Фестивал на блогърското кино „Ламотия 2011“

Този пост трябваше да го пусна за рождения ден, но се оказа прекалено дълъг и ме домързя да го довърша. Вал ето с тази негова публикация ме вдъхнови да го довърша :Д

Добре дошли на Фестивала! Хубаво разгледайте филмите! Всяка прилика с действителни лица е по ирония на съдбата и е случайна. Не убивайте организатора! Той е невинен (така е като не му давате идеи за нови постове! :/)

  • Black Sea Dirty Girls (1971)
dirty

Морските нимфи Скай, Ел и Точка оглавяват феминистична организация, която завладява Варна, Бургас и цялото черноморие, обявявайки местността за матриархат. Мъжете стават роби. Един от тях се опълчва - Ностро, съвременният Спартак! Уви бунтът е потушен, а Ностро е заловен и затворен в стаята за мъчения....

  • Nostro is Punished Again (1973)
oi

Продължение на филма от 1971. Бунтовникът Ностро успява да избяга от триото доминаторки, но след това бива заловен от морската феминистка полиция, начело с Ирония Идиотова и Онди. Следват четиричасови гъзомъчения .....

  • Сборище на трубадури (1972)
banned

Петър "cellthirteen" основава най-доброто списание за фентъзи и фантастика в света! Последният брой обаче е под заплаха да не излезе, а Troubadour и gost се бавят със статиите. Петър "cellfourteen" решава да наеме Зори "Поразяващата ръка", която има задачата да стегне редиците и да се заеме с контрола. Зори започва с наказанията, които не пропускат дори самия Петър....

  • Frogie (1975)
frog

Палавата Фроги се преоблича като мъж и става шофьор на буса, с който се превозват членовете на метъл групата "Металика". Фрогито издебва Джеймс Хетфийлд сам, заключва го в буса и потегля. Следват диви страсти, а полицията преследва Фрогито и търси отвлечения. Хетфийлд е поласкан от похитителката му и заедно решават да всяват шок и ужас из малките прерийни градчета, като обират магазини и банки...

  • Milenka is the Oriental Vixen (1975)
milenka

Миленка, тайнствена майсторка на свещници и шивачка на гоблени, е известна с вещерските й умения. Примамва млади мъже, които после изчезват безследно. Оказва се, че ги праща в Страната на чудесата чрез вуду магии. Там тя събира армия, която да й помогне да надвие силите на злото...

  • Val and the 50 ft. Woman (1977)
vz

Светлето Зеленгорова прекарва много часове в частен солариум, поради което е облъчена с неизвестен медикамент. Вследствие тя пораства и достига 15 метра. Уви тя осъзнава, че в такова състояние не може да прави секс. Започва да отвлича мъже и заплашва всеки който не я задоволи с изяждане. Никой не успява. Вал запретва ръкави и изобретява специален механизъм "клитородразнител". Зеленгорова е доволна и затваря Вал в пещерата...Ще успее ли Вал да се измъкне?

  • Hot Lunch with Totenlicht (1979)
midi

Мидито (известна още като Тоти) има ресторант, който е известен с невероятните специалитети. Мидито обаче пази в дълбока тайна рецептите, които използва. Оказва се, че тя е женската версия на Суини Тод, като нощем съблазнява млади момчета, които после стават част от менюто на ресторанта. Ето защо специалитетът на заведението е супа-топчета...

  • LeGrandElf (1977)
elf

След множество експерименти злият гений Елф успява да усъвършенства масовата хипноза. Чрез нея той отвлича мацки, които са готови да му изпълнят всяко желание. А Елфа иска всичко! Появява се и Angie, която трябва да спаси девойките...

  • Framespotting (1973)
frame

Документална драма, в която екипът на Фреймспотинг обяснява за провала при заснемането на филм, с който те щели да участват на фестивала в Кан. А там щели да бъдат сред фаворитите според прогнозите. Иво застанал зад камерата, Нели написала сценария, Владо и Никс поели режисурата, а Бож и Стела се заемали с ефектите и музиката, наети са първокласни актьори. Но на снимачната площадка не се случило точно това, което се очаквало да се случи😛

  • Scrotum and the Naked Nuns (1972)
scrotum

Скротума е преследван от холивудски фенове и заплашван с убийство след като прави поредното ревю. За да се спаси, той се преоблича като монахиня и се укрива в женски манастир. Монахините обаче го разкриват, а някои от тях никога не са виждали скротум! Скротумът на Скротума става специален обект на внимание...

