Творческа криза :(

Както вече сте разбрали, аз съм с ограничен умствен капацитет и затова идеите за теми, върху които да пиша се изчерпаха. Те си бяха изчерпани още преди да почна да пиша в блога и затова той е толкова жалък, но сега дори за глупости не се сещам да пиша. Затова се обръщам към блогърите за да ги помоля да ми дадат идеи за теми или насоки за бъдещи публикации.  Аз мислех, мислех и нищо по-добро не измислих от това:

1. Снимки на блогъри, които ме възбуждат и ме  карат да маструбирам (класация)
2. Как да сготвим блогър – вкусни рецепти за канибали
3. Покажи си задника! (щафета)
4. Как Бог е обременил Дева Мария (или защо мисионерската поза е най-правилна при секс)
5. Изсерете се върху лицето ми! (The Oficial Scat § Piss Thread)
6. Добавете ме в блогрола си! Ако за три дни събера 50 връзки в ТБЛ, ще пусна мои голи снимки с животни!
7. „Мамо, мамо, защо имаш мустаци?“ (официална тема за проблемите при семейните гей двойки)
8. Официален фен клуб на Осама бин Ладен
9. Десет начина да се отървем от проблемите (наръчник за самоубийци)
10. Десет книги, с които пляскам приятелката си

Както виждате трагедията е пълна. За да предотвратите този ужас давайте идеи, спасете блога!😦 Хелп!

Блогърите са толкова продуктивни, че изчерпаха всички теми, и сега няма върху какво да се пише:/ Да видим какво ще се получи от този брейнсторм😛

Categories: Blogworld | 38 коментара

Навигация в публикациите

38 thoughts on “Творческа криза :(

  1. е 7,8,9 искам да ги прочета, даже ако се откажеш от някой от тях може и аз да подраскам по тях хаххаха голям си ламоте !

  2. О, Тони, веднага почни да пишеш! С кеф ще ги прочета. Аз съм изпаднал в творческа депресия😦 Давай идеи🙂

  3. Аве аз съм сащисан и пищисан, дет викаше баба ми. С такова разнообразие от теми се вижда, че имаш десет поста пред себе си и в пет от тях ще ме е срам да се изкажа, което е сигурен признак, че темите са наболели (в смисъл, че от тях ще ме боли я зъб, я нещо друго).😀

    Сигурен съм, че ще прегърнеш и идеята за пост на тема: „Коварно ли е да снимаме с камера съседите от долния етаж, докато консумират брака си и качим видеото в най-посещавания БГ тракер?“.

  4. nightwishel

    Веднага да скицираш и десетте си предложения!
    После ще обявим търг за арт-шедьоврите ти и като забогатееш, може да си построиш една обсерватория с басейн точно до „Моравско село“, че да има безплатни „ноти“ !
    После не знам как ще се справиш с фен-потока, който ще очаква от теб да изпълниш точка 6!😛

    • Ел, само със скициране няма да мине. Тия наболели, както ги определи Ностро, теми трябва да се разгледат многообхватно и многопластово. Аз например мисля да се възползвам от някои идеи и да освежа блога си за (с)ръчно творчество.
      По точка 1 личната ми класация ще бъде представена не от снимки, а от книгоразделители. За нежното продължение на гърба, както казва Точка или точка 3 по Ламотски – малка глинена пластика. Е, може и голяма, индивидуално е. Гоблен по точка 4 ще удари в земята мечтата на всяка гобленистка „тайната вечеря“.
      Нещо като комикс ми се върти в главата за съветите в точка 9.🙂

      • Ох, много ми се искаше да напиша и 29-я коментар, така че Добро утро на всички.:)

      • Миленке, оригинално, оригинално!😀
        Предполагам, дължината на книгоразделителите ще е от значение😛 В твоят случай глинената пластика ще е много малка😛 А този гоблен като стане веднага ще го купя. Ако трябва ще обера няколко пенсионерки (хм, още една тема: Как да оберем пенсионерки в десет лесни стъпки :)) Да направиш Дева Мария с гооолеми бомби :Р А комиксът ще е бая кървав, нали :Д ?
        Ще купя всичките ти работи (а това означава бая обрани баби) :Р

  5. Най-„обичам“ щафетите, така че номер 3 ми допада – особено в комбинация с гъзовете.🙂

    • Мда, Ламот може да я започне.🙂 Личният пример е хубаво нещо.🙂 А по т.1 да даде списък, за да му пратят снимки, като преди това добави и едно „/ки“. Инак е съмнителен.😀 За взаимното им влечение с Ностро знаем, но все пак …

      Ламоте, Тотито беше писала по т.9, при което дори ме беше набедила за вдъхновител.😦 А още след първото изречение ми се прииска да ти сритам четирибуквието, ама няма, щото само ще се изкефиш.😛

      А бе Ламоте, ти да не си се засилиш да изместваш кака Сийка от челното място, м?

