Блоговете умират :/

Почти си бях изтрил блога. После Гост ми прати мейл и аз го възстанових. (thank you, гост🙂 )

Смених външния вид. Така се върна част от ентусиазма. А и пък камилата ми напомня за мен. Не само заради глупавия поглед. Гледа мъртви древни строежи, около тях има живец, но все пак са мъртви. Като блоговете🙂

Блоговете все някога омръзват, нали?  Губиш музата, мотивацията, не остава време или просто ти омръзва. Поразходих се из блогрола. Отдавна не бях го правил. И изтрих 15-на връзки, защото съответните блогове бяха изтрити. Останалите 2/3 сякаш бяха просто изоставени, с постове от преди няколко месеца, дори година. Сякаш се разхождах из изоставен град, гробище, напомни ми на филма на National Geographic – Life After People. Явно всеки разкрива част от себе си, след това му омръзва и пренасочва вниманието си другаде. А инак Фейсбук пращи по шевовете.

Сигурно това е историята на всеки блог.🙂 Ражда се, достига пик, след това бавно умира. Хората изразяват каквото имат за казване, после…им свършва  мастилото.

И в topbloglog вече не е интересно. От там разглеждах най-коментирани (какъвто съм любопитко :D), но сякаш хората се интересуват само от блогове за манджи и политика. Рядко други попадат в листата. Е, щом това е на мода.

Не, не страдам от носталгия, вярно е, че съм в депресия (все лоши неща с случват на мен и на хората важни за мен), но все пак харесвах да си прекарвам свободното време, четейки бловете ви🙂 Можех да науча цял език за това време, или да свиря на инструмент например, но нямаше да ми е толкова забавно, хехе.

Е, и аз си загубих ентусиазма. Той се загуби отдавна де, но блогът за книги, където си описвам хобито все още грее някакъв плам (при това слънце хич не ми се чете де, чудесно време за пикници). Тук сякаш огънят изгасна:/

ПС Не пиша това щото съм attention seeker. Добре де, аз съм attention seeker, като всички блогъри, имах нужда да го кажа :Р

Categories: Blogworld | 60 коментара

Навигация в публикациите

60 thoughts on “Блоговете умират :/

  1. svetly24

    Ламотий, убедена съм, че си прав😦
    Ала аз никога не съм възприемала блога като пространство, в което бързо, непременно, ежедневно и постоянно да „изливам“ душата си… Харесва ми да има някакво пространство – там някъде, в имагинерния мрежови „облак“, в което (когато ми се прииска) да споделям нещо лично. Сигурно е вярно, че като няма кой/кога да те чете, трафикът умира, ама сигурна съм, че нито ти, нито прекрасната компания блогъри, които опознах преди година-две, не се интересуват от това, а от споделяне… Ако не беше Дрин-сан с „Операцията“, нямаше и да се сетя да си подновя личния блог, а в него има неща от 2007, когато нямаше толкова развита блог-среда😀
    хехехе – Прекрасни Сте, Много се Радвам, че Ви Открих, недей тъгува – всичко минава по своя път, а ако е писано да се срещаме отново – то ще се случи и без „модни (блогови) тенденции“😀
    Аз ще съм си там – и ще прескачам тук, и в книжното ти леговище, когато се сетя – за да те проверявам!!! Keep smiling :)))

  2. Новата визия е свежа.:) Понякога такива промени се отразяват добре, донакъде мотивиращо.

    Относно блоговете, моя поне 20 пъти досега съм го затваряла. Вече ми е все тая, аз тотално загубих връзка с него, какво остава за другите, които от дъжд на вятър минават. Затова и си спрях коментарите. Спрях и да пиша каквото и да било, лични неща пък изобщо.
    При всеки предполагам е различно, всеки си има определени мотиви да пише или да не пише.

