България – Англия (ревю)

 

Най-интересното от мача:

 

 

Анализ на мача:

6

Наредени в права редица, като аптекарски шишета. Такава тактика не бях виждал. Иновационно!

 

Преди мача: 1. Пиене, пеене и пак пиене

4

Истински мъже в полички!

„I’ve got the piss, oh, I’ve got the piss“ пееше възторжено всеки един от англичаните след като се е снабдил с бира.

5

Извънземното чучуло по средата съм аз, цензурирал съм снимката, за да не ви разваля вечерята😦 Отстрани до мен са мъжете в полички. Големи скици, ахаха. Говорехме си за мачове, мацки и бира! Като истински мъже!🙂

кйклй

9

Английски фенове от Барнзли, горди развяващи знамето на Англия пред паметника на съветската армия!

Е, не чак толкова горди де, поне аз не бих се гордял толкова много, ако емблемата на клуба ми е такава:

В парка англичаните видяха както лошата страна на България…:

…така и добрата

След мача:

8

Дойдохме, пихме и бихме! - радват се англичаните. А сега къде да изчуруликаме бирата?

 

Ваш специален пратеник от мястото на събитието – Ламот „Добърсъмколкоторууни“ Ламотски🙂

 

Categories: Свят, Спорт | Tags: | 41 коментара

Навигация в публикациите

41 thoughts on “България – Англия (ревю)

  1. Понеже пропуснах да наблюдавам това развлекателно предаване, едва сега си изясних снощната убийствена тишина по терасите, прекъсвана от епизодични викове, съдържащи основно мераци и пожелания към нечии роднини от женски пол.

    Ламоте, истинските мъже си говорят също за казарма и коли.😛 Така съм чувала. А, да не пропусна – очарователен си, изглеждаш страхотно!😀

  2. зори

    Моти, гадняр такъв, що не каза, че ще ходиш на мач!
    Щяхме да направим агитка.

  3. Ba-si,БАН много смачкащо ти е подействал!!!!;):))))

    Ех тези мачове:))))Веселба си е;)независимо от резултата/не ,че сме очаквали нещо друго де/Хубави снимки:D

    п.п.заради този мач и то само по телевизията вчера мъжа на едната колежка и отказа вечер в спа-хотел в Хисаря..като „младоженци“;):))))….не го разбирам аз това нещо:)))))

  4. Хахаха, Ламоте, все пак са ти смачкали фасона.😀
    Нищо, така си по-привлекателен и ща убичам повичи.😛

  5. frog

    Начи най-интересното от мача е било таблото?🙂🙂🙂 Е, поне след него е било добре, друго да не е.

    Аз затова отдавна се отказах от тези кавали и предпочитам ахмаците да ми поразкажат на другия ден.:mrgreen:

  6. Да :)Барнзли отдавна не са играли във Висшата лига :)Някъде от средата на 70 – те🙂 Снимката с футболистите наредени в една линия е юник🙂 Геометрически тази линия се нуждае само от една промяна – рязко завъртане на 90 градуса 🙂 Единственото което ме изненада в мача беше класната игра на Гари Кейхил . Мислех го за поредния дървар на Болтън😉 А за играчите на МАН ЮН няма какво да кажа – те просто решиха мача 🙂

  7. Тъй като не съм гей (не гледах мача) и веднага забелязах ерекцията на извънземното или поне тва си мисля че издува гащите до доста солидни дължини, да сме честни😛

  8. Трубадуре, няма да си кривя душата и ще призная, че бях превъзбуден😳 Това в джобовете не са ключове, а просто се радвах да видя англичани с полички😛 После се скрихме зад храстите😉 Арумбабап Арумбабап🙂

    Хах, Вал, сигурен бях, че ще похвалиш играчите на Юнайтед🙂 Като цяло англичаните си оплетоха кошницата през първото полувреме, а през второто си организираха разходка в парка Васил Левски🙂 Барнзли май играха наскоро във Висшата лига, оттам им знам и емблемата. Даже си спомням как Юнайтед ги прегази с як резултат, горкичките😦 Юнайтед са безкомпромисни задници😛 Обаче Рууни е голям играч, с голям глава е, но се раздава на 100%🙂

