2011 in film

Ще се опитам да си спомня кои филми ме впечатлиха през отминаващата година. Може и да не ми обръщате внимание :

  • THE WEIRD EURO CINEMA

The Skin I Live In(2011)Incendies (2010)

Французите и испанците са извратени. Може би всички хора с въображение са извратени по един или друг начин. И двата филма са извратено извратени.

  • THE CARTOON FUN

Rango (2011), Ronal the Barbarian (2011)

„Ronal the Barbarien“ е все едно правен от мен! Има си всичко – амазонки-нимфоманки, които скъсват главния герой от секс, задници, здрави цици трошещи черепи, латекс…какво искате повече от едно детско бе хора😀 Ранго също радва с колоритните си герои.

The Adventures of Tintin

  • POLITICs IN FILM

The Ides of March(2011), The Devil’s Double (2011)

„The Devil’s Double“ излезе навреме за близкоизточните събития, а от Ides of March ще запомня това (копирам това от фейсбука, тогава цитирах по памет):

“ не съм християнин, не съм атеист, не съм eвреин и не съм мюсюлманин. Вярвам в конституцията на САЩ, т.е. аз защитавам до край правото ви да вярвате в който си искате бог.“

П: Аз съм против смъртната присъда. ; Ж: Ами ако жена ви е жертвата?; П: Ако хвана извършителя ще го убия; Ж: Ето виждате ли, ще извършите смъртна присъда; П: Не, ще извърша престъпление и ще отида в затвора. Обществото трябва да е над индивида и трябва да е по-добро от него.

  • SILENT THRILLERS

Essential Killing(2010) , Contagion (2011)

Не очаквам да се харесат на всички, това са филми с малко по-документален характер. Не съм фен на някои от режисьорите, но са добре изпълнени.

  • POLICE!?

The Guard (2011); Rien A Declarer (2010)

Промяна в курса на полицейските филми – двамата герои от двата филма много си приличат – тотални расисти.  Кой знае защо ги включвам. Ако уре направя класация може и да е различа😛

  • DOCUMENTARIES

Flying Monsters(2011); Everything & Nothing (2011)

В „Everything & Nothing“ Халили може и да не казва нищо ново, но пък е поднесен чудесно, а и начинът на заснемане бе приятен и красив. Халили изкара добра поредица и за електричеството. Хареса ми по-лекия вариант на представяне от Дейвид Атънбороу.

  • THE CHEAP SHIT

Tucker and Dale vs Evil (2010), Deadheads (2011)

Светът се нуждае и от глупави филми, така както и от глупави хора. Ако трябва да има такива, то предпочитам да са като горните два. И двата са пародии – съответно на тийн слашърите и на  ужасите със зомбита.

TrollHunters

  • And more shit…or as it’s called…GUILTY PLEASURE

Sucker Punch (2011), Burke & Hare (2010)

Знам как ме гледате в момента, но …. гледайте си работата!😛

  • WORLD AS MANAGEMENT

Margin Call (2011); MoneyBall (2011)

„Margin Call“ и „Moneyball“ са добри попадения, особено ако си падаш по съответните теми. Аз не си падам по нито една от двете, но ми харесаха. Първият може би ще допадне на повечето, докато „Кешбол“ е за по-тясна аудитория.

  • NOSTALGIA

Midnight in Paris (2011) ; Super 8 (2011)

Баси да харесам филм на Уди Алън, ударете ме! Не е за вярване, бях предубеден към подобен род филми, но този път срещите със Салвадор Дали, Хемингуей, Пикасо и среднощната атмосфера ме грабнаха. Уди Алън и Спилбърг откровено са изляли цялата си носталгия към техен любим отрязък от време- съответно 20-те и 70-те.

  • RED DOG

Red Dog (2011)

Имам куче, какво пък толкова? Освен това филмът е велик😛

  • ART-HOUSE CINEMA

И Филмът!, който най-много го чаках:

The Artist (2011)

the artist

The Artist

КРАЙ! КОНЕЦ! ДИ ЕНД! ФИНИТО! ФИН! АЛ-НИХАЯ!😀

Да кажем, че доста филми оставям за другата година. Да кажем, че за много не съм дорасъл, за други съм прекалено пораснал, а за трети – просто ми е писнало от тях. Не беше чак толкова лоша година все пак🙂

Categories: Кино | Tags: , | 40 коментара

Навигация в публикациите

40 thoughts on “2011 in film

  1. nightwishel

    Ок. Записвам си ги да ги гледам през 2012…
    Sucker Punch?!? Гледам те странно!😀

  2. Как да не ти обръщаме внимание, като се блещиш от блогрола ?! :))
    Хубав списък, ще си набележа няколко заглавия.
    Какво е кучето?