  • The Bungle & Lu’s Show (1977)
bl

Заклетите меломанки Бънги и Лу експериментират и творят музика като барабанят по мъжки задници. Получават се уникални мелодии, като мелодията от парчето "Пляс, пляс педалите" се превръща в тотален хит!

  • Vampires (1974)
opk

Дринов и Узумаки са ловци на вампирки-лесбийки, като задачата им е да ги превърнат в нелесбийки, т.е. нормални нимфоманки. Главатарката на вампирките - Светли, се опитва да ги спре😛

  • Nadinka & Zmey’s game (1976)
nz

Надинка и Змей са наети от нацистите да участват в тайни експерименти в отдалечен затвор. Там двечките трябва да тестват задници и да направят естествен подбор - за да се изгради господстваща раса!

  • Секс-мания (1970)
rkk

Кризт и Кръстю са преследвани от секс-маниачката Руми66! Където и да се скрият тя все ги намира и изтощава! Дали ще успеят най-накрая да избягат?

  • Sex Dracula (1971)
tg

Кошмарът на всички жени в менструален цикъл, вампирът Тони Г., се завръща! Ще го спре ли някой?

  • Lita Hates Mimes (1978)
lita

Лита от малка мрази и се плаши от мимове. Затова, където и да види мим го нашляпва. Докато един ден не среща един ужасно чаровен мим...

Super Nekolov (1970)

nek

Супер Неколов се изправя срещу опасна банда от международни престъпнички!

Yanina (1978)

yan

Историята на Янина, която основава религиозна еротично-садистична секта...

––––––––––––––––––––

ЗОВ ЗА ПОМОЩ! ЗОВ ЗА ПОМОЩ!

bau

Националният отбор по футбол на Ламотия остана без спонсор! След поредица от загуби ядосаните фенове нахлуха и обраха съблекалниите, а спонсорите напуснаха! Моля помогнете! Спасете националния отбор на Ламотия. Носят се слухове, че жените в Ламотия се опитват да провалят намирането на спонсор, затова ще се проведе разследване. Вярно е, откак играчите играят голи, женската аудитория се увеличи десеторно, но идва зимния сезон! А момчетата дори ръкавици си нямат!😦

 

Баси, този блог съвсем опростя😦

Categories: Blogworld, Кино | 61 коментара

Навигация в публикациите

61 thoughts on “Фестивал на блогърското кино „Ламотия 2011“

  1. Добре, предавам се!! Може да направиш оформлението на последния брой, ако преди това не ни прокълнат триста вещици и трубадур не ни мине път със съдебен иска за клевета, стига да не те затруднява, моля?😀😀😀

  2. Ааа, изпростял😀
    много си е добре блогът, именно в правилната посока върви😉

    Много добър фестивал😀 много се забавлявам да чета афишите и текстовете под тях😀 Ламоте, ти що не участваш никъде?

    Ламоте, превеждам една сумичка по сметката на футболния отбор, жал ми е за момчетата, голи и боси играят..

    • Иван

      Лита, нищо им няма. Пък е и лято все пак. Ти не беше ли специалистка по волейболисти и баскетболисти?😉

      • преквалифицирах се малко😀

        по ирония, сегашния ми приятел е бил баскетболист, при все, че е малко по-нисък от мен😀

  3. Иван

    Страхотни предложения за лятната скука! Ама нали е криза – ще чакам да ги качат в Ламунда. Обещавам да сийдвам нонстоп.

  4. зори

    Ламоте, защо твоя задник не е сред споменатите за шляпане?
    Ти предаде ли си текста на Пепи, а?
    Много добра селекция има тоя фестивал.
    Вижда се, че е помислено и за детската аудитория – при толкова много образователни заглавия. Поздравления. Страхотен фестивал.