  6. Аз не съм по готвенето смятай как, кой и с какво ще сготвя по точка две . Ако и тука край мен дават акъл мани.
    А за теб и блога Ламоте специална темичка.

    Как да накарате пет блогъри или блогърки да ви направят пост – стриптийз, като ги омаете с чара си. Вметка : видеото и снимките не са задължителни, но са с предимство.

  7. Само едно условие за щафетата – ако може задниците да не са прекомерно космати.😀

  8. Онзи ден един познат разправяше някаква история, включваща него и „ей тоз задник тука“. На въпроса ми кой точно задник, той посочи седящия до него младеж с думите „ей тоз“. Тогава разбрах, че задника може да е отделен от тялото на човек, така че има вратички и трябва да се поставят някакви пояснения.
    Иначе т.5 ми прозвуча смущаващо. Т.7 се отнася не само за гей-двойките, може да се наблегне на хормоналните смущения при жените и вредните включения в храната на животните.
    Предложения засега не мога да дам, щото и аз съм в творческа криза.

  9. Аз страдам от Giant Fetish комплекс🙂 Тази темичка рулира – нали имаше такъв филм – Атаката на 16 метровата жена🙂
    http://io9.com/5432675/giantess-photos-and-photomanips-my-what-big-everything-you-have

  10. 15-метровата беше май. Пак не е малко де.

  11. Да. Права си. Нещо ме лови деменцията😀
    Ламот, пропуснах нещо – твоят човек се завръща подобаващо 😀
    http://www.johnnyenglishreborn.com/home/entry

  12. ахаха, Вал, снимките са мега, хипер-култови :))) Знаех си, че си падаш по грандомански работи :р Да бъдеш удушен от цици или размазан от женско дупе – мечтата за край на всеки мъж🙂 Джони Инглиш! Това ще го гледам на кино поне три пъти! За да подпомогна британската индустрия!

    Лу, това за хормоналните смущения обаче е култово, хахах :)) Точка 5 е смущаваща, но в интерес ма истината спестих още по-смущаващи теми, за да не ви шокирам :р
    Иначе когато човек говори за задници, винаги трябва да прави пояснения. Сещам се за един филм, където един отиде на садо-мазо клуб и една го хвана и го пляскаше силно, а той ревеше: „Аз съм садист, а не мазохист бееее“😀

    Скротуме, хах, това с космите е правилна забележка😀 Може би трябва да е „Обръсни си задника и ни го покажи“. Звучи по-добре, или за всеки случай по-добре от „Нареши си задника и ни го покажи“ :р

    Руми, ако се съблечеш гола и пуснеш снимки в блога, ще ти подаря замък и остров :р
    Добре де, само се пробвам дали чара ми ще проработи😛

    Точке, разбира се че за блогърки имах предвид, но самата тема я направих унисекс ;р Ееей, ти обеща да не разкриваш взаимоотношенията ми:/ Но ако стартирам темата, ще призова щафетата да започне с теб😛
    Ето, знаех си че Мидито ни е заразила депресия😛

    Тони, все пак блоговете не са чак толкова пропаднали та да искам такова нещо хехе🙂

    Ееел, ама аз не мога да рисувам! Затова ти ще помагаш :р „Моравско село“ изглежда супер на снимките, но понеже ти го предложи, е много подозрително.😛 Да не е пансион за секс наказания :)) ? Е, според мен фен-потока ще е много по-щастлив ако ти пуснеш такава тема :р

    Ностро, зъб на арабски или български😛 ? Че има голяма разлика :)) Знаеш че не съм морално обременен, затова не само смятам че аз бих ги заснел, но и дали са съгласни на оргия :р Иначе не можеш да ми отказваш на темите, по всички трябва да пишеш, инак ще пратя морските инквизиторки при теб (Скай е на-близко)

    • Само да вметна, че съм му най-близо, на един … такова разстояние. И когато не съм бяла и добра, да Фнимава.😛

      Също, че отказвам да участвам в разни ексхибиционистични щафети. Ако си спомняш, бях заплашена с пребиване до смърт от 150 софийски момци, ако продължавам да агитирам за епилирани задници и не покажа 1500 безцелулитни снимки. Пък на мен ми се живее още и то как …😀

