Малки ревюта и честитки

Открих, че не мога да правя ревюта на филми, затова съм поканил няколко спец-кино-дейци да го направят вместо мен:

  • „Fast Five“ (2011) – ревю на Сашко от „School movie reviews, баце“

school_boy„Това е най-якия филм, който съм гледал през живота ми!!! Направо уникален! Вин Дизел е най-якия пич, той може всичко! А пък Тошко от 3 „в“ клас казва, че Скалата е по-силен. Щото е тъпак. Вин Дизел може да го спука от бой с вързани очи! Повече няма да давам на Тошко да ми кара колелото! „
  • „Water for Elephants“ (2011) – ревю на баба Тонка от „Търд ейдж ривюс“

g

Ау, много любов в този филм, направо ми се разтрепериха памперсите от вълнение! А този пък Август, шашкън с шашкъните, не остави младите да се обичат! Не го е срам! Ох, Патинсън е много сладък, на баба сладуранчето е той! Ще му изпапам камбанките....гащите ще му скъсам...хихихи

  • „Blood Out“ (2011) – ревю на Стамат Психопатов, д-р на философските науки

GEEK

Това е невероятен философски филм, с изключително интелигентен кастинг. Както твърди Сартр, екзистенциализмът е или води до безпокойство, изоставеност, безнадежност. Така е и за шериф Спенсър, чийто брат е член на мафиотска банда, но е убит от нейни членове, защото иска да напусне бандата за да се отдаде на духовно-телесни наслади със сестрата на боса. Шериф Спенсър тръгва да налага божието наказание върху убийците на брат му...

––––––––––––

Днес се оказа много специален ден.

Първо Nightwish_El има РОЖДЕН ДЕН! Нека го честитим и да й пожелаем да е все така позитивно настроена, забавна и вдъхновяваща! ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, ЕЛ!!! Много положителни емоции, здраве и щастие! С твое разрешение пускам твоя снимка!

nightwish_el

ПС - Надолу Ел е гола, затова изрязах снимката за да не скандализирам блог-обществото😛 Снимката е направена от папараци.

ВТОРО,

Честит рожден тате! Винаги си ми бил за пример и role model! Надявам се да приличам на теб поне малко😀

Categories: Blogworld, Кино | 27 коментара

Навигация в публикациите

27 thoughts on “Малки ревюта и честитки

  1. Ревютата са жестоки🙂
    Честито на рождениците, да са живи и здрави😉

  2. много ясно, че Скалата ще счупи от бой Вин Дизел..

  3. „Water for Elephants“ (2011) се чудя дали да го започвам. Останалите филми ги оставям без коментар🙂
    Честито ЕЛ! И да почерпиш с едно виртуално шоколадово суфле🙂 Ние с Ламот изгладняхме в тази дъждобранска събота🙂

  4. идеята кърти, чисти и извозва :Д йей!

  5. Честито на Ел😀 за нови и много вдъхновителни постове😉 И на таткото на Ламотий честито🙂 ревютата са „върха“ – лаконични, изчерпателни и право в 10-ката – дерзай, творецо!!!

  6. Хехе, Сашко явно ги разбира нещата :Д
    Честито и на Ел, аз отивам да честитя рождения ден на брата, че и той има днес :Д

  7. nightwishel

    Хеейй, Ламот!
    Папараците дебнат отвсякъде!
    Но не заблуждавай хората де – то по-надолу нищо интересно – пипала, малко нокти и опашка….

    Хайде – аз отивам да се замерям с торти, вие се забавлявайте без мен.
    Silentium – хепи бъртдей на братчето!🙂

  8. Честито на Ел! А Сашко бавно и славно измества Ебърт😀

  9. Ламоте, докопал си се до най-хубавата снимка на Ел.😀
    Още веднъж честито й порастване, всичко останало най-най и да продължава да пръска светлина в блог-пристранството.🙂
    Поздрави и на баща ти за качествения продукт, който оставя след себе си.🙂

    Чудни ревюта, чак ме хвана мерака да си догледам слоновете. Преди 3 седмици стигнах до Патисън, разглеждащ едни животинки в клетки, зарязах го и отидох да пия бира. Щом има толкоз лИбоФ, сълзи и сополи, особено с този надарен и талантлив чаровник, ще се напъна някакси да стигна до финалните надписи.😀 Което ще изпие всичките ми силици и търпение, та ще пропусна останалите два филма.🙂

  10. 😀 брутално!!! Сашко – дъ бест! Къв Ебърт, к’ви пет лева, бе!😀
    И честит рожден ден на Ел!!!🙂

  11. Аааа, Ламоте, тоя от последното ревю с химикалките в джоба ми стана идол.:D

    От къде ги изкопаваш бе…:)

    Честит рожден ден на татко ти! Да ти е жив и здрав.