    • Зори, същото се чудя и аз. Някъде из груповите картинки е неговият, но не иска да си признае кой е точно.🙂

      Жив да си, Ламоте!🙂 Спасяваш ни от лятната суша по кината. Тръгнали да ни пълнят очите с някакви си кравари и извънземни …

      И Ностро да не се оплаква, а да издири Преславски, който се скатава от блога си, вместо да го отнася солидарно с него на географски принцип.😛

  5. Tony Gospodinov

    Ламотееее дет’ викат англичаните: You made my day ! Точно ставам от сън и ми беше някво скапано, сиво, монотонно и гледам в пощата ми, че имаш нов пост и просто мат. хаахах Голям си !

  6. Аве не е честно! Що на географски принцип все аз го отнасям?!:/

    Виновен ли съм, че наоколо няма други блогъри от мъжки род (единствено число) и сам трябва да се справям с озверели орди от амазонки тръгнали да набират роби за харемите си? Заболяха ме пръстите да им разтривам гърбовете с благовонни масла и плажно мляко. Карат ме да им правя и други неща!!! Като да ходя с тях по магазини и да изхвърлям боклука по време на мач от Английското! Помогнете!!

    Затворен съм в концлагер на (полу)остров Изгубена надежда. Отговарям на повиквания: „Ностро, разтрий ми краката!“ и „Ох, да, по-нагоре!“.

    Изгубил съм надежда! HELPPPPPPP!

    • Хенде хох! Някой да му запуши устата бързо!

      И защо, по дяволите…не си ми изгладил ризата?

      Ламот, бива така да даваш гласност…а и образност на дейността на феминисткия ни орден? Или може би тръпнеш да бъдеш наказан?😛

      • Ел, горният коментар не е мой, Ламот се опитва да ме злепостави. А и винаги съм твърдял, че обожавам да плета дамски чорапи и мия чинии!

        (Шифрограма разбираема само за хора с XY-хромозома: Скрил съм се под умивалника и пиша от HTC-то си. Носете си камшици, защото амазонките обичат да ги гъделичкат. Така ще ги разсеем и ще се измъкнем незабелязани.)

    • Tony Gospodinov

      Е пусни па ти един месидж ше помогнем бе..

  7. Их, Ламоте, много навреме тоя пост, точно се канех да ти пиша.
    Правя в момента твоята кукличка за вуду магии, обаче съм до никъде.:( Само едно пръстче с два хикса ми е готово. Прати ми, моля те, твои снимки (голи разбира се), за да направя достоверно моделче (глинено/парцалено/сламено, каквото дойде).
    Хайде, че армията ми все още е мало(блого)бройна.🙂

    Бе верно имах такива дълги черни коси едно време. Почти 30 години след 75-та.:P

  8. Баси, Ламоте, как ни излови! Ето и кратък музикален клип с песен от саундтрака: http://youtu.be/XI-PYIGZxoE

  9. За отбора иначе и аз мисля, че трябва да се измисли нещо. Опция при която и дамите да са доволни и отбора да е на топло е да се играе в зала например ?

  10. Култовоненадминат летен експлоайтейшън фест който надминава по всички показатели и фестивала в Балчик, и предстоящия „ЛЮБОВТА Е ЛУДОСТ“ 😀 Цитат на професор Грозев : „Филмите, включени във фестивалната програма носят хуманистично послание и се докосват до емоциите на зрителя, защото съвременното кино е кино, което настойчиво търси контакт с широката публика“😀
    Особено филма Vixen😀
    http://valkocompany.tumblr.com/tagged/Vixen

  11. Група блогъри отдъхва между прожекциите на „Ламотия 2011″. Този, който припка към морето, е Ламот.😀

  12. Хахахах.. Жестоко! Аз съм ченге с цици, при тва и пляскам Ностро. Боже, намирам се в рая, не ми пука,че ще горя в ада. А може ли и леко, така, непринудено да вкарам и елемент на изнасилване с лек лиричен оттенък зад спуснати завеси? Ламоте, разкарай си панталонките на палмички, за теб иде реч! :))