    Относно кофти периода ти и депресията, дано бързо да ти мине и да ти се случат хубави неща.🙂

  3. Ти просто си кисел, напекло те е слънцето, гепил те е летния канап и си решил да го удариш на „заупокойна молитва“😉
    Хайде – разкажи по твоя си начин за наказанията, които търпят в ада хората, отказали се от секс, сладолед и смях😛

  4. Това е от години, но не мисля, че блоговете умират. Просто всеки в даден момент, се чувства, че няма какво повече да каже. Всяка година се трият около стотина блога от тези които чета, или просто спират. Идват нови, но май повечето са за рецепти. Все пак още откривам неща, които си струва да се четат. То е като с книгите. Винаги има нещо ново и хубаво, което не си прочел.

    • Ламоте коментара ти е ужасен не ме пуска и кисал като теб. Двамата сте настъпвани от змия. Ей там при камилата и то женска🙂

  5. dum spiro spero!🙂

  6. Кръстю, знам че Спиро е с Перо😛

    Руми, хехе, добро подканяне🙂 Наистина ли ще ми подпалиш библиотеката :D? Имам достатъчно сладолед да я загася :р После ще целя с шоколадови бомби😛
    Иначе и на мен ми липсват повечето блогъри:/

    Владо, сигурно 80% от блогрола ми вече не пише, това ме кара да загубя и аз ентусиазъм🙂 Затова написах статията, а и на мен вече ми омръзна:/ Вероятно трябва да си намеря по-доходоносно хоби, хехе, нали голяма част от блоговете/хората станаха по-комерсиални🙂
    Може пък и да е на периоди🙂

    Зори, вярно е слънчасах, вчера слънцето яростно ме шибаше по главата😛😀 Ех, хубаво е че има такива жизнерадостни хора като теб🙂 Ама сладоледа ми се разтопи този път:/

    Миленке, винаги е интересно да разгледаш като галерия симпатични рисунки, а и ставаш все по-добра, продължавай и показвай😀 Благодаря за пожеланията🙂 А за блоговете, явно наистина всеки губи интерес с времето по една или друга причинa.

    хехе, Светли, какви хубави слова :)) И аз се запознах с чудесни хора, с чудесни идеи и мисли, с чудесни работи. Но виж примера с киното, в киноцентъра почти никой не пише редовно, по-скоро инцидентно. Само Операцията поддържа фронта засега и още 2-3 блога, но по-рядко:/ Преди имаше толкова много ревюта и редовни киноблогове, че ти става мъчно:/
    Keep smiling …и пиши по-често! Харесваха ми тематичните кино статии в блога ти, искаме още!🙂

    • svetly24

      Обещавам – тържествено – имам още толкова стари неща от списание „Екран“, които жадувам да си ги публикувам, ала с пътешестващата кинопрограма, която ми е служебен (прекрасен) ангажемент все не остава време… Отдавна съм си поръчала 48 вместо 24 часа, ама… Новите кино-авантюри са ми при Дрин (не знам как да сложа тук линк на Операционната😉 – и той тържествено ми е обещал като стане прочут и богат, да ме вземе при него (разбирай – на щат!) да си „клатя краката“ (разбирай – „да пиша за кино“!)😀
      И тогава ще настане ТАКЪВ ЖИВОТ!!! Бедна ти е Фантазията, ако ме разбираш!!!😛

      Благодаря, че Ви има – теб, Ностромо, Блажев, Влади Неколов, Ел, Вал, Светлите, Миленките, Ирония, Фроги, Узи, Елфичния (ох, много са още, да ме прощават!)😀
      А ти продължавай с пълна пара да бълваш шантави измишльотини, ‘щото (най-егоистично) успяваш да заредиш всички, които те четем, със супер-настроение!
      Ай ся – поздрави от Габрово (в командировъчните дни очевидно се генерира повече свободно време…); от утре – Сливен (и други градове)😀