    Ама рисунката на Ел наистана е много хубава! Изражението си е точно „упс, пак направих беля“😀

  12. Е, след такива ревюта не ми остава нищо друго освен да си добавя горните заглавия в списъка със задължителни за гледане филми. Ламоте, кои са блоговете на горните ревюисти – искам да си ги адна в блогрола?😀

    И честито на рожденниците!🙂

  13. Ностро, имам адреса на баба Тонка, тя с удоволствие ще те покани на по чаша кафе, а и е много услужлива! Веднага ще те попита дали искаш да ти изпере бельото😛 Не пропускай филмите!😉

    Миленке, мерси от негово име! Току що се връщам от запоя- Пяхме и пихме🙂 E, признавам, не можем да пеем и да свирим на китара като теб, успяхме да изгоним всички птици наоколо🙂. Даже и мухите не ни изтраяха🙂

    Иво, Сашко има потенциал, нали?😀 Между другото ще се караме🙂 Хич не пишеш ревюта, и сега виж какви филми гледам😦

    Хах, Точке, мерси🙂 Знаех си, че си тайничко влюбена в Патинсън😛 Е, поне сега знам, че си удавяме мъките с едно и също пиво🙂 А, тя Ел, като ходи все на нудисткия плаж, все хубави снимки излизат :Р

    Ангеле, да, момчето наистина има талант за ревюта😀 Което ме подсеща, че и ти трябва да пишеш по-често за филмите🙂

    Ел, сега си те представям как кършиш нозе на масата, приятно пийнала и как пееш морски песни😀 Приятно прекарване, лудувай до зори, очаквам утре да те пишат в булевардното издание на „Бургаски пиянски хроники“😛

    Силенциум, честит празник и на теб, поздрави брат ти, нищо че не ме познава. Аве и теб те чака тежък запой🙂

    Светли, мерси за поздрава. Но мен хич не ме бива да пиша ревюта като вашата весела компания в Операцията🙂

    Никс, йо! Ревютата на бъдещето😛

    Вал, аз преядох преди малко, но на бира пак бих ял шоко-суфле :-)) Все ще има място за него😀 А филмът за слоновете нямаше да е толкова лош, ако бяха взели някой друг, а не Патинсън🙂

    Тони, струва ми се, че Сашко и на теб няма да ти дава колелото му😛 Иначе Скалата си е чудовище, би набил трима като Дизел

    Фокс, мерси! Остава ми да ти пожелая добра неделя с добри филми за вечерта:) а и ти да пишеш повече, че голяма скука настана по блоговете🙂

    • Пиша!!! Наваксвам! Пускай анимета на Сатоши Кон, сега му ревюирам филмографията😀

  14. Мммм, да видим – карирана риза, велурени панталони, специфичен отенък на кафявото, брада и коса – неподдържани – тоя не е философ, ами програмист, даже мога да се обзаложа, че е спец по някой от мъртвите (вече) езици.

    А колкото до снимката на Ел – вече те знам какви книжки с какви картинки гледаш🙂

  15. Напълно подкрепям Сашко от „School movie reviews, баце“. И аз не давам на никой, който ми противоречи, да ми кара колелото😉 Важна житейска философия🙂
    Честит празник на празнуващите (макар с малко закъснение). Много здраве и много торти!

  16. weasell, благодаря от тяхно име🙂
    ще имам това предвид и никога няма да споря с теб за филми😛

    Скай, и ти ли като мен разглеждаш детски книжки напоследък ?😀 Някак нърдовете винаги си приличат с тея бради и очила🙂

    Иво, гледал съм само Паприка от него, но това е велико аниме🙂 Чакаме ревюто🙂

  17. Ламоте, таковата, имаш съобщение в ТБЛ.🙂

  18. Ще ми вземеш хляба бе човек!🙂

    • Дринов, в момента съм на диета и не ям хляб, а само сладолед и шоколад😛😀 Така че, не се притеснявай😛

  19. midnight

    Ламоте, това твоето на нищо не прилича. нали знаеш, че ББ ще спука от бой И Вин Дизел И Скалата, ако ще заедно да дойдат?🙂
    Честито на Ел много на патерици, на баща ти също. ти купи ли му на човека подарък, м? или мислиш само с едното пожелание да минеш?

  20. E, Миди, да не си била на почивка на някой остров с голи мохикани, та изчезна така? :Р

    Аз наех на тате стриптизьорка, но не казвай на мама, че ще ни погне с новия тиган „Тефал“, а той доста пържи😛

  21. midnight

    ех, де да бях, моти, де да бях.. в тая връзка – а ти що не дойде на срещата ни с Фроги и Анджи?

    • Щото ме е страх от Фрогито😛
      Имах гости🙂 Как сте прекарали?

      • midnight

        супер. забавлявахме се.
        пък ти егати измисленото извинение дето извади.

  22. А браво! Сигурно е било забавно🙂
    Аз наистина имам гости от чужбина🙂 , ще се реванширам някой ден :Р

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