  13. Само не ми ясно де си се крил Ламоте. Това са пробни снимки и сега ми засягаш авторското право. А ония двамата и без това са много люти, таааааа

  14. Руми, не се крия, тъкмо да пусна коментар и се появява ново съобщение😛 Ама да не предлагаш аз да играя като каскадьор и аз да обирам шамарите, а? :Р

    Ирония, може, може, даже е препоръчително :Р Може и да запалиш свещ и да я накапеш върху Ностро :Р Баси, как разбра за палмите, аз съм се скрил в къщичката на кучето, а ти пак ме разкри😦 Трябва да бягааааам😛

    Точкееее, значи и ти си участвала! Била си зад камерата и сега лъсна голия….. голата истината исках да кажа! Предателка!🙂 ! От днес ще кроя планове за отмъщение😛

    Вал, това ще е супер-мега-култово🙂 A fun drama about a swinging lady! YESSS!😀 Виж докъде ме докара Вал. Аз си гледах мирно анимации с понита, а сега заради теб правя цял фестивал по сексплоатейшън😛

    Тони, идеята ти за зала е добра, може би трябва да сложим и подово отопление🙂 Ще продаваме и бинокли на касите :Р Детайлността е важна :Р

    Фроги, с тези песнички превземате дивия запад, а? Дииий каубой, диий :green:

    Лу, какичките са страхотни! Точно пасват като саундрак към филма! Дабавям си клипчето към любими!🙂

    Миленке, никаква кукличка! А каква е тази дебела игла, която криеш в ръкава си, а?😦 Можеше и по-тнка да намериш😛 Освен това си събрала многомилионна армия, имаш достатъчно за да завладееш Китай :Р Все пак, понеже си събирам кукли, може да ми пратиш една :Р

    Dirty Police Department aka Nightwish_El, точно така! Не ти е изгладил ризата! Леле, поразхлабили сте режима там! Според мен за тази работа трябва да го накажеш с бой с дървени чехли по меките части!! Заслужава 100 тояги. Не че подстрекавам де, но поговорката е „бий, за да те уважават!“ :р

    Ностро, Ностро, аз засега се крия в тоалетната, но при първа възможност ще ти пратя лед, за да облекчиш болките :Р Не се безпокой, вече те обявих за свети мъченик тук в Ламотия😛 но трябва да ти призная нещо, с амазонките се търгува добре! Вчера ги снабдих с хипер-дебели камшици, за което ми платиха добре :Р

    Зори, след като те наеха всички вече предаваме текстовете си навреме, даже няколко дена предварително😛 Носят се слухове, че Гост след последното пляс-наказание не е могъл да седне на стол две седмици подред :р А този фестивал определено е с научно-образователна цел🙂

    Лита, избягвам да участвам, защото някои от актьорите ми имат зъб :Р И много благодаря за показаното снизхождение към футболистите, и те имат нужда от човещинка я! Брей, излиза, че си по-висока от мен поне с една глава🙂 Даже две. Значи завладяваш басктболисти и волейболисти, а?

    хахах, Иване, и мен ме разсмя, Ламунда е много добра идея за име на торент тракер в Ламотия! Ще те наема във филма на Лита, става ли? та значи Лита си пада по високи мъже, които си играят с големи топки, а? :Р

    Петре, съгласен съм! Вещиците така или иначе ме преследват🙂 Опасявам се, че списанието ще почне да има тъмна слава :Р

  15. ей и ако има някой, който иска да участва във филмите, да се обажда!😀

  16. Разтопена свещ върху ностровия задник ще е като мен да ме галят с пухчета от прясно одрани гъски. Тц, по-драстични и много по-сексуално-развратни неща ще трябва да изтърпи той. Еееех, защо няма филм , направен от велик тандем, като да речем: Тинто Брас и Ромеро, мамка му!:))))) Да си крадна идея, не за друго:))

    • ауч, леле, на мен ми потекоха сълзи, пък представям си на него какво ще му е😀 Прясно одрани гъски? Опс, то Ромеро пред теб би изглеждал като свещеник дал обет за мълчание :Р Не че искам да давам идеи на Ваше Злосторничество, със сигурност имаш достатъчно, но какво ще кажеш за мъчения с бъркалка за яйца😛 ?

