Ако картините оживяват…

В една галерия картините и скулптурите оживяха, рисуваните се дигнаха и се сляха един с друг. Взех си фотоапарат и като папарак заснех полуделите картини:

м

Мона Лиза на Леонардо бе забелязана да прегръща и стиска голия Давид на Микеланджело! Вижте ѝ усмивката! Давид маха прашката!

в

Венера от Урбино на Тициан е била централната фигура в тайната вечеря на Леонардо! Забавлявала Исус на масата. Последвала ганг-банг оргия.

3

Лейди Годaйва на Джон Колиър е яхнала израстък от картина на Салвадор Дали! Дали му е приятно :р ?

Специално за Дринов:

4

Дринов на Микеланджело се е промъкнал в леглото на Голата Маха на Гоя и почнал да ѝ брои срамните косми :р

Не трябваше да пия толкова ликьор, нали?😦

Categories: Изкуство | 21 коментара

Навигация в публикациите

21 thoughts on “Ако картините оживяват…

  1. А къде е „Голата Маха“?🙂🙂

  2. Мда . Никакъв ликьор. Защото пращам трите лица на страха .
    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=980370

  3. Не ще да е било само ликьор. Колко пъти ти казвах, че синичките хапченца не са за свеж дъх?!

  4. Дринов, забравих я, но специално за теб я сложих по долу😛

    еха, Вал, това сексплоатейшън ли е? :))

  5. Неее. Това е The Whisperer in Darkness . Нещо ала Лавкрафт.
    http://rutor.org/torrent/183368/shepchuwij-vo-tme_the-whisperer-in-darkness-2011-dvdrip

  6. Lili

    Започвам да подозирам ( хич не тайно) ,че с Ностро си организирате топли вечеринки с арт енциклопедии и ликьор ( пък и не ни каните!!!) .И съм убедена, че Ел е стенографът ви ;р

    • Хаха, Лили, според едно изследване на Ламот, трите въпросителни означават покана за секс.😛 Е, добре де, едва ли е вярно, все пак го е казал Ламот.😛

      Ламоте, дали наистина Лейди го да(й)ва?😐

      • Исках да кажа трите удивителни (!!!), ама че съм отнесен:/

  7. Вал, боже, въобще не знаех, че са направили филм по Лъвкрафт, това трябва да се гледа!! Голямо благодаря :))

    Лили, Ел ни кара да позираме голи на студа за да ни стенографира😦 сигурен съм, че в миналия й живот е била узурпаторка-тиранин :р
    Поканена си, ама да знаеш, всички сладкиши на масата са за мен :р

    • nightwishel

      А си посегнал към сладкишите, а те издадох, че надраска цялото лице на Мона Лиза, докато тя хъркаше!

      http://i.crackedcdn.com/phpimages/article/7/0/9/112709.jpg?v=2

    • Хи-хи😉 Пустата му Ел ( за нея ->♥) А за сладкишите, хич не си го помислях!Ще добавя окови към нейната тирания , плюс че ще си ядем с НЕЯ мъфините с 3 вида шоколад и ще гледаме филм (фантастика или лек хорор).М?

  8. kordela

    Хахаха,
    Лейди го дай… в’а ей! …. Всъщност това е Аманда Леар под прикритие, а Надничащият Том е партизанското име на Салвадор Дали🙂

    Ето доказателството:
    „Amanda Lear“
    – погледни годината на раждане на Аманда :))))))

    Аманда Леар и Салвадор Дали добре са си поиграли и позабавлявали – пак нагледно показвам две картини, в които Аманда му е позирала, любими са ми!

    – „Фърчащите курове“, така наричам тази

    и другата ми любима, на която ясно се вижда, к’во му е отвътре на пича като гледа Аманда да си лежи просната на земята, сам сама, гола – голеничка

    Раздвижила му е мацката кръвта на ексцентричния позастаряващ откачалник🙂

  9. АА, Ел, ти си го надраскала и искаш да ме натопиш, пак след поредната ти беля! Винаги така ме прекарваш, машина за бели такава😛 Сладкишите ги делим по-равно – едно за мен, едно за Ностро, едно за мен, едно за Лили, едно за мен, едно за теб, едно за мен и т.н.🙂