  3. Хм, извън филмите – замисли ме дали и обратното твърдение ще е в сила; че всички извратени са с въображение…:(

  4. „Кожата, в която живея“ и „Ронал Варваринът“ са моите фаворити! :“) Нищо общо жанрово, но пък каквъ кеф са и двете да ги гледаш!

  5. E, какво? Екстра си е класацийката ти! Аз очаквах да е по-зле!🙂🙂🙂 )
    Честно казано нямам забележки към тези филми които си избрал и съм гледал.🙂

  6. Като гледам филмите,които си изброил, Ранго съм го гледала поне толкова пъти,колкото общо филми си показал…:)))));)

  7. Не мога да се съглася с Дринов – не съм очаквал да е чак толкова зле!

    Е, добре де, имаш едно-две попадения, но всъщност е само едно – Ранго. Документалната секция също е добра. Но останалото или не съм го гледал, или смуче, като Sucker Punch, например. „The Artist“ очаквам да ми хареса де, дано го пуснат цветно.

    Весела нова година и догодина по-хубави филми да гледаш!😛

  8. presly

    Аз тъкмо днес ще гледам Ранго.🙂
    Учудвам се, че Полунощ в Париж ти е харесал.

  9. повредата в моя телевизор ли е или тук чарковете не се въртят, или гледам ням филм.:P

  10. А мен ме впечатли СЛАМЕНИ КУЧЕТА.
    Щото е римейк на Сам Пекинпа.
    Сега зареждам Торинският кон
    http://rutor.org/torrent/157871/solomennye-psy_straw-dogs-2011-bdrip-ot-hqclub

  11. Ааа , пропуснах най – важния филм – Без истерии !
    Все едно аз съм писал този сценарий за вибратори 😀
    http://rutor.org/torrent/160900/bez-isteriki!_hysteria-2010-bdrip-720p-ot-hq-video

  12. Да, трудно се смила унгарското кино. За да свикна с него, преди години изгледах 6-7 филма на Марта Месарош .

  13. От горепосочените…
    ми харесват:
    – The Devil’s Double 9/10; Ides of March 8.5/10; Tucker & Dale vs Evil 7/10; Sucker Punch 8/10; MoneyBall 8/10; The Guard 7,5/10
    скоро ще гледам:
    – The Skin I Live In; Midnight in Paris ; Super 8 и ако ми препоръчаш Red Dog
    ме разочароваха:
    – Rango 5/10; Contagion 3/10; Burke & Hare 5/10; Margin Call 3/10;
    останалите ще ги пропусна.
    Препоръчвам то поредицата на BBC Planet Dinosaur. 6 серийки от по 30 минутки. 10/10.
    Весело посрещане на новата година, пожелавам на всички🙂

  14. Извинявам се за късното включване, но бях в IKEA и си купих евтини рафтове, че няма къде да си слагам книгите вече🙂 Наш’те ми дадоха парите за нова година, да знаете… не съм обирал банки или бабички😛

    Фокси, весело посрещане на новата година🙂 Сериалчето за динозаврите ще го гледам със сигурност🙂

    Вал, Истерията изглежда обещаващо от трейлъра, ще го прегледам утре, докато си сглобявам библиотеката😀 Я кажи какви пиратки си купи ?😀

    Presly, и аз съм учуден от този факт🙂 Първият път като го пуснах си казах „баси и бозата, Уди трябва да бъде обесен“, но онзи ден се престраших да го гледам🙂 Определено съм бил несправедлив🙂

    Миленкe, телевизорите са модерни, нищо че изглеждат стари😀 Изпълняват гласови команди, пробвай😛 И правят магии😛

    Ностро, аз пък съм напълно съгласен с Дринов!😛 Освен това аз имам най-страхотния вкус за филми, сладолед, шоколад и пластмасови чашки, така че твоята критика не важи!😛 Весела година и вземай пример за класно кино от мен!😛 РООООНАЛ ДЪ БАРБЕРИЪН РУЛЗ!!!

    Онди, и аз съм го гледал поне 3 пъти, трябва да му основем фен-клуб😀 Знаех си, че ще намеря съмишленик в твое лице🙂

    Дринов, казваш го, щото си ми приятел😛. И двамата знаем, че класацията е пълен ужас, но благодаря за подкрепата😀 Нямам търпение да видя и твоя класация и то по-скоро, за да ползвам празниците за наваксване при гледането🙂

    Lenival, абсолютно те подкрепям! И на мен са фаворити🙂 добре дошла в блога🙂

    Кръстю, така е, аз отдавна се опитвам да обясня, че разврата е благодетел, благородна черта, ама хората не ми вярват :.( 😀

    Катрин, кучето е овчарка и е много послушно напоследък🙂 После сподели кои филми си харесала🙂

    Ел и Надинка, не гледайте така де :Р Запазете си погледите за Нова година, като ме видите с летяща шейна, теглена от голи джуджета😛

  15. Баси колко емотикона напрасках, направо е дразнещо🙂
    Ето пак почнах…

  16. Бе кат гледам всеки какви ги пише, аз вярно зимах, че се олях с моята класация за филми (като дължина, де). Ма шо не каза ощи нещу за дяволския двойник, от две години му се точа някъде. Барем взема да го гледам най-накрая.