      • Бъркалката за яйца от онези разчекнатите, да? Е, тя е за теб. Но няма да казвам сега пред всички какво точно и къде най-вече ще пляскам с нея. Навирам? Мушкам? Като един виден мъж ще кажа само“ леле, стана ми“..:DDD

    • Идке, сега се сетих, че съм ангажиран за друг филм. Сигурен съм, че Ламот ще се въплъти в ролята ми много по-реалистично от мен. Приятни моменти и на двамата!😀

  17. прав си малките неща са най-важните, пък верно идеята не е лоша може да се прави добър бизнес и семки ше продаваме ама незнам кой ше чисти после. климатици, подово, лампи всичко както си му е реда тая новата зала в софия пасти да яде

  18. Ламоте, веднага тук да си покажеш белия задник! И смей да не си го обезкосмил – за хигиената се следи!
    За твое добро е да не правиш опити за бягство.
    Имаме шмайзери и ще се учудиш по какви начини сме се научили да ги използваме!😀
    Поздравления за всички участници в прекрасната Ламотска селекция!🙂
    п.п. Никакви дрехи за футболния отбор – само по едни
    ей такива
    чорапчета.😀

  19. Да си призная Змей, отдавна не съм си гледал задника с огледало, но ще използвам Veet за не ме накажете😛 Ще бягам, шмайзерите ме плашат, ама не толкова колкото да попадна във ваши ръце 😛
    Предложението ти с чорапите се приема, те ще са в цветовете на националния отбор🙂

    Хах, Тони, ще имаме голям успех с реклами за домакински съдове, перилни препарати, модни дрехи и чанти…добър таргет сме за реклами🙂

    AAAAAAA!
    Ирония, ти си по-зла и от дявола, сигурна заради теб се крие под земята😛 Ще си облека бронираните гащи за всеки случай😛

  20. Ламота президент, премиер и директор на водопад!

    Обаче относно филма Framespotting (1973), чувствам се длъжен да обясня защо се провалихме за Кан. Ролите бяха разменени!!! Аз трябваше да застана зад камерата, а Владо – едноличен режисьор. Иво пише сценария, Бож остава с ефектите и музиката, Стела поема стайлинга и костюмите (най-голямата липса), а Нели ни е главната актриса! :Д

  21. Ламот, не се страхувай от шмайзерите🙂 Защото тя идва 🙂 Blubberella 😀
    Тя може да съдере всеки задник,като на всичкото отгоре има най-голямата rump 😀

  22. хахах, Вал. Blubberella е новият ми секс символ!!! Грррр…ще я пляскам, поне трябва да я изпреваря, щото ако тя почне първа, ще ме прати директно в реанимацията😀 Изглежда забавно :))) Ще си сложа плакат в стаята🙂

    Никс, така и предполагах😀 Така е, като главната ви актриса пише сценария – нещата не отиват на добре😛 нищо, може да пробвате пак! Ето ви една идея – да се съберете и да напишете как би изглеждал идеалния филм🙂

  23. Хахах, моят филм си е чист reverse gangbang.🙂 Дано имам достатъчно полов атлетизъм в себе си, че да задоволя целия манастир.

  24. Ламоте, защо така се гъбаркате с най-култовия филм на най-култовия режисьор съществувал някога във Вселената. Искате Уве Бол да ви намери и ангажира за следващия си садо-мазо проект? Повярвайте ми, това е единственото по-гадно нещо от присъствие на прожекцията на негов филм.

