Божии благодарности

Благодаря на Буда, че не съм се преродил в прасе. Защото закуската от филийка с бекон и чай е чудесна.

Благодаря на Аллах, че не съм се родил жена. Защото е прекрасно да си до жена.

Благодаря на Бог, че ни е пратил Библията, месиите и инквизициите. Винаги съм бил голям фен на фентъзито и ужасите.

Благодаря на Кришна за големите цели: кама, дхарма и мокша. И особено за 64-те пози в кама-сутрата. Защото животът е удоволствие за сетивата.

Благодаря на Йехова за Холивуд. Дано има повече режисьори и банкери, и по-малко равини.

Благодаря на Кронос, че е отрязал гениталите на Уран, та от семенната течност да се появи Афродита със страхотните й  цици. Благодаря на Зевс за всички останали красиви форми в природата.

Благодаря на Конфуций за Юе – тя ни учи, че музиката е най-доброто средство за промяна на лошите мисли и лошите нрави.

Благодаря на Изида, че е покровителка на семейството, а на Один, че е здрав юнак.

За благодарности към Бог ни призова Блага😛 Нека боговете я закрилят😀

Categories: Blogworld | 31 коментара

Навигация в публикациите

31 thoughts on “Божии благодарности

  1. :))))Амин!

  2. зори

    „Аман“ по-скоро – почти не остана неуважена божественост. А на Пратчет и Геймън що не благодари, боголюбецо?

  3. nightwishel

    И нито дума за мен …😀

  4. Благодаря на Маркс, че е писал на Енгелс. Не може да го караме само на Библията 2000 години🙂

  5. Имам нужда от закрилата и на боговете, и на Конфуций, и на Пратчет…
    Благодаря ти че ги призова🙂

    И нека Силата бъде с нас! И El също😀

  6. И нека изгрева бъде с нас и La-бог, който знае как да благодари, също, както и вие – Светият Б(л)огосинод! 🙂
    Амин!🙂

  7. И нека изгревът бъде с нас и La-бог, който знае как да благодари, също, както и вие – Светият Б(л)огосинод! 🙂
    Амин!🙂

  8. Ламоте, що ми се мултиплицират думите, идея нямам… нито как да трия грешните коментари и що ми излиза мейла вместо името, за което много ти благодаря, амин!🙂

  9. Ей, забравил си индианските божества…😦 За теб ще се помоля на Уитсилопочтли и Кетсалкоатъл и ще изпълня нужните ритуали. Амин!, или както и да е на индиански…😀

  10. midnight

    добре де, ами Тор, Вишну, Шива, Кали, Маниту и Мумфу? както и славянските, тракийските, китайските, германските, ескимоските, месопотамските, римските и т.н.? егати благодарствената дискриминация..
    иначе, Моти, много поетично този път🙂

  11. сериозна работа.. ахаха

  12. gergana

    Благодаря (на всите богове) и най-вече на себе си😉, че съм жена😀

    (да бе Ла, къде ти се губи Тангра… )😦
    😛

  13. ох остей че кат каза настръхнах, да не забравя и аз да съм благодарен че НЕ съм жена..

  14. Гергана, и аз им благодаря, че си жена🙂 Освен това що за бог е Тангра, щом са го кръстили на бившо радио?😛

    Тони, аз искам да съм жена за 3 дни. Да пробвам. Вероятна трите дни ще преминат в опипване на циците😛

    Миди, не мога да смогна с тия богове значи..😀 Добре ако ще ми шамарят задника да се наредят на опашка😀 Много съм поетичен, нали😉

    Ангеле, не съм ги забравил, но не мога да ги запомня😳 Чакай да пробвам: Коткавчехъл….Уиски…спечели… Абсурд да ги запомня😀

    Охо, Светле да не си била на море🙂 Изчезна някъде и остави нас, клетите, без секс-анализи😦 Но благодарим на боговете за връщането! Нямам представа за мултиплицирането, дали не е божие проклятие😀

    Ел, това е благодарствено слова за боговете от митологиите, а не на истински богинии😛

    Блага, силата ме е напуснала, от половин час се напъвам в тоалетната….повече зелен фасул няма да ям😦 ! Боговете ще те закрилят, но да знаеш, лошо пляскат, ако сгафиш😛

    Богомиле, хахах, така е! важното е да се кланяме на някого. Е, в Камасутрата има много пози за молене🙂

    Зори, ама аз сега благодарих на митологичните богове, а Пратчет и Геймън са истински богове😛 Знаеш как да ме хванеш на тясно де😀

  15. Сигурен си викаш че искаш да си жена за 3 дни……в цикъл..?