    Ееее, Фроги, мислех че обичаш да гледаш атлетични мъже по шорти😛 Таблото беше най-интересно, заедно с няколкото експлозии и мъглите след тях🙂

    Е, Ностро, знам че така съм по-убав🙂 Докато се снимах си мислех за тьеб😛 а на мача как щях да запея с тях „God save the Queen“, верно щях да ям бой :))

    хихих, Онди и аз не разбирам🙂. Винаги като има мач жените измислят нещо за да ръчкат и дразнят мъжете:/ Не ги е срам значи😛 шегувам се🙂 Иначе повярвай, така съм по-хубав🙂 Усмивката ми беше прекалено кретенска за да я сложа :))

    Зоори, аз жени на мач не взимам😛 Последният път когато взех, тя се скъса да ме пита, ама нашите с кой екип играят, защо като излезе топката отстрани играят с ръка, защо двамата съдии отстрани имат флагче, а тоя на терена няма….направо ужас!:/ Иначе друг път като има мач и го гледам вкъщи, ще ви извикам за да правите салати в кухнята😛

    Мерси, Точке, знаех си че ще ми повдигнеш самочувствието😛 Да, ама новото поколение като мен не е ходило на казарма. Затова сме такива лигльовци, хаха🙂 А и напоследък жените почнаха да разбират повече от коли, без майтап:/ Остава и футбола да ни отнемете :О😛 За рожединия ти ден определено ще ти купя футболна топка😛

    • Купи, купи.🙂 Имам вече жълтичка, бяла с черно и бяла със синьо, тъй че може розоФка на цветенца да ми потърсиш.😛
      А футбола си го дръжте, има и по-приятни начини от гледането му да си връщам храната там, откъдето е влязла.😛

  9. Ламот, излезе Дървото . Аз го преслушах миналата седмица с руско аудио. Ще следя с интерес коментарите 🙂
    http://zamunda.net/details.php?id=277615&comments=1#startcomments

  10. Вал, вчера го дръпнах, но сутринта като го прегледах се оказа с лошо качество, аз лично ще изчакам да пуснат R5 или рипа🙂 Иначе как ти се стори филма? Добър ли е или е прекалено натруфен и претенциозен?🙂

    Точке, еее, ама ти си имаш предостатъчно топки, значи😛 Ще ми дадеш ли жълтичката?😛 В замяна ще ти дам няколко розоФи романчета, едно останало парче пица от вчера, а към тях ще добавя и колекцията ми от сушени хлебарки? Съгласна?🙂

    • От този филм спокойно може да се отрежат 30 минути . А и Шон Пен е напълно излишен . Неговата роля спокойно може да изиграе всеки статист . Има няколко сполучливи епизода – най – вече с края на Света🙂 Лична оценка – 7. Поради тази причина ще влезе в блога ми но само като постер🙂

    • Съгласна, само че ако в допълнение към вече обещаното прочетеш поне два пъти тази книжка и й направиш обширно и много подробно ревю (похвално, естествено).😛😀

      • 2 ПЪТИ?? еъмм, караш ме да се замислям😛 Добре, за да не остана и аз назад, ти ще трябва да прочетеш тази поредица на Дж. Р. Уорд (ама и петте тома!)😛 Иначе няма сделка😛

  11. зори

    Мо, Много си мил. Чудя се как да върна жеста. При първия волейболен мач на националите, обещавам да те поканя да ми изтупаш килимите. Предполагам, че аз ще съм в залата, но така ще ти е по-удобно – няма да ти се пречкат женки и да задават тъпи въпроси😛

    • Охо, ще опразня хладилника ти, а после ще ти повредя тоалетната😛 A килимите ще ги изтупам с книгите ти😛

      • зори

        хъм – ще отработиш щетите в натура😛

      • ААА, Зори, няма да мия кухнята! Най-много да направя още поразии и да избягам😛

        Вал, аз ще изчакам да излезе на добро качество🙂 Не го гледах по кината щото никой от приятелите ми не гледат такива филми:/

  12. Pingback: България – Англия (ревю) | Bulgarian Blog

  13. „Арумбабап арумбабап“ а бегай бе😀

  14. Е те и днеска тръгнаха като аслани па са върнаха насрани.. ама така ще е поне докато в БФС всичко е левскари така ше е..