  7. Не си прав, Ламоте. Блоговете не умират като медия, по-скоро блог-пространството периодично се самопрочиства и еволюира. Който е надживял периодите на липса на муза, потребност от мълчание и т.н. продължава да си пише с избистрена концепция за собственото си съдържание. Аз моя затова и си го държа – чака си ме прашасал. Пък и благодарение на него с толкова скъпи за мен хора се запознах…

  8. Просто т.нар. блогово родно общество е пародия, като всеки друг опит на българите да направят нещо смислено, затова изглеждат малко счупени нещата. В световен мащаб блоговете газят все повече, въпреки че преди 2-3 години имаше някакви апокалиптични прогнози. Каквото и да си говорим – писането на български си е с ограничена публика и се тая. Инак и аз бях така преди месец, два, сега не съм, знам какво ми се пише, ама ме мързи или не искам… щото гласчето отзад вика – няма смисъл. Не са само манджи и политика, де, супер съкровенията винаги са на почит😛

    пп. старият дизайн беше по-възбуждащ🙂

  9. Трубадуре, беше по-секси заради банера, който Скай ми направи😀 Но виж, камилата поне прилича на мен.
    Вероятно си прав за световните блогове, но все пак там циркулират повече теми и повече мемета🙂 Но пиши, иначе бг блогопространството верно нищо няма да остане:/

    еъм, Скай, ти си една от причините да умират блоговете😛 😦 Знам че Скай-младши ти заема времето:/, но не си писала от 120 години :*( Още помня какво какво има в чанта ти😛
    Малко ми е sad, че 80% от блогрола не пишат, а в ТБЛ има само манджи, дървени философи, платени журналисти и езотерика:/ По-скоро деволюират, ако питаш мен.

    еха, Светли, завиждам ти за това пътешествие!🙂 Ако минаваш покрай Свиленград ми вземи крем малибу, да не забравиш😛

  10. Както винаги , съм съгласен с Трубсън. Киноблоговете умират защото НЯМА КАЧЕСТВЕНО КИНО. САмият Монти Хелман го формулира като Road to nowhere. Само римейки . Ако ще се прави римейк – поне да бъде 3 в 1. Eто тук ДУЕЛ на Спилбърг , Сламени кучета на Сам Пекинпа и Подивелите псета на Марио Бава – Autostop rosso sangue (1977)
    http://my-hit.ru/film/14878
    И филмът става трепач – добива култов статус.
    А и Кан е провал тази година . Ханеке не може да снима – бавен , муден, разочароващ.
    А аз драскам когато имам свободно време . Направо се учудвам как блогъри постват всеки ден .
    Това не е истина 😀

  11. То като напече слънцето и хората изпадат в бирено-капанена депресия:P:D/та’С камила не мЪ кефи/:P:D

  12. По навик всяка пролет си правя почистване на RSS четеца от неактивните вече блогове(пролетно почистване, хахха) и всеки път затривам от 50 до 70 блога, и също като теб тъгувам. Тъжно е всеки път, че безследно изчезват хора, които си свикнал да срещаш сегиз-тогиз из нета.
    Социалките и особено Фейсбук са много виновни за голям процент вече НЕпишещи блогъри, а доста от хората, не спират да бложат, а затварят местата си само за приятели. Въпрос на вкус, казал таралежът и т.н. :-)…

  13. chergar

    Естествен подбор🙂, оцеляват само най-ентусиазираните!

  14. gost

    Ламоте, и аз съм го казвал това за блоговете. Но пък ще е много тъжно, ако и малкото креативни хора и тези ъс собствени мнения вземат, че си вдигнат чуковете. Страхувам се, че ако това се случи, психиката ми няма да издържи, ще се сбогувам с човешкото в себе си и ще си направя профил във фацебоок.😛

  15. Ваня

    Брех, че ме стресна с новата премяна. За малко да изляза от safe mode. Мързел съм голям. Даже свестен коментар не мога да напиша.😦