    Ностро, не съм си го измислил, а просто разшифровах тайните кодове между Точка и Ел!😛 А Лейди Дайва омайва и смайва, а после го дайва :Р

    бхахахаха, Зеленгорова, велики картини, особено „Фърчащите курове“ 😀 Гениална картина! А за Аманда Леър съм чувал, че е била мъж, нищо не се знае, може и това да е имал предвид Салвадор Дали, а дупето му да е станало жертва😛😀 Ти как мислиш?🙂

    • nightwishel

      Твърдението, че съм машина за бели и толкова вярно, колкото и това, че Чеширският Котарак вярва в орбитални чайници!😛
      Което пък няма да ти осигури по-голяма порция сладки – trust me!

      Тая Годайва не е ли вдъхновителка за образа на онази палава херцогиня, дето яздеше гола и съблазняваше бедният Гуинплейн от една тухла на Юго?🙂

      • Защо пък да не вярва! Аз бих вярвал в орбитални чайници, идеята ми се струва добра😀 ;p Така че – Машина за бели😛 !
        Тази тухла на Юго не съм я чел😳 , в училище четох Клетниците и Богородицата, по-нататък не съм стигал:/ Но ако има палави херцогини, веднага почвам!😀

  10. kordela

    Оли,
    човек с такова начало на биография като това на Аманда Леар:

    нагледно показвам :

    „Amanda Lear (born 18 November 1939 or 1946, in British Hong Kong, or 1950 in Saigon )
    ????!!!!!!!

    is a French singer, lyricist, composer, painter, TV presenter, actress and novelist.

    може да се окаже по-скоро андроид, мен ако питаш и то от далечна галактика, не от нашата – млечната.

    Верно,
    гласът й, е като моят към 4 сутринта след две кутии цигари и кана аяхуаска, ама… в картините Дали я рисува без кур…. ето тук даже я има на снимка гола:

    1 снимка:

    2 снимка:

    3 снимка:

    4 снимка – на тази, уж баш се вижда катеричката й, ама знае ли се… знай ли се :))))):

    от друга страна, може и да има кур жената, ама да не й се вижда на голите снимки, защото го е забравила в задника на Дали…

    Пък и като за около 70 – годишна
    си става пичЪТката, нищо, че за толкова години не се научи да пее… ама като й се получава, к’во ни ебе нас, как го прави :)))))))

    Боже, какви глупости говоря рано следобед…
    добре, че е Ел, да пърха пеперудено с пълна със пастички и сладкиши уста, че да ме отсрамва🙂

    • еха, Светле, супер материал си приготвила.😀 Аманда Леър е една от най-странните и интересни личности, някой ден ще потърся автобиографията ѝ , Никой не знае кога е родена точно, нито пък се знае оригиналния ѝ пол, което показва колко напреднала е медицината🙂 С Дали са оформили много странна двойка.
      Иначе гласа ѝ (особено по-ранните ѝ песни) е леко мъжки :р Като гледам фигурата ѝ е секси, няма спор, дори на 70г. изглежда невероятно. Наистина феномен🙂

      Може пък и да е жена, но нарочно да са поддържали този слух за да е по-интересна за хората ::)

      А иначе за сексуалните подвизи между Дали и Леър едва ли някой може да каже какво са правили. Може да са правили секс посредством бъркалка и миксер, знае ли човек?😀😀

      Боже, а си говорех ме за сладкиши😀

  11. tutankhamon661

    Винаги съм намирал Мона Лиза за много загадъчна, но не заради усмивката. Просто усещах мръсното й подсъзнание. Не можех да си обясня това „шесто чувство“, обаче твоята светкавична фотографска реакция внесе яснота по случая.
    Поздравления! Ти отново беше полезен на обществото🙂

  12. Много ли тъпо ще прозвучи ако кажа, че мойта е най-добрата?🙂🙂

    Малко ми е малък пениса, ама к’во пък, така като я гледам, тя е доволна.🙂🙂🙂

  13. Дринов, това е в покой, във възбудено състояние става като Хълк… т.е. еееей толкова голям!😀😛

    Tutankhamon, съжалявам за късния отговор, но блога ми се бъгна и не ми праща в пощата коментарите:/ Иначе и аз съм сигурен, че Мона Лиза е била голяма мръсница, не се знае какво са правили с Леонардо :р

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