    • мен ако питаш въобще не трябва да са бивши футболисти, ами хора с дипломи и образование🙂 Да не би шефовете на английската ФА да са бивши футболисти? Не, всички са благородници и успели бизнесмени🙂

      • тва е и моят замисъл, особено след като футбола от доста години вече е бизнес.., а както знаем простите ора у бизнеса ич ги нема.. че и наще тей..

  15. Ламоте, само пет?! Толкова съм надъхана … Онзи коментар там: „Ах, обожавам ги! Нямам търпение да я прочета :)“ е моят.😀
    И както съм загряла на тухли-четворки сега, ще ги глътна за нула време.🙂 Искам да издадат още поне пет части, много са ми малко вампирите така.😀
    Особено ме вълнува четвъртата, за споделената любов – представям си разни групови помирителни сцени… (blush)

    • Като ги прочетеш после може да се пробваш и да ни зарадваш с твой еротичен фентъзи-разказ😛

      • Ех, Ламоте, знаеш, че трудно бих ти отказала нещо и направо се оливаш понякога.😦 Ще пробвам, щом е за теб, ако обаче ти ми напишеш съчинение по картинка.🙂😛

      • Охо, триглав змей! Всяка седмица триглавият змей отвличал по една девойка от селото, която после обаче се връщала много доволна. Един ден храбър и красив юнак решил да премахне това бреме и отишъл да победи змея. Намерил го и след продължителна битка му отсякъл главите. Върнал се, очаквал да го посрещнат като герой, ала на входа на селото го очаквала голяма тълпа от ядосани жени, които го пребили.

        КРАЙ

        Е, Точке, хареса ли ти историята?😀😛

  16. nightwishel

    Е, неее… Та ти си поне втори братовчед на Мегаум! С тази черепна структура и аеродинамична извивка!
    Търча за ултрамарин, че да станеш съвършен! 🙂

    Точе, приказката изобщо не свършва така! Жените принудили юнака да заеме мястото на змея, който се оказал професионалист и така се вдъхновил, че привлякал жените от околните три села. Мъжете им изпаднали в лудешка радост и три дни пили вино и яли шкембе с чесън…После избрали юнака за кмет и му дали да съхранява ключа за края на света.
    Всичко това се е случило в Горна Липница – Павликени.

    • Ето, взе да се изяснява историята покрай мистериозното същество от картинката. Много му се чудех какво е и какви ги върши, след като Гугъл ми го поднесе, когато търсех изображения на книги (написано на немски). Та продължавайте все така, че ми е интересно.🙂

      • nightwishel

        Има интересно продължение за …хмм…ключа, но Ламот ще ме цензурира.

  17. Нямааа, тук няма цензура!😀
    хахах, версията на Ел може би е по-подходяща :))
    Точке, точно щях да те питам как намираш такива картинки😛
    Ел, главата ми има същата форма, само че за разлика от тази на Мегаум е празна:)

    Вижте как ме накарайте да напиша цяла статия заради вас🙂

  18. Снимката дето са наредени в права рдица като аптекарски шишета просо цепи мрака🙂

  19. tutankhamon661

    Англичаните и по мацки ходят, и пият, ама и бият.
    А нашите само първите две.
    Не че креватните и кръчмарските подвизи не струват, но чак пък като заплатата на Бербатов ……. надценени ми се виждат.

  20. Да, така е, за съжаление. виж Черна гора, която е три пъти по-малка по население от София, но повечето им футболист играят в сериозни първенства. ние имаме 3-4, а останалите играят в посредствени отбори в посредствени първенства:/

  21. Футболен запалянко от толкова години, а не можах да го посетя тоя мач. Тежка е моята съдба студентска😦 .

    Ама добри снимчици си хванал😛

    • Охо, Антоне, къде изчезна? Студентски неволи?🙂 сигурен съм ше ги преодолееш. Пък и честно казано в България образованието не играе кой знае каква роля🙂

      А мача не беше кой знае какво🙂

      • А, преборих се аз с професорското нашествие в живота ми и сега съм пак свободен от неволи😀 . Даже и блога си почнах пак да поддържам.

        Вярно е, че не играе кой знае каква роля, за не казвам никаква (че не е удобно), ама няма как без него…. парадокс😕

  22. Само вижте на какво ниво е футбола в България. На снимката „анализ на мача“ само вижте какво правят нашите…

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