  16. Що бе? Аз смятам да подгоня Режицата.:)
    Ламоте, недей и ти, че само на камила ше ми станеш. Винаги е било така, леко затишие, особено през лятото.🙂 Аз изтрих повече от 15 връзки и ми стана много кофти, защото са затрити много добри блогове. Ако трябва пускай неща от сорта на \’ днес аках качествено\’, или\’ в БАН току що една готска асистентка ми подари жирафче\”..:))) Всъщност добре ме разбираш, смятам:) пп- новата дрешка е бомбастик:)

  17. Тъкмо прочетох няколко много интересни твои писания, отивам на началната страница и виждам това апокалиптично заглавие. Надявам се да не ти минава сериозно през главата, защото този блог не го заслужава!
    Лятото (уж) е най-зареждащият сезон, така че дано Слънцето направи на пух и прах не само терморегулацията ти, но да загрее настроението ти до позитивни стойности!

  18. Като на всички нормални камили и на теб ти се ходи на плаж.
    Ама изкушението не ти е под носа, тъй че мъките ти не са толкоз големи, няма да мрънкаш! :))

  19. Спри, почини си… то може и да ти дойде музата пак :Д Но пък не е задължително да имаш пост всяка седмица, може и в месеца по един да има, но да има за какво да се пише.
    А мързелът е най-опасен, при мен също го има в изобилие. Особено сега на новата работа, рядко имам свободно време през деня, а вечер просто не ми се занимава :Д

  20. Silentium, не е заради това, че да има всяка седмица пост, а за загубата на ентусиазъм сред всички блогъри, които познавам. Като почнем от Точка, Ел, Милена, Ностро (той пише 1 път на 3 месеца), Скай не пише,а някои като Анжи, Иво и Павел дори са ги спрели само за поканени, Елфа също за кратко си изтри блога, после 80% от киноблоговете също или не пишат, или са изтрити. Зеленгорова от време на време радва, но малко останаха. Помниш дискусиите и щафетите, нали?😀 Сега не е същото, а и тази прекомерното наличие на готварските и политически блогове ме кара да си мисля, че терминът „блог“ става нарицателно за кухненска или пенсионерска дейност:/ Дано е временно де🙂

    Ел, ще ми пратиш ли малко плаж насам?😀

    Chivas, здрасти🙂 Дано слънцето ни зареди с повече позитивизъм, макар че мен ме зарежда и с повече мързел :р Дано се заредим по някакъв начин и с ентусиазъм, де, защото много голяма част от блоговете от блогрола сме като скачени съдове, а напоследък все по-малко ентусиазъм, почти никакъв нямаше в повечето от тях. това ме демотивира да пиша и аз. Дано е само периодично🙂
    ПС Много ми хареса статията ти за Китай🙂

    Ирония, хехе, режицата ти е страшна :р Не мога да се отърся от чувството, че си губя времето с блога ми и какъв е смисъла, особено на фона на това, че повечето ги гони същата мисъл (виж някои от последните статии на някои от блог-приятелите).
    ПС На теб всички дрешки ти стоят бомбастик😉😀

    Ваня, значи си като мен, но те предупреждавам, че аз съм шампион по мързел :р И ти къде се загуби? Пише повече за Барселона🙂 Любимо място🙂

    Гост, и ти си забелязал, нали?😀
    Не искам да правя някаква драма или сапунена опера от това, хехе😀, но явно това е естественото развитие на блоговете, накрая поради една или друга причина (време, грижи, изчерпване) се губи желанието. Разбрах, че си разубедил и Точка да не си трие блога, наистина заслужаваш блог-медал😀 Аз по-скоро си мисля, че на останалите им трябва повече мотивация от мен🙂

  21. Чергар, така е🙂 Дано има повече хумористични и сатирични блогове, де :Д

    Скротуме, хубава ниша си намерил😀

    Aqua, вярно е, че социалните мрежи имат влияние. Малко е разочароващо, че все по-малко хора оригинални творчески статии, ревюта и т.н., а все повече пишат за това какво са сготвили, или крайните им политически мрънкания. Дано пак се появят такива, и по-постоянни, и все повече🙂