  16. Ми вземи да благодариш и на Тангра най-подир, дето още не е слязал да си прибере версиите (като нас, примерно)😉

  17. Мдаа, благодарско на Щу и на Ра за Шуменското и за ракията.
    Офф, от миналия пост само за алкохол говоря тука. Ламоте, не ми влияеш добре.:P🙂

    Къде са благодарностите към славянските?😉

    • Пхъъъ, Щу трябваше да е Шу де.:)

      Их, к’во е яко да си отговарям на собствените си коментари. В блогър не може.:(
      Бе на кой да благодаря, че да заможе.;)

  18. С благодарност и към Аматерасу – владетелката на Набесната равнина – че ни е дарила Ламотий с такова слънчево вдъхновение😉
    Прекрасна поетична конструкция си изградил😀

  19. Ех, Светли, мили думи🙂, уви боговете вероятно са ме сглобявали на тъмно, а още по-вероятно – в нетрезво състояние:/ Радвам се, че ме поздравяваш с богиня-гейша🙂 Връщам поздрава с Тор, той ще ти е покровител😛

    Охо, Миленке, вече имаш блог в уордпресс! Добре дошла в братството! Тук можеш да благодариш на всички богове, макар някои да са още пияни. Йес, Шуменско!😀 Покрай теб и аз се пропих😛 Между другото това ми е любимата славянска група, няма такъв женски вокал :Д

    Скай, знаех си, че всички жени са богини и крият нещо от нас😀 Ако бог Тангра дойде да ви вземе, ще го целим с мълнии и гръмотевици :Р

    Тони, не би трябвало да е толкова страшно, жените само ни плашат с това- според мен е конспирация😛

    • Milena

      Не ве, Ламоте, нямам блог в уърдпреса (не и поддържан де:)). Този бях регистрирала, когато щях да затривам моя, а и блогър много ме дразнеше тогава. А вчера и аз като Светлето нещо не успях да се логна. То и сега де.:)

      Ех, някой да ми каже „покрай теб и аз…“, ама благодарности не чух.:P

      Не знаех за Аркона, че са ти любими, но чувствай се поздравен.:)

      • Сутринта я изслушах поне десет пъти, точно тази песен е много готина🙂 Да знаеш, всички ще обявим гладна стачка, ако си затриеш блога:/ В таз жега ( а и тук няма климатик) само за бира и сладолед мисля:/ Да си поделим вината – за бирата ти си виновна😛

    • gergana

      „боговете вероятно са ме сглобявали на тъмно, а още по-вероятно – в нетрезво състояние“ – абе ти се радвай, че не са те сглобявали в заводите на Gorenje, че знаеш ли колко са им скъпи „резервните“ части😉😀

      • Ех, Гергано, ако можех да си сменям частите😀 Веднага щях да си поръчам нова глава🙂
        ПС Още има да събирам много лета за кухня, а Горение ми се струваха най-евтини:/

  20. незнам може и ти да си прав ама, като се надъхат и незнам на тях кво им е ама на мене ми идва да ги убия с права лопата.. кво сме виновни ние, че таковата им такова..
    тва си е чисто потъпкване на права ! хаха

  21. Аз съм благодарен на съседа от отсрещния блок, че цяла година не сложи релси за завесите на жена си и така всеки ден си пиех коктейла на терасата, докато тя се преоблича.😀

    Абе да не наближава денят на благодарността?🙂

  22. Як блог, мн ми хареса

  23. Тони, недей, без жени какво ще правим?😀

    Аве Ностро, недей да изчезваш таке🙂 Тук какви ли не слухове се появяват🙂 Поне ни разкажи и покажи снимков материал🙂 Сигурен съм, че си мърсувал някъде😛 Искаме снимки ( хм, и на съседката също)🙂

    Как да, мерси, старая се да не досаждам, но не винаги се получава😀 Сложил си доста симпатичен хедър на твоя🙂

  24. Ее,мисля че Ностро е приготвил сатъра😀
    Strip Nude for your Killer
    http://www.imdb.com/video/wab/vi1933247513/

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

