха. Милена се издаде😀 Миленке, Ян Бибиян ти е любим герой, защото откъсна опашката на Фют и го пляскаше по дупето с нея, нали😀😛 Йес, и аз мисля тогава да я почна, така че ревюто ти ще ми е от полза🙂

    Хаха, ако искаш ми вярвай Скай, но още преди да натисна линка си помислих за Бордело!😀 вероятно имаш телепатични умения🙂 По-точно вещерски :Р Библейски „Апоклипто“ ще е много точно представяне на Библията!

    Хаха, Лита, усещам символизъм! Рибата е символизирала Исус Христос (ихтиос – риба, и като се разбъркали буквите на гръцки се получавало „месия“). Значи съм избил Христос, а😛

    Змей, да знаеш аз ще се обадя на дядо Боже за всичките ти злини и заедно ще врим в казана😛😀 Ама аз наистина трябва да си намеря бронираните гащи🙂

    Трубадур, вероятно трябва да спра да ползвам нашляпани дупета навсякъде, щото те ме издават, хах😀 Ама не ми се ще да стана жертва на атентат🙂 Иначе ползвах някои идеи от амазона, главно там гледам и аз за ревюта на книги. За корана – не съм чел, ако има детска версия с по-малко странички и картинки, може и да му хвърля един поглед🙂

    Веселина Вълканова, много мерси😀

    Зори, радвам се че ти е харесала книгата (хорей! няма да бъда бичуван :D). Аз я дадох на майка ми да я чете, и тя е доволна🙂. Сега с удоволствие ще прочета и текста от блога, чието заглавие ми напомни на един концерт на Айрън Мейдън – Life After Death!😀 И мерси за добрите думи!

    Кръстю, всичките умници ги познавам и те живеят в Ламотия!😀 Калпазани с калпазаните значи😀

  19. виктория

    🙂 Аз пък се сетих един любим виц за ПР-а.
    Стига Моисей с народа си до Червено море и не знае какво да прави. Наоколо обикаля ПР-ът му и кърши ръце. И му казва:
    – Моля те, измисли нещо, каквото и да е. А ако преминем от тук, ти обещавам публикация в Стария завет.

    А едно от любимите ми тълкувания на историята за Христос е на Вонегът, ама не си спомням от коя книга, май беше от Точния мерник, може и да бъркам. Та той казва: Хе, много му е лесно на Христос да страда и да умре на кръста, като знае, че е Син Божи и татко му ще го спаси и възкреси А да го видя, ако не беше така, ако си мислеше, че е обикновен човек, дали пак щеше да постъпи така? Или нещо подобно, цитирам по памет.

  20. Хаха, може, може😀 За сега обаче филмите, сериалите и албумите са ми предостатъчни. Като намирам нещо, което си заслужава, ще свиркам, много ясно🙂 А единственото нещо, което знам за сциентологията, е туй: http://www.youtube.com/watch?v=vPBiGtVmir4
    И мисля, че за сега ми стига😀

  21. е не сте прави определено..

  22. Тони, може и да е така, знам ли?😀 Така и така ще се пържа в казан🙂

    Неколов, видеото е яко! По принцип не следя сериали, но този епизод ще си го сваля от нета :)) Да, колкото по-малко чуваме за сциентолози, толкова по-добре!😀 Като каза ревюта, днес изгледах Рио на кино :)) Само ме е яд, че чашките с Блу бяха свършили :*(

    Виктория, хаха, Вонегът е велик🙂 . Не съм чел „Точния мерник“, но определено ми хареса това за Исус и „тате“.😀 Ще ти разкажа и аз един виц, който ми го разказа една жена между другото:
    В началото Бог създал жената. След като свършил я попитал дали е доволна и дали иска промени. Жената се огледала и му казала: „Махни ми средната цица“. Бог й махнал средната цица и тя останала с две цици. Държейки средната цица в ръце, жената възнегодувала: „Ама сега какво да правя с тази безполезна цица!“ Бог мислил, мислил какво да прави с цицата… и накрая създал от нея Мъжа😀

    • забравих да спомена: това е от феминистката Библия😛

      шегувам се😀

      • хахахаа знаеш ми мнението за феминистите нали хахаах ? ;д

      • виктория

        А, не, вицът от феминистката Библия е този:
        Бог (раздава умения на първия мъж и първата жена): Кой иска да пикае прав?
        Адам: (вдига ръка и подскача)Аз! Аз! Аз!
        Бог: Добре. Ами тогава за Ева остава множественият оргазъм.😉

  23. Рио кърти!🙂 Е, не е чак като „Как да си дресираш дракон“ де…😀

  24. Haha :)) Много хубаво🙂

  25. Някой да има идея от къде мога да си я взема тази книга? Дали я има на Славейков?🙂🙂🙂

    И няма да говорите лошо за чичко ви Л. Рон Хъбърд, ей!🙂

  26. Дринов, не знам да ли не е изчерпана, все пак е световен бестселър и бързо свършва. Аз имам илюстрована детска библия, при мама и тате имаше една Библия, ама нея я използвах само като чупех орехи😀 А може ли да говорим лошо за Том Круз и Траволта?😀 Иначе Джей Ло има голямо хубаво сциентоложко дупе! (това не е лошо, нали:)

    АННА, здравей и мерси😀

    Неколов, аз и на Ранго, и на Рио се кефих😀 Аз съм аниманиак!

    Хаха, Виктория, найс! вече почвам да завиждам!😀 Още от сътворението сме се минали, значи🙂

    Тони, аз за всички жени имам едно и също мнение – не можем без тях!😀

  27. Ламоте, около мен си в безопасност, освен ако ти сам не поискаш нещо, което ще наложи приложението на бронираните гащи.😉 Ама виж, нещо, Змеят е вдигнала мерника.😉 Библията за деца и аз съм я чела (чели са ми я). Пък инак да ти кажа, то само с написването на сценария не става – после има яка преработка, караници с режисьори и други подобни, тъй че трябва да се държим.😉

  28. ikaria, това е доста обезпокоително!😛😀
    За режисьор ще вземем Вал, той не се кара, но ако не си съгласна с него, той няма да има нищо против да бъде напляскан😛😀

  29. Ламот,прав си !
    До седмица ще завърша новия си филм🙂
    Предполагам ще бъде разпънат на кука🙂
    Но предпремиерата – естествено в твоя блог🙂

  30. Специално за Ламот – новата ми сюрреалистична приказка🙂
    Just glided slowly
    http://vbox7.com/play:ef9d6ff9

    • бха! Вал това с акането от кой филм е?😀
      А клипчето е екстра класа🙂 Трябва да ми дадеш някой друг урок по video editing🙂

      ПС Винаги съм харесвам голи бягащи дупета по плажа😀

  31. За video editing се нуждаеш от програма която сваля клипове от всякакви сайтове. Горещо препоръчвам StreamTransport.
    http://www.streamtransport.com/
    След което се нуждаеш от качествен видеоредактор за HD клипове с няколко видео и аудио потока за да можеш да направиш монтажа и микса.Горещо препоръчвам Corel VideoStudio Pro X4
    http://rutor.org/torrent/98530/corel-videostudio-pro-x4-14.0.0.342-2011-pc

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