    Онди, като напече верно всички мислим за лежане :Р Ама камилата си е много яка :р Ех, лесно ви е на вас, морските хора😛😀 Имате естествен охладител

    Вал, Дуел е велик филм, с една кола и един камион да направиш такова нещо..хехе, днес никой не може да го постигне. Последните години киното е пълен шит, но това е добре за Скротума😀

  22. „Явно всеки разкрива част от себе си, след това му омръзва и пренасочва вниманието си другаде. А инак Фейсбук пращи по шевовете.“
    Мисля, че се отнася не само до блоговете, но и до форумите. Там също интересните и плодотворни дискусии сякаш затихнаха. Виж, във ФБ може да пускаш по една „гениална“ мисъл на всеки час и поне няколко от многобройните ти приятели ще „лайкнат“, „шернат“ и т.н. Някак много по-бързо, лесно и удовлетворяващо, нали? В цялата тази какафония се губи толкова много…
    Не си закривайте блоговете🙂

  23. Ламоте, разчуства ме! Ще шърна поста ти във фейса!

  24. Речено-сторено от страна на Ностромо и по този повод и аз съм тук😀 Ми, кво да кажа и аз, Ламоте, с тея убити цветове според мен верно си е за умирачка, имам чувството че Нищото го е подхванало този блог от двете страни и скоро ще погълне и камилката на лъки страйк. Само един Атрею върху летящ пес би могъл да спаси положението, та… Чакаме адекватни гифове! Може и някой да пляска някой друг! Така де, искам да кажа – смело напред!🙂

    • хехе, явно никой не харесва горката камила, но тя ви хареса😀 Предлагам всеки блогър, който изостави или изтрие блога си, да бъде наказан по блогърските закони – публично напляскан с колан! Наемам те за палач😛😀

  25. Pingback: зорините озорени озарения » 10-9

  26. А не!Камилите добре, ама хайде без гробници и панахиди.Преди време „овиках“ блог пространството по тази тема и пак ще викам.
    Блогът ти пък е бахтибахти капризният!Искам ми парола…нъцки!
    А тебе си требе да те има!(подмазвам се шъ знаеш).
    И си ила у сурать книгата, че много сладолед се стопи докат’ те нямаше :оплез:

  27. Абе, да бе, кви са тези гробовни теми? На мен ми се струва, че нещата са по-скоро „Закон за запазване на блого-енергията“. Нищо се не губи и не престава да съществува – просто придобива друга форма. По-малко постове в блога на Ламот, повече простоти във фейсбук профила му.🙂🙂🙂
    Сигурен съм, че и тези, които вече ги „няма“ са някъде другаде, под друга форма. Ето аз по често говоря на телевизора, отколкото да коментирам. Не е ли същото?🙂🙂🙂

  28. Ламоте, с оглед на неизбежната тенденция хората да умират някога, приеми изтриването на блоговете като лесен начин да намалиш броя на хората, които те интересуват, и за чиято смърт ще скърбиш.😀

  29. Лу, блоговете са безсмъртни :р Просто трябва да събудим боговете им😛

    Дринов, напоследък енергията има мирис на манджи и политика, дано в бъдеще има повече култура и цици😀

    Лили, ти не беше ли ми обещала анфлийски сладолед?😛

  30. Ламотче, надявам се мен не ме броиш към деад мен уолкин🙂
    Донякъде си прав, между другото, но за да те успокоя ще ти кажа, че лично аз ще продължавам с простотиите си🙂
    А ти за спиране да не си помислил!😉

    • Браво Фокси!🙂 Трябва да пишеш по-често, де, защото наистина липсват честните и ненадменни ревюта в пространството🙂

  31. Моти, аз пък съм attention whore и това взе да ме притеснява напоследък.🙂
    а не ти ли е хрумвало, че може би просто е лято и хората са по почивки?
    освен това те заплашвам най-открито и откровено, и искрено, и лично и т.н. с всякакви тежки телесни наказания ако спреш да пишеш.
    дето се вика – знам къде живееш. а дори и да не знам – пак знам!🙂