  25. Не се гъбаркаме🙂
    Днес видях че е излязъл неговия Auschwitz [2011]
    И реших да го тествам🙂
    http://bitsnoop.com/auschwitz-2011-dvdrip-eng-tippeetom-q27995128.html

  26. Анонимен

    :))))))Ламотио,Ламотио…не те слуша главата,аха хич:))))))));)

    И щ’о само Ностро мъчим,а?:))))

    п.п.радвай се,че ми е зле, иначе кой знае каква глупост щях да напиша:)))))

    Ondine

  27. Миди, аз съм режисьор на филмите, как да участвам :р ? Много работа ще се натрупа! Ностро има две участия за да му е по-гадно😛 А хонорарите са ясни – всичките получавате безплатен (!) двучасов масаж с вилица и по една фафла с мармалад🙂 Айде от мен да мине – ще ви дам да ми носите плюшените ми пантофи :Д
    Виж идеята ти за АВП е интересна, не бях се замислял за секс с извънземни. Какво ще кажеш за Хищничка, която се млати с Пришълка за любовта на Ностро? Звучи романтично, нищо че ще има много слуз :Р

    Онди и ти ли си болна?🙂 На мен така ме боли гърлото, сякаш съм изгълтал бръснарски ножчета😦 Като се оправиш ще имаш възможността да мъчиш и други блогъри :Р По няколко пъти🙂

    Вал, Уве Бол е класика, нали? Човекът е превърнал некадърността в изкуство, а хората винаги помнят най-доброто и най-лошото. Филмът с дебелата супергероиня ще е размазващ! (особено ако тя се стовари върху теб :P)🙂

    Ностро, първо си подписал договор за още два филма, и никъде няма да ходиш, иначе ще те пусна в още един четиричасов филм с Ирония, а тя е вече въоръжена с бъркалка за яйца, от нискокачествена неръждавейка, тайванаско производство😛
    Иначе Уве Бол е класика, след като изгледаш негов филм, всеки следващ ти се струва класика, стига да не е негов😀 само той успява да постигне такова нещо, а това си е майсторство!

    Скротуме, нека Бог ти даде сили и да не склониш дух, иначе незадоволени монахините стават много раздразнителни😛

  28. хахахахаха – няма такава селекция! Ала наистина не е честно да страниш от актьорско-драматичните състави на продукциите😛

    Ако си разаботвал детайлно всеки сюжет (както твърдиш, Ламотий), вече си събрал филмов опит колкото Спилбърг и Лукас заедно – рИспект и поклон за което!

    Хммм – сега е време за разкрития!
    Както виждам, забъркал си ме във вампирските пристрастия на Узи и Дрини, ама трябва да ти ЪПдейтна инфото, че в моя случай става въпрос всъщност за двоен агент в стил 007-Борн-и т.н., ‘щото съм си обикновена нимфоманка, а вампирките ме разкриха (счупиха ми се кучешките импланти, язък!) и сега ме ползват за прясна кръв – не ги били възбуждали не-неумрели и се наказват взаимно за това, че не са успели да ме надушат веднага!
    Спукана ми е работата – и аз като Ностро (ама по други причини, де!) викам HEEEEEELP!!!

    Не знам кога ще се включат онези двамата „разсейковци“, затова обявавам на всеобщо търсене сребърни куршуми, дървен кол (вързали са ме за метален такъв и много убива на голо!) или поне малко… чесън?! Някой ще помогне ли!😀😀😀

  29. хахха, Светли, така е доста по-интересно! Но не се притеснявай, Узи и Дринов сега ще дойдат да те спасят! Обаче като истински бoсoве ще те накажат за това, че са те разкрили! Така е, ще се спасиш от вампирките, но ще бъдеш наказана по устав (доколкото си спомням за отдел „Вампири“ наказанието е 66 чехли на голо :P) Но после се оказва, че ти си началник-отдел под прикритие и им връщаш наказанието в троен размер😛

    Филмът се оформя като вечна класика с много туистове и изненади🙂

  30. Амии, Аушвиц на Бол се оказа велик наци – джало – сексплоатейшън шедьовър😀 Ха,ха – половината германци не знаят за какво става въпрос😀 А Бол го недолюбвам😀 Той превърна една моя любима игра КЪРВАВАТА РАЙНА в пълна шитня😀 Но като се има впредвид , че и от ХИТМАН, ФАР КРАЙ и ДУУМ 3 не излязоха сполучливи филми му прощавам😀

  31. охохо, дайте ги насам тия международни престъпнички😉 надявам се само обаче, че не си дал филма на Зак Снайдер, щото тогава – бойкот!!!🙂