      • А чудесно Точке, ти значи ще ми помагаш в кореспонденцията с Ностро, за начало ако може да изпробваш чехлите си върху седалищните му мускули, за да изпробваш якостта им на натиск/удар. После ще отчетеш резултатите и ще докладваш :Р

        Аве я дай линк, това нещо съм го забравил :> (със задниците имам предвид, епилираните такива🙂

      • Аз живея в бункер, проектиран да издържа на удар с чехъл 45-ти номер до удар с чехълче или зелена еуглена. При това имам и слънчезащитни очила, с които нищо не виждам – няма как да ме уплашите!😀

  13. хм, сетих се още една тема:
    „Как да изненадаме приятно една жена“ – наръчник за изнасилвачи 😛

    Оф, наистина съм за разстрел:/

  14. Ностро, голямо момче си вече и би трябвало да знаеш, че жените имат много оръжия и силата и боя са най-слабите измежду тях.🙂 Така че си варди добре както нежното продължение на гърба, така и новата и старата библиотека, щото паднеш ли ми веднъж, прошка няма!😀

  15. Точке, отказът ти да участвуваш ме натъжава и от половин час блея през терасата в една точка, докато за фон имам някакви празноглави емо бози, за да подсилват атмосферата.

    8 тема обаче е бая жежка, у Ирак пак почнаха да се пуцат, в Англия не могат все още да съберат топки, за да свършат тва, дето трябва, демек, Ламот, почни да пишеш какво прави липсата на сгодни женици с нациите по света. Не е кат да няма матриял.

  16. Ламот , наръчник за изнасилвача ми харесва като идея . Но самото садомазо е леко изтъркано като понятие. Сега се сетих за разработките на Стенли Кубрик в Широко затворени очи. Там женските тела се обсебваха от Сатан. Нещо от типа на Nuda per Satana 😀
    http://thepiratebay.org/torrent/6564264/

  17. така е, Трубадуре, всички войни са започнали заради жени!😛 Като започнем от Троянската война и хубавата Елена и стигнем до войната в Либия, където Кадафи се опитва да си спаси харема😛 Световните войни са започнали след като жените получават правото да гласуват….😀 За тема може и да послужи следния дълбокофилософски въпрос: „Защо Бог е въоръжил жените с цици! Безпомощни сме! “😀

    Ностро, Точка е един от най-добрите ми агенти и собственоръчно ще изпробва всяка книжка от библиотеката ти върху по-месестите части на тялото. Ще те отрие, ако ще да си се скрил в мазето и си запушил всички входове с компоти.
    Точке, позволявам ти да вземеш всяка книжка издържала теста за здравина😀 Може после да си разпределим плячката😉 За мен фантастиката, за теб класиката🙂 И не го пляскай много силно, като пържещите му раните зарастнат след месец, ще те пратя пак да се повеселиш😛

    Вал, охо, хорър-сексплоатейшън! Любимото ми. Веднага го тегля😀

  18. Вал, в замундата видях, че са пуснали последния филм на Тинто Брас на ДВД
    http://zamunda.net/details.php?id=273400

    Пуснали са и кучките на високо качество🙂
    http://zamunda.net/details.php?id=272552

  19. Ламот , имай впредвид че върха на айсберга на готик-хорър-сексплоатейшъна се нарича Обсебване 😀
    http://zamunda.net/details.php?id=238456&hit=1
    А отговорът на въпроса „Защо Бог е въоръжил жените с цици! Безпомощни сме! “ го дава Бигас Луна в един свой филм😀
    Цицата и луната😀
    http://thirstyrabbit.net/spanish-cinema/spain/mathilda-laura-mana-la-teta-y-la-luna-1994/

  20. Моя любов (2005) съм го гледал отдавна. Последният му е от 2010 год. Но го няма никъде . Къде ли не съм ровил . Чак се ядосах 😀
    И благодаря за Bitch Slap😀 Тегли се вече .

  21. Вал, това с циците и млякото ме разцепи направо, хахах, гениално! Обичам испанското кино😀 Бич слап е глупав, с тарантиновска визия, но мацките са яки и сцените също🙂

  22. Оказа се прав :)Последните 5 нови филма които гледах се оказаха големи дървета🙂
    Сега ще си изтегля един от онази 25 -ца🙂
    Мисля че няма да ме разочарова🙂
    Living in Oblivion
    http://www.imdb.com/title/tt0113677/

  23. Ламот, eдин подарък от мен – Blood and Black Lace 🙂
    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3081460

  24. tutankhamon661

    Цели 10 ……. такива.
    На това му се вика развинтена фантазия:)))

  25. ха-ха-ха

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