    • Миди, не е само от лятото. От доста време е призрачно:/
      Иначе заплахата ми харесва :Р

      • ми почиват хората бе.. зима, лято – купон да става.
        за заплахата – не се и съмнявам :)))

      • Лошо Миди😛

      • аз? ето как тръгват приказките после.. Ламоте бе, аз не стига, че те защитавам, че освен за цици, можеш да говориш и за сладолед, ти после ми проваляш реномето. 🙂

    • Е, Миди, факт е, че всички се страхуват от теб, не знам защо :р

      • а аз съм толкова мила, нежна и добра. направо е срамота това, честно!🙂

      • Знам Миди, ти си принцесата на добрите….камшици😛

  32. tutankhamon61

    Според мен е грешка да търсиш нещо интересно в TopBlog. Факт – не си намерил онова, което да привлече вниманието ти. Ама айде да не ти пробутвам личното си негативно мнение за онзи сайт.

    Подозирам, че обръщаш внимание само на българските блогове, което подсказва по-бързата загуба на интерес – не сме чак толкова много. По-добре се разходи из чуждестранните. Първо, неизброими са – аз постоянно откривам нови и нови. Второ, ще останеш изненадан какви красоти има.

    И нещо странно: най-интересните блогове рядко присъстват по разни класации. Не знам защо и на какъв принцип е дирижирането на „Най-популярни“ /каквито всъщност не са/, но аз го намирам за ужасно вредно и подвеждащо. Откривал съм български блогове чрез Google или чрез „Последни публикации“, които никога не съм виждал по класациите. A са много добри.

    Трябва да се поразтърсиш. Не разчитай на класации, директории и прочие нагласени манипулации – те изобщо не са най-четените или най-интересните. Имало е дни, когато през блога ми за минавали по 1000 профила /без да броя анонимните и без повторни влизания – не е имало коментари, заради които да се върнат/, а не се появявам в класацията. В същото време виждам в „Най-популярни“ човек, когото познавам лично, питам го колко души са го посетили, че е на челно място, а той вика 50-60.

    Затова казвам: разчитай само на търсачката.

    • Да ти кажа честно, откак съм във фейсбук, въобще не търся блогове. За ТБЛ си прав, пълно е с блогове, които не са блогове, а по-скоро портали, новинарски жълти сайтове и прочие, които флудват цялото място с десетки постове на ден, а така се губят истинските блогове. Така е, за съжаление:/

  33. RaKod

    Извинете, че не Ви познавам. Този факт ме прави особено щастлив. Позволявам си да споделя, че словесният ексхибиционизмът (лат.- exhibeo: показване, излагане) на блогърите е вид сексуално отклонение. Не ме ебе дали умират блоговете защото нямам нито един познат или роднина, нито приятел с БЛОГ и прилежащите му виртуални приятели, но горещо Ви препоръчвам да си направите една групова терапия … Може пък да се изпържи вдъхновението Ви да замърсявате виртуала с личните си проблеми.
    Мноу е куцо, ако четеш нещо от което не научаваш нищо, защото 99,99 % от Вашите лични дневници са за Recycle Bin.

    • Г-н RaKod, горещо те съветвам да се ебеш във варненския си гъз, ти и Параходство БМФ на ул. „Приморски“ 1, от където си писал, или по-скоро срал. Като не ти харесва недей да четеш, тикво, елементарно е. Това, че си нямаш друга работа си е твой проблем. ай, чао!