  32. Неколов, спокойно, за теб специално съм поканил Уве Бол😛 Ние с Вал сме му големи фенове🙂
    ПС Според сценария, терористките те побеждават, залавят и те затварят с най-страшната им водачка – „Мара Лешникотрошачката“😛

    Вал, брей, звучи примамващо😀 Да не е пресъздал алтернативна история, представяйки Аушвиц като масова оргия между евреи и нацита😀 С хипи-посланието „правете любов, а не война!“ От кръстоската дисциплина и пари (т.е. немец и евреин) ще се получи господстваща раса🙂
    Винаги съм смятал ч,е е глупаво да се прави филм по игра😀

  33. Nadinka

    ахахахахах ахахахаха оф не мога😀😀

  34. хахахахаха и аз и аз!😀 дъ бест фест евър, Ламоте!😀

  35. не можете да пляскате повече ли?😀 Е, и от пляскане ръцете се уморяват😛

    Радвам се, че ви е харесало и не се сърдите😀

    • Nadinka

      ахахха ще ТЕ пляскаме😀
      само искам да знам кое от двете съм аз и кое – Змеят!

      • стар съм вече и недовиждам🙂 Предполагам че си тази с червеното бельо, макар и да се носят слухове, че не обичаш да носиш бельо😛

  36. Nadinka

    ах, всичко се знае в тази блогосфера 😀

  37. Как може човек да се уреди с пропуск за всички филми? И не искам да звуча меркантилно, но няма ли намаление за ЗВЕЗДИТЕ на филмите.🙂🙂

    Ламот, благодарности! Най-обичам да „покръствам“ лесбийки!🙂🙂

  38. Дринов, криза е все пак, намаления няма😛 Но като специален гост ще ти бъдат осигурени две голи филипинки, които да ти правят тай-масаж с китайски бамбук😛 Безплатно!😀 В теб е надеждата на човечеството!😀

    Надинке, славата ти се носи надалеч😀 А и сега с тоя тен!🙂

    Неколов, тежка е съдбата на супергероите😛 Накрая ще трябва да се справиш с големия бос в честен двубой, макар и Лешникотрошачката да не използва честни прийоми😛

  39. Ламот, убеден съм че Дринов му се иска мондо шокументари филм🙂
    Като Mondo Cane🙂

    • Вал, честно да ти кажа, веднъж гледах шокументарен филм и не го издържах. Разказваше се за някакво африканско племе, чийто членове клаха животни, танцуваха голи, аве беше бая гнусно да ти кажа😀

  40. Да , това е бил Africa Addio🙂 И аз съм го гледал . Но голяма част от кадрите бяха менте . Никакъв риъл , а съзнателно режисирани сцени 😀

  41. Секс фън 😀 Ще го видя 😀 Останаха кокаиновите магистралки 😀 Тях ги има в този шедьовър посветен на клубната сцена в Манчестър 😀
    24 Hour Party People
    http://en.wikipedia.org/wiki/24_Hour_Party_People

  42. „Много благодаря на семейството ми за подкрепата, която ми оказваха, на мениджъра ми и личен треньор lammoth, който е и продуцент на филма, за неуморната работа да стана все по-добра. Ох, от малка, от 1953-та година, си мечтаех да се снимам в този филм. Чаках да навърша подходящата възраст, че да мога да въртя камшика, и се радвам, че вече проектът видя бял свят. Толкова много имах за споделяне… Надявам се зрителите да са усетили таланта ми.
    Както пише alfredpacino – филмът носи хуманистично послание и се докосва до емоциите на зрителя, защото съвременното кино е кино, което настойчиво търси контакт с широката публика. Да, имах много да споделям😉 а и през първите 5 мин. лилавото ми отиваше.“
    Из благодарствената реч на Янина при спечелването на наградата за главна женска роля.

  43. ахаха, страхотна реч weasell😀 Само тя заслужава награда за оригинална реч😀 хаха, ама добре го написа :))

    Вал, MaDchester! няма нужда да те питам в кой град би искал да живееш и кой стадион би посещавал редовно :))

    За рождения ти ден ще ти подаря плакат на Анфийлд😛

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