    Бтв, римейкът на сламените псета е баси тъпотията, която, като всеки днешен римейк, препикава могъщо оригинала.

    Между другото всяка класация за тази година е тъпа, защото филмите бяха потресаващо зле. Сега разгледах и номинациите за златен глобус, бая забавна каша са спретнали и са дали номинация на Гослинг за The Ides of March, а не за Drive… евала. Drive е много добър филм.

    Нямам си никаква идея вече какво пиша и защо. Та, Ламот, отде го избута Ронал или както и ще да се казва застреляния варварин? Да не е да са го пуснали и на наша почва?

  17. Пиратките ги купувам от плевенския кооперативен пазар😀 Каквито има 😀

    След което ги слепвам 3 в 1 с помоща на тиксо😀 Запалвам ги и ги мятам през терасата с най – важния инструмент – щипка за барбекю😀

    За да не ми гръмнат в ръцете😀

  18. Вал, ти си цял новогодишен терорист😛

    Трубадуре, не беше чак толкова зле, миналата година беше още по-зле🙂 Т.е. По-по-миналата, де. Поне през 2011 излезе Ронал! И Артистът. А такива филми се помнят🙂
    Интересно нещо е нагласата. Само преди месец се пробвах да гледам Margin Call и на него заспах. Казах си „баси и скучния филм“. Следващата седмица го изгледах на спокойствие и взе, че ми хареса. Същото е и с Midnight in Paris. Ако бях направил класацията миналата седмица, въобще нямаше да го включа. Чудя се дали да не гледам пак някои филми🙂

    lenival, ще се радвам да наминаваш често😀

  19. Браво, че си сложил Sucker Punch, макар и категорията „guilty pleasure“ да е малко спорна в случая.

    2011 беше много кофти кино-година с нито едно заглавие, което да приемеш безрезервно.

  20. Ами да . Наистина 2011 год. беше твърде постна и слаба на филми . Все пак останаха 3 ленти които очаквам с голям интерес
    1. Дивата Саломе – Ал Пачино
    2. Опасен метод – Дейвид Кроненбърг
    3. Срам – Стив Маккуин който обаче се очертава да бъде някакво комбо между Американско жиголо и Среднощен каубой
    А най – добрият филм който видях през изминалата година е една стара лента от 1970 год. – Colpo Rovente на Пиеро Цуфи 😀
    http://www.ioffer.com/i/papermothra–Colpo-Rovente-Syndicate-A-Death-in-the-Family-1970–198085242?source=widget

  21. Silver, сложил съм Sucker Punch в guilty pleasure, защото никой освен мен не хареса филма:/ Той си е як, но ходи разбери хората🙂
    Всички ще се съгласим за слабата година. От една страна ни заляха с хипер-комерсиални блудкави филми като Трансформърс, Fast Five, тийн глупости от сорта на Здрач и I am Number Four, а от другата страна пък ни затрупаха с псевдо-интелектуални изгъзици от типа на A Tree of Life и Торинският кон, където на така характерната за „интелектуалното“ кино черно-бяла лента, 20+ минути дават как гл. герой сърба супа. След това прочиташ, че посланието било „колко безсмислено е човешкото битие“…. леле, леле боже!😀 Чудя се кои са по-жалки – дъртите кукумявки по фестивалите или хлапетиите на MTV наградите🙂

    Подбрал съм филмите, които горе-долу стават за гледане или поне не се подиграват с интелекта на хората.

    Вал, и аз тях чакам да се появят. Ал Пачино поне си запази доброто име, за разлика от Де Ниро🙂 Този филм от 1970 пак ли е сексплоатация?🙂 Забелязал съм, че филмите от 70-те години са най-развратни, сигурен съм, че и ти си на това мнение :р

  22. Този филм е страшна психеделия . Операторска работа на свръхравнище . Темпо – бясно . Няма такъв филм . Eдва го открих в един италиански тракер . Играх си 3 дни да го дърпам. Разбира се че има секс – филм с Барбара Буше е все пак 😀
    А най – добрият саундтрак за годината е от Двойник на Дявола – група The Veils 😀 Парчето от секс сцената😀

  23. ахам, яка песен. Аз харесах саундтрака на Drive, макар и да не харесах самия филм:

  24. Да . Саундтракът е добър . А Драйв е доста слаб филм . Като изгледаш БУЛИТ моментално забравяш че през 2011 год някой си е правил това шофиране😀
    http://masters-tb.com/details.php?id=33806

  25. Вал, и на мен не ми хареса особено Драйв. Издразни ме как в 1/3 от времето се опитваха да ни убедят какви гадняри и садисти са лошите. То не бяха забивания с вилица в лицата, убийства и т.н. След като ни увериха в това, „нашия“ първо изтрепа подопечниците на шефа, за да стигне до последната битка с него. Голямо разочарование. Но има стил, не може да се отрече🙂

    Булит е класика, много пъти съм гледал гонитбите с колите в града. За времето си е било нещо уникално🙂

  26. За стила си прав . Между другото Гослинг има маниери – нещо средно между Робърт Редфорд и Стив Маккуин . Има още един подобен филм с титанични сблъсъци🙂 Това е Конвоят на великия Сам Пекинпа🙂 Чудя се само кога ще му ударят римейка😀

  27. Хубава красация, макар да не съм съгласна особено с последните коментари за „Drive“😉

    За много години – здраве, весели дни имного вдъхновителни случки да изпъстрят твоята 2012, Ламотий!
    Амазонки да те преследват в сънищата, от шоколад да не се отървеш, да ти подарят секси-роботка, която да те тъпче със специални селекции сладолед (разбира се, италиански, ‘щото е най-добър, естествено!)😀

  28. Светли, всеки гледа на киното по различен начин🙂
    По-интересното е, че всеки си мисли че го вижда по най-правилния и меродавен начин🙂
    Едва ли ще намериш някой да е съгласен на 100%. Би било притеснително, ако всички харесваха едни и същи филми. Но пък коментирането е забавно😀

    Мерси за пожеланията🙂 Отдавна не бях получавал толкова добри пожелания🙂 Даже не знам как да ти ги върна, така че да сме квит😛 Добре де, пожелавам ти двойна порция щастие и тройна забавни случки, и нестихващ ураган от филми! :Р

    Вал, прав си за Гослинг. Но като спомена Редфорд, се сетих, че застаряващият Брад Пит все повече прилича на него🙂 Е, Конвоят не съм го гледал. Гледа ми се някой готин филм-ноар🙂

  29. Готин филм ноар ? Разбира се😀 Това е норвежката изненада Ловци на глави😀
    http://filmitena.com/FProfil.aspx?film=1917
    Ебаси тази Замунда нещо се скапа😀

  30. Джим Джармуш или както там се произнася.
    Наскоро реших да изгледам всички негови филми.
    Това няма общо с твоята тема, филмите в класацията ти си заслужават да бъдат видяни. Дори и онзи, юмручният.🙂
    Имай добра и здрава Нова година, Ламоте!
    А на тоя Джим (той направи филм и през 2009-та) ти препоръчвам да му ги видиш, няма да съжаляваш, щото разбираш от кино (и не само, де).🙂
    А киното е нещо като „В Брюж“ и други подобни.🙂 Не, че „В Брюж“ е негов, или „пресен“, сори за емотките.🙂
    Заради теб ще се напъна на Уди Алън, не знам дали ще е скоро, и аз си имам резервите.🙂
    От миналата година наистина нямам фаворит, затова дрънкам глупости.🙂

    • Даа, Джармуш дори само, за да се види как Иги Поп яде ръка си заслужава.😀 Шегувам се, наистина е готин, има едно размиване между сериозно и комично, което лично на мен особено ми допада.:)

  31. Бочев, благодаря за пожеланията🙂 Нека 2012 да е добра за всички🙂
    Джим Джармуш е един от най-странните творци наоколо. Спомням си как гледах с мои приятели Dead Man и никой не го издържа, а аз упорито после сам го изгледах. Голяма психария, а и както каза Пресли – Иги Поп, Джони Деп – беше събрал само психопати там😀 Винаги има леко комично, сякаш несериозно в на пръв поглед сериозните му филми. Ghost Dog е друг любим филм на Джармуш. Но някой уикенд ще му сваля няколко от по-старите му филми, доста не съм гледал🙂 Добра препоръка🙂

    Баси, първо на зъболекар, после на работа трябва да ходя:/

  32. За Джармуш има 132 торента . Доста откачен режисьор. Попада в графата Артхаус – Ъндърграунд . Пак в нея е и филма Georges Bataille Story of the Eye
    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=774896
    Ламот, силно ти го препоръчвам 🙂

  33. Джордж Клуни направо да го бяха нарекъли Рон Пол във филма, за всеки американец сигурно е ясно кого показват…

  34. Тоз варварин Ронан къде мога да го гледам. След подобно описание не мога д го пропусна просто.😀

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