  34. Много добър блог! Не знам какъв е бил преди, но тази версия ми харесва много… Аз също се опитвам да влезна в тази сфера и разглеждам други блогове🙂

    • Благодаря за добрите думи🙂
      Е, в младите блогове ни е надеждата🙂 Хубавото на блоговете, е, че няма никакви правила. И аз винаги това съветвам – не спазвайте никакви правила🙂

  35. Pingback: Къде се губим? « ЗА БЛИЗНАЦИТЕ

  36. RaKod

    lol ! Парадокс, свободата да се изразяваш в блог те оковава във вериги. Даже да се нуждаеш само от този блог в живота си се принуждаваш да действаш в негово име, защитавайки се по неадекватен начин. Не е важно от къде пишем, а как ни разбират. Не ме вписвай в колективния провал, защото не се крия като словесен ексхибиционист наблюдаващ философските Ви недъзи. Изненадан съм, че няма опция за триене на нежелан коментар в дневника ти или държиш на всяка цена приятелите ти блогъри да прочетат твоят стереотипен отговор на моята скучна закачка. Мислиш си, че ме впечатли като обяви от къде пиша, мне, показа колко си елементарен. В твоя отговор прозира твърде много ( а вероятно и дълго) сдържана сексуална енергия. Жегите са усилни за всички, но определено Вие вкупом с твоите приятели по споделянки се нуждаете от групова терапия lol !

    • аз пък не разбирам, пич.. ми не те кефи, скучно ти е, тъпо ти е и прочее. и аз съм попадала на такива блогове, статии, сайтове, книги, новини и какво ли още не. и реакцията ми не е да обяснявам на народа от споменатите места колко е тъп. свят широк, хора всякакви. подминаваш и не влизаш втори път. ма ако държанието на собственика на блога го броиш като плоско и елементарно, то твоето нарочно заяждане кво е? опряха ти пистолет да четеш тука, а? или ти дадоха пари? като не те кефи – дигаш си парцалите и просто забравяш, като фокусираш вниманието си върху интересуващи те неща.

      • Миди, хехе, добре го каза. И аз щях да го напиша, ако бях малко по-културен🙂 Но трябва да се свиква, че има всякакви по интернет.😀😀

    • RaKod, чудех се дали да ти отговaрям и да се занимавам с неориентиран субект като теб. Има си бутон за триене, но давам пълна свобода на всеки да се изкаже, включително и на такива страдащи от липса на внимание, анално-инфектирани путки като теб, които нямат какво да кажат, освен да излеят заядливата си пенсионерска мъка. Не знам какъв ти е проблема, но се стегни и недей да се държиш като невротична жертва на негърско букаке, като не ти харесва, сери някъде другаде. Точка по въпроса. Не ме занимавай повече, чао.

  37. RaKod

    Аз съм гей-циганин с възпален анус и си изкарвам нервите по интернет, за което се извинявам.

  38. RaKod, малоумен глупако, както виждаш мога не само да трия комплексарските ти коментари, но мога и да ти ги редактирам, така че да изглеждаш като идиот. Спести ни махленско-хамалските ти хвалби за това колко си ебал, което характерно за фрустрирани застаряващи селски ергени като теб.
    Като гледам колко часове висиш и ровичкаш из блога ми, става ми жал за теб. Следващият ти коментар ще го изтрия, а за по-следващ ще ти банна IP-то. Така, след близо 3 години блог, ще можеш да се хвалиш, че си първият малоумник, който е с изтрит коментар. И взимай лекарства.

  39. RaKod

    3 години ?! Че аз те зная от 8 години и не БАН, ами и академията на Магадан не може да те избави от скеча и киреча в който си влязал и си мухлясъл… Такива като тебе ме светват защо Бойко Борисов е министър председател в тази идиотска държава… Суетен си , това ми харесва у тебе.

    • Виж сега, кучко. Нито ме познаваш, нито преди 8 години съм бил тук. Но затова пък виждам от отдавна се ровичкаш в блога ми, понеже си нямаш работа (горкото). Нещата в БАН вървят повече от чудесно напоследък и скоро ще трябва да ми викаш доктор. Вземи си лайната и се омитай. Това е второ предупреждение.
      A retard obsessed with my blog, hahahah😀

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

