MTV хитовете на хилядолетието

МТV е съкратено от Моцарт ТВ, да знаете😛

Топ 10 на най-великите композитори с най-яките им парчета и албуми😀

Започваме с бруталния хит на Корсаков „Полетът на бръмбара“ от платинения му албум „Приказка за цар Салтан“. Яко, а?

Йохан разбива чартовете и води класациите в Европа, където е обявен за Крал на валса. Любим изпълнител на хипстърите в дискотеките, т.е. във виенските салони по онова време.

Един е Бах. И получих оргазъм! ;р През целия си живот Йохан С. Бах е правил музика и секс. Резултатът от това е няколко брака, 20 (!) деца, десетки меси, сонати и концерти. Токата и фуга веднага е станала една от любимите mp3-ки по онова време.

Шостакович написал специално произведението за саундтрака към филма „Усещане за жена“, благодарение на което става известен (или беше обратното :р)

Абсолютно любимо, трябваше да е на първо място! Който е правил чарта е пълен гъз! Написано  във влак!

Моцарт бил симпатичен, талантлив, истинска мега-звезда и секс-идол на жените в онази епоха. Бил любимец и на бъдещата кралица на Франция. Първата творба написал на 5 години! Натурален гений!

В по-късен етап от живота си, Росини става известен кулинар и измисля нови гозби, но финалната овертюра към Вилхелм Тел е оргазмична! ;р

Лудвиг бил бедно момче и давал уроци на момичетата на богаташите ( и после ги задявал, гадта). 9-та симфония се е въртяла из бирариите нон-стоп и карала хората да треперят.

йо, чешкият ди-джей Дворжак наистина е сътворил убийствен хит, миксирайки негърски мотиви, рагтайм и славянска музика (и не е поп-фолк! )

Тоталният летен супер хит „Лятна буря“ от албума на Вивалди „Годишни времена“ разби всички вековни чартове и влиза във вечните. Вивалди е хитрец. Преподавал е на девойки от сиропиталището и е сформирал превъзходен оркестър от мацки, които с удоволствие е дирижирал. My hero :*)

Още топ-класации:

Неколов (инициатор)

Ностро (подстрекател)

Зори (ексхибиционист) :р

Categories: Blogworld, Музика | Tags: , , | 20 коментара

Навигация в публикациите

20 thoughts on “MTV хитовете на хилядолетието

  1. зори

    Ти си уникален🙂
    Сега пак ще си ги чета, много са готини, въпреки леките различия във вкусовете ни😛

    • Добре де, исках да кажа, че встъплението, интродукцията или така наречената увертюра на поста, разваля цялото изложение! Огорчен съм, Ламоте.:/

      И как можа да сложиш предкласик пред класиците?😛

  2. Ностро, защото Вивалди е гениален и всички са крали от него :р Той е пионерът🙂 Освен това от лятна буря винаги ми играят пръстите на краката😛

    Зори, имаме различия? Не те е срам, веднага да ги поправиш😛 Освен това, аз не разбирам от музика😦 Оня ден си намерих йониката в килера, на 20 години е и още работи!! Японска му работа :)) Взех я в офиса, щото там и без това никаква работа няма:/, ама двама-трима искат да ме пребият с нея😦 Аз даже нотите не знам. По слух карам :Р

    Амазонке, радвам се, че ти харесва :р

    • зори

      Явно колегите ти са лишени от фантазия, щом искат да те бият с нея. Аз бих я ползвала за по-изтънчени действия😛

      • така е, като имаш тежка чанта да я замести😛
        Освен това йониката ми може да хареса изтънчените действия на пръстите ти и след това редовно да ми изневерява😛

  3. Ле-майко-оперетчице (хахахаххахахах със задавяне).Ламотх признах тЪ момко!!!
    Ако и в образователната система ги включат , може и да имаш успешни попадения сред диригентите🙂

    Страшен си ей!!!

  4. зори

    Aaaaa, не е честно. Ако бях достатъчно запозната, бих могла да направя класация за десет най-развълнувани диригента, ама като съм проста…
    Дали няма някой светнат по темата?

  5. Лили, трябва да стана министър на културата да видиш каква революция в образованието ще направя :)) Учениците ще ходят с удоволствие на училище🙂 Как е времето в Брайтън, можеш ли вече да ходиш на плаж :р ?

    Зори, те диригентите ги избират все такива едни….:-) напушени.
    Любимият ми диригент е г-н Бийн , а на теб?😀 И как ще си проста, ти ако си такава, аз какво да кажа?:/🙂

  6. Като спомена йоника (отделен е въпросът, че изгарям от желание да видя как я ползваш по предназначение :P), вземи направи и една класация от инструменти, използвани в класическата музика. Сигурна съм, че ще разкажеш интересни неща относно произхода им.:P

  7. „История на музиката в картинки“ – велика книжка. Чела съм я поне 10 пъти.😀

  8. Лу, много велика даже, аз съм я направил на парцал от четене, добре че си изтеглих и виртуално копие от замундата :р :))

    Миленке, в челото на класацията ще са духови инструменти, както и правилно предполагаш😛 Музикалното ми ниво е на първокласник, но и аз имам право да творя :р😀

  9. Пу за мене! :))))))))))

  10. tutankhamon661

    Няма 6-5 при теб. Страхотна селекция!

  11. svetly24

    Нищо, че закъснях с четенето – УНИКАЛНО си се справил, душо!
    сега, идеята ти за Министър на културата е повече от добра – бих я нарекла гениална, затова започвай да си избираш екип – и се подготвяй за следващите избори!
    Ще бъдеш първият демократично избран министър на културата, дори да е против волята на бойковци и росеновци!!!
    И министър на образованието може да поработиш – ще съчетаем двете длъжности, че имаш потенциал🙂
    Вечно вдъхновение ти пожелавам!!!

  12. И аз сега го откривам, но не мога да не изхихикам и да не кажа: страхотно!🙂

  13. Мерси, Амели🙂 Този блог е предимно за позитивни емоции😀

    Светли, след толкова много комплименти вече имам самочувствието да открия партия! Какво ще кажеш за БКП? Блогърска Кино Партия? Ти ще си главен секретар! Имам добри предусешания, ако се включим в политиката!😀

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

